M: Native Traktor Kontrol S4

9 posts, 1 page, 6,208 views

Morfin Mafer EVVK

Posts: 273

#2 • • Edited Morfin Mafer EVVK DJ and Producer

Replying to M: Native Traktor Kontrol S4 :

Hola!

Otsikon mukainen kapistus myynnissä. Laite priimakunnossa. Soittokertoja takana about 10.

Laite sijaitsee Turussa. Nouto ja postiennakolla mahd. toimittaa.

*HUOM*
Myyn pelkän raudan. Eli en Traktorin lisenssiä.
Softa maksaa verkossa 79e.

Laite oli juuri "huollossa" vekottimen tyyppivian takia.
Kyseinen ongelma
Eli vehje avattiin ja puhdistettin. Nyt toimii taas moitteettomasti.

Ostettu verkkokauppa.com:sta kesällä 2011 eli takuu mennyt umpeen mutta tyyppivian takia kyseisen todetun ja korjatun ongelman huoltotyöllä on takuu.

Hp: 650€ + mahd. postikulut.
Yhteydenotot: [email protected]



Tässä kaupassa on vain sellainen ongelma, että en saa NI:n ilmaisia lisenssejä Traktor Pro -softaan tarjouksena toisin kuin ostan tuotteen uutena. Ja tarkoitan nyt upgradeja uusimpaan Traktor Pro -softaan.

En ole ostamassa, koska minulla on jo ks. laite enkä tarvitse toista.

Joten siis säästän paljon rahaa jos ostan NI:n tuotteet uutena kaupasta.
WillDragen

Posts: 8

#3 • • Edited WillDragen
No mutta sepäs hienoa että ostat uutena. En sitä kysynyt mutta kiitos että jaoit tunteesi :)
WillDragen

Posts: 8

#4 • • WillDragen

Replying to M: Native Traktor Kontrol S4 :


---


Tässä kaupassa on vain sellainen ongelma, että en saa NI:n ilmaisia lisenssejä Traktor Pro -softaan tarjouksena toisin kuin ostan tuotteen uutena. Ja tarkoitan nyt upgradeja uusimpaan Traktor Pro -softaan.

En ole ostamassa, koska minulla on jo ks. laite enkä tarvitse toista.

Joten siis säästän paljon rahaa jos ostan NI:n tuotteet uutena kaupasta.



Meinaatko ikäänkuin että kun ostat tuon softan kaupasta niin et saa sitä päivitettyä enää? *nauru* Vai mitäs höpäjät..
Morfin Mafer EVVK

Posts: 273

#5 • • Edited Morfin Mafer EVVK DJ and Producer

Replying to M: Native Traktor Kontrol S4 :


---

---


Tässä kaupassa on vain sellainen ongelma, että en saa NI:n ilmaisia lisenssejä Traktor Pro -softaan tarjouksena toisin kuin ostan tuotteen uutena. Ja tarkoitan nyt upgradeja uusimpaan Traktor Pro -softaan.

En ole ostamassa, koska minulla on jo ks. laite enkä tarvitse toista.

Joten siis säästän paljon rahaa jos ostan NI:n tuotteet uutena kaupasta.
---


Meinaatko ikäänkuin että kun ostat tuon softan kaupasta niin et saa sitä päivitettyä enää? *nauru* Vai mitäs höpäjät..



Saan päivitettyä mutta se kait maksaa jos olen käsittänyt asian oikein.

Varsinkaan jos et myy Traktor Pron -lisensiä.

Väärin ymmärsit nyt minun viestin tai sitten minulla on kommunikaatio ongelmia kertoa asiat ymmärrettävästi.
Jil

Posts: 682

#6 • • Jil
Aika hyvä hinta 1,5 vuotta vanhasta laitteesta missä ei edes tuu lisenssiä mukana.. *joo*
WillDragen

Posts: 8

#7 • • WillDragen
Se on silti yli 100e halvempi mitä uusi. Ja kunto vastaa uutta ;) Toki jos ei herraa miellytä ni en asialle voi mitään :)
Jil

Posts: 682

#8 • • Jil

Replying to M: Native Traktor Kontrol S4 :

Se on silti yli 100e halvempi mitä uusi. Ja kunto vastaa uutta ;) Toki jos ei herraa miellytä ni en asialle voi mitään :)



Huuda hep jos joku taulapää sulta ostaa ässäelosen (ikä huomioiden) tohon hintaan.. :) Veikkaan että 500e ni ollaan ehkä lähellä.