PACIFIQUE ~ VANUATU 9.3.2013 @

51 posts, 3 pages, 46,640 views

Cloud

Posts: 2,162

#41 • • Edited Cloud Game Freak

Replying to PACIFIQUE ~ VANUATU 9.3.2013 @ :



Cloud: Nollamainonnalla ja -myynnillä ton kokoluokan bileiden järjestäminen on taloudellinen itsemurha, et kyse on vaan siitä miten tarkalleen shit hits the fan x) Aina tulee seuraava vuosi, mutta brändi kyl kokee armottoman kolauksen tän tapauksen myötä.



Näinhän se on, enkä mä sitä omasta mielestäni kieltänytkään.. päin vastoin. Se ei tosin muuta sitä tosiseikkaa, että mun pointit siitä miten asiaan olisi pitänyt lähteä ilmoitusten yms kohdalla hoitamaan on silti valideita.

Kyllä nyt helvetti tämän tason organisaatiolta saa odottaa avoimuutta ja selkeyttä näissä asioissa. Se on täysin selvää, ettei tappiota haluta lähteä tekemään ja kuten aikaisemmin sanoin niin lähtötilanne jo huomioiden niin tilanne ei ole hyvä. Mutta dissinformatiota, odotuttamista ja pimennossa pitämistä ei todellakaan tarvitse hyväksyä edes tässä tilanteessa.

Mutta ehkä mä oon romantisti ja harvinaisuus siinä suhteessa, että musta avoimuus tälläisessäkin asiassa on vain positiivista.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

an_asswipe

Posts: 43

#42 • • an_asswipe

Replying to PACIFIQUE ~ VANUATU 9.3.2013 @ :

Mun mielestä asswipe vois vielä jossain topikissa masturboida Wonderin lipputilannetta, koska nää lukuisat postaukset kolmeen ketjuun ei ihan vielä riitä.

Cloud: Nollamainonnalla ja -myynnillä ton kokoluokan bileiden järjestäminen on taloudellinen itsemurha, et kyse on vaan siitä miten tarkalleen shit hits the fan x) Aina tulee seuraava vuosi, mutta brändi kyl kokee armottoman kolauksen tän tapauksen myötä.



rauhotu nyt. Lipputilanne ihmettely on osa tätä keskustelua, yleensä paseihin on liput myyty nopeasti loppuun. Nyt vastaavan tapahtuman, ja ainoan johon lippuja on saatavilla, on vihreellä vielä viikko ennen tapahtumaa. Minusta tämä kertoo siitä, että moni odotti, että mitä tapahtuu paseille. Ja jos oikein ymmärsin, järjestäjätahoilla oli napit vastakkain, joten pasi porukka on tietoisesti pimittänyt tietoa tehdäkseen hallaa wonderin lippumyynnille. Minusta tämä lipputilanne on selvä merkki siitä.

Mutta kommenttini, mitä välii, tarkottaa sitä, että pääasia että hienot kemut on luvassa serenassa. Nyt näyttää vielä siltä, että ei tartte jonottaa kovin pitkään koska väestö ei ole löytänyt tätä tapahtumaa, hyvä vai ei, toivotaan, että tarpeeksi menee flabaa kaupaksi ettei tule takkiin. Muuten on vaara, ettei tätä jokavuotista valopilkkua keskellä talvea enää järkätä.

Ps. voisiko nämä pippalot toimia kesällä serenassa, olisi aika iso alue käytettävissä?
a

Posts: 1,480

#43 • • a
Mä olen täysin rauhallinen. Vihjailin vain, että olet ainoa ihminen joka tuota nimenomaista "keskustelua" käy vaikka yritystä spämmätä kaikki muutkin mukaan selkeästi riittää.

Pitäiskö mun nyt lakata yliarvioimasta älykkyyttäsi ja todeta ihan kirjaimellisesti, että Wonderin prepartyt ja Pacifique alkaa olee aika marginaalisia ketjuja puida tätä sun pakkomiellettäsi, jos kolmannen kerran samasta aiheesta avautuminen siellä oikeassa paikassa - eli itse tapahtumaa käsittelevässä ketjussa - sai peräti ei yhtään ketään kiinnostumaan puheenaiheestasi.
an_asswipe

Posts: 43

#44 • • an_asswipe

Replying to PACIFIQUE ~ VANUATU 9.3.2013 @ :

Mä olen täysin rauhallinen. Vihjailin vain, että olet ainoa ihminen joka tuota nimenomaista "keskustelua" käy vaikka yritystä spämmätä kaikki muutkin mukaan selkeästi riittää.

Pitäiskö mun nyt lakata yliarvioimasta älykkyyttäsi ja todeta ihan kirjaimellisesti, että Wonderin prepartyt ja Pacifique alkaa olee aika marginaalisia ketjuja puida tätä sun pakkomiellettäsi, jos kolmannen kerran samasta aiheesta avautuminen siellä oikeassa paikassa - eli itse tapahtumaa käsittelevässä ketjussa - sai peräti ei yhtään ketään kiinnostumaan puheenaiheestasi.



kuulostaa ihan siltä, että olet kytköksissä paseihin jollain levelillä. En kai ole ainoa joka on ihmetellyt miten näiden tapahtumien kanssa kävi näin, ja ajattelin, että pacifiqueta käsittelevä aihe olisi kohtuullisen sopiva käydä spekulointia siitä, miksi ei tiedotettu ja miten se vaikutti kilpailevaan tapahtumaan. Aika rankasti kyllä vedit parista kommentista yhteyden mielenterveysongelmiin, mutta voimia sulle jos ne on noin arkipäivää.
Juhgu

Posts: 7,921

#46 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Replying to PACIFIQUE ~ VANUATU 9.3.2013 @ :


---
Eli koska meitä uskollisia faneja ei ole tiedotettu kunnolla ja fiasko senkun vain pahenee niin asioilla ei ole mitään väliä?
- - Melkein nyt jo shit has hit the fan ainakin mulle tän toiminan kanssa, mutta annan vielä ko. organisaatiolle mahdollisuuden.



Noh Wonderihan on osittain samaa porukkaa (tiedotteiden mukaan jengi alkoi riitelemään ja jakautui kahtia ja siksi nämä 2 eri tapahtumaa). Eli jos koet uskollisuutta ko. organisaatiota kohtaan ja tykkäät allasbileistä, niin eikös sit Wonder ole sulle just hyvä tapahtuma? (Ellet sit koe uskollisuutta nimenomaan Pacifiquen nimeä tai jotain sen nykyisen organisaation tyyppiä kohtaan.)


On kyllä ankeesti hoidettu tiedotus Pacifiquessa; kun ei mitään taustoista tiedä, niin vaikuttaa siltä että ensin riideltiin, sit ristiinkustiin toisten järkkäreiden muroihin, yleisöä hämätäkseen mielivaltaisesti poistettiin kaikki keskustelu ja varsinkin kritiikki Facebookista (onneks on nää forumit mihin ei järjestäjät pääse manipuloimaan), ja loppuun asti luvattiin tapahtumaa jota lopulta ei tullutkaan - olemattoman tiedon puutteessa näyttää siltä että vittuilutarkoituksessa sekin.

Tokihan bileet voi peruuntua vaikka mistä syystä, silloin vaan on yleensä kerrottu tuleville kävijöillekin että nyt kävi näin. Kiireisinkin järkkäri yleensä löytää 2 minuuttia facebookin tai forumin päivittämiseen ellei koko organisaation jokainen jäsen ole samanaikaisesti lakannut olemasta. (Tai ehkä ne on tällä hetkellä sidottuna ja suukapuloituna jossain Wonderin kellarissa. :p)

Aika surullisen lopun jäljelle jäänyt porukka siis järjesti muuten onnistuneelle Pacifiquen nimelle. Ei ehkä jää mieleen klubiskenen kaikista hienoimpana kulttuuritekona.

Tosin, voihan olla että tapahtuma vielä tuleekin, ja kaikki tämä arvailu menee ihan metsään. Mut en lähtis veikkaamaan sen puolesta kun tapahtumaan on muutama päivä aikaa ja tiedotus 0.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

fatal_error

Posts: 275

#47 • • fatal_error ........⌘........
Vituiks män! Kyllä nyt pitää antaa keppiä tiedotuksesta. Sen verran rankaa Pitäis olla, että edes ilmoittaisivat et homma o peruttu. Tässä menee kyseisen tapahtuman maine äkkiä...:

--
LISÄÄ LÄMPÖÖ KOPPIIN!

remotion

Posts: 5,283

#48 • • remotion nostatus guru
eiköhän se menny jo :D Vaan karavaani kulkee ja nimi vaihtuu ja onneksi ne bileet vaikuttaa paljon paremmilta...
Freja

Posts: 8,774

#49 • • Freja Sihteeri
Oliks hyvät bileet?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

NwB

Posts: 327

#50 • • NwB
Aika kuivat. Ehheheheheheheee. Lukko?

--
Jee! Kumpi voitti!!

aikkis

Posts: 102

#51 • • aikkis
Voishan tänne kehittää jotain vertailevaa keskustelua Pacin ja Wonderin eroista, tosin taitaa tuossa Wonderin palautteessakin olla noita. :)