Tom Wanks - Spedeprogeälyvapaavingutustrance

14 posts, 1 page, 3,621 views

m1kk3

Posts: 5,560

#3 • • m1kk3 no-life
Psygressive ? Mä kyl ymmärrän sillä tarkoitettavan jotain aivan muuta...

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Jokke L

Posts: 1,203

#4 • • Jokke L [GoodMusic]
Onkos tämä progressiivista psytrancea

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

TomWanks

Posts: 144

#5 • • TomWanks Yön Timo aka. Herra Wanks akaVakava
Kaiken huipentuma on se että Tom Wanks niminen ihminen on ainakin käsitykseni mukaan olemassa.
Ihan terävästi havaittu että Wank meinaa runkkaamista, tuo nimi tulee kännipäisestä vedosta jonka hävisin kun katsottiin Tom Hanksin leffoja mutta kauneushan on katsojan silmässä.... Btw. Teidän proge on nenänkaivuu jumitusta (käsi ttääkseni, progressio tarkoittaa ihAN muuta kuin paikoillaan pysmistä :D.
m1kk3

Posts: 5,560

#6 • • Edited m1kk3 no-life




Väitätsä oikeesti et esim. noissa biiseissä ei oo yhtään progressiota ja pysytään vaan paikallaan koko ajan ? Noi on ainaki mulle sitä "progepsykeä" tai "psygressiveä". Ite asiassa just toi progressiivisisuus on se mikä mua progepsykessä viehättää. Tosta sun biisistä ei tullu ekana mieleen progepsyke mutta ehkä se sitä sit on. Tiiä näistä genreistä.

Tosta sun biisistä. Saundit kuulosti ihan laadukkaalle mutta emmä tosta oikeen mitään saanu irti. Vähän liian random meininkiä mulle.

Ei mulla muuta moi.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

TomWanks

Posts: 144

#7 • • TomWanks Yön Timo aka. Herra Wanks akaVakava
Just tota mä meinasin, ihme kaavalaatikkomusaa :D. Voi kelaa biisii ihan mihin vaan ja samalta kuulostaa. Menkää ihmeessä pellolle hakemaan kanttasuipporellejä jos vaikka avautuis jotakin. Ei mulla muuta, moro vaan ;).
TomWanks

Posts: 144

#8 • • TomWanks Yön Timo aka. Herra Wanks akaVakava
Just tota mä meinasin, ihme kaavalaatikkomusaa :D. Voi kelaa biisii ihan mihin vaan ja samalta kuulostaa. Menkää ihmeessä pellolle hakemaan kanttasuipporellejä jos vaikka avautuis jotakin. Ei mulla muuta, moro vaan ;).
m1kk3

Posts: 5,560

#9 • • Edited m1kk3 no-life
No ei progepsykeä oo tarkotus kuunnella kelaamalla biisiä minne sattuu :D Kyllä noissa mun mainitsemissa biiseissä saundit ja meininki kehittyy koko ajan. Se että sä et sitä tajua tai halua tajuta on sun ongelma. Ei se tosta sun biisistä tee sen enempää progressiivista että lopussa on joku minuutin älyvapaa vongutus :D Toivon vaan että kutsuisit biisejäs edes suurinpiirtein oikeilla genrenimillä tai jos et osaa luokitella ni sit laitan genreks vaikka "jotain".

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

TomWanks

Posts: 144

#10 • • TomWanks Yön Timo aka. Herra Wanks akaVakava
Kyllä minä ne biisit ihan kokonaan kuuntelin ja sen jälkeen kelailin niitä sinne tänne. Kuten sanoin niin laatikkomusaahan tuo on, sama kaava toistuu koko ajan. En pidä sitä oikeana progressiona, harmi että joku on keksinyt nimetä nenänkaivuujumituksen progressioksi. Eihän tuo minun ongelma ole jos sinä sielä mesoat jostakin ihme vinkunoista tai kilkutuksesta. No ainakin saan hyvät naurut tuosta spedeilystä.
m1kk3

Posts: 5,560

#12 • • m1kk3 no-life
Joo, ei jaksa enää vääntää päivänselvistä asioista... Tee sä sellasta musaa ku haluat, mä kuuntelen sellasta mistä tykkään ni kaikki on tyytyväisiä...

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti