72 posts, 4 pages, 32,901 views
Replying to Nykypäivän trance:
Joo-o. Eihä Trance oo ollu trancea piiiiiiiiitkäääään aikaan. Nykyjään kaikki on 90% paskaa! Thrillseekers on kyl kova eilen Hämeenlinnassa! :)
---
Mulle esim. Dj Gareth Emery - The Saga edustaa just tätä hyvin potkivaa trancea. Tässä on kyllä kaikki ainekset mitä trancebiisissä kuuluu olla. Kertakaikkisen loistava raita. :)
Dj Gareth Emery - The Saga
---
Joo-o. Eihä Trance oo ollu trancea piiiiiiiiitkäääään aikaan. Nykyjään kaikki on 90% paskaa! Thrillseekers on kyl kova eilen Hämeenlinnassa! :)
---
Mitä, soittaaks se viel ihan niinku trancee vai, eikä tota pörinäpaskaa ? :O
---
---
---
Mitä, soittaaks se viel ihan niinku trancee vai, eikä tota pörinäpaskaa ? :O
---
Soitti ihan Trance Trancea
---
---
Mulle esim. Dj Gareth Emery - The Saga edustaa just tätä hyvin potkivaa trancea. Tässä on kyllä kaikki ainekset mitä trancebiisissä kuuluu olla. Kertakaikkisen loistava raita. :)
---
> trancee
> &t=01m03s
> wat
On näemmä vähän erilaista toi ränse nykyään ku mun nuoruudessa. :D
---
---
---
---
---
> trancee
> &t=01m03s
> wat
On näemmä vähän erilaista toi ränse nykyään ku mun nuoruudessa. :D
---
genret kehittyy... edelleen tästä tunnistaa että kyseessä on trance... ite elin aikaa millon käytiin 99 vuonna lepakossa fiilisteleen trancee ja kyllä tää biisi musta silti kuullostaa trancelta...
---
Jos toi on trancea ni tää on sit varmaan psykeä?
Katoikko ton Garethin biisin alusta asti? mistä asti biiseissä breiksi oisioiden oleminen on ollut ihmeellistä? niitä on ollut 90 luvulta asti eikä niistä oo ennenkään itketty
Toi sun prydsin vitsin vertaaminen psykeen on aika kaukaa haettu...
---
Katoikko ton Garethin biisin alusta asti? mistä asti biiseissä breiksi oisioiden oleminen on ollut ihmeellistä? niitä on ollut 90 luvulta asti eikä niistä oo ennenkään itketty
---
Siis jos biisiin otetaan suoraan electrohousesta pörinät ja hidas tempo ja yhdistetään siihen melodia, joka tehdään trancemaisilla soundeilla, ni lopputulos on "kunnon trancea"? Oikeesti ?
---
---
---
Siis jos biisiin otetaan suoraan electrohousesta pörinät ja hidas tempo ja yhdistetään siihen melodia, joka tehdään trancemaisilla soundeilla, ni lopputulos on "kunnon trancea"? Oikeesti ?
---
en oo ite väittäny et ois kunnon trancea... en itse oo trancen suuri ystävä ja vielä vähemmän elektron... mut mun korvaan tosta tunnisti että toi on trancee... :)
http://www.iltalehti.fi/popstars/2012072715887276_ps.shtml
Ei ton toteamiseen kyllä mitään tutkimuksiakaan tarvinnu :P
Nojoo toi on trancea siinä missä http://www.youtube.com/watch?v=Nl4opbNt8_E tämä on teknoa :)
..nyt kun saatiin topicin otsikkokin ajantasalle niin täytyy sanoa että todella vähän tulee tänäpäivänä enää kuunneltua minkäänlaista trancea mutta kerran vuodessa tai jopa kahdessa olisi kiva päästä bileisiin jossa linja olisi vielä tätä luokkaa... ja tietysti myös paikka ajan hengen mukainen
---
..nyt kun saatiin topicin otsikkokin ajantasalle niin täytyy sanoa että todella vähän tulee tänäpäivänä enää kuunneltua minkäänlaista trancea mutta kerran vuodessa tai jopa kahdessa olisi kiva päästä bileisiin jossa linja olisi vielä tätä luokkaa... ja tietysti myös paikka ajan hengen mukainen
---
No mulle riittäis sekin, jos joku nykypäivänä Suomessa pitäis bileitä, missä sois esim tällänen tämän päivän TRANCE tai
---
---
---
No mulle riittäis sekin, jos joku nykypäivänä Suomessa pitäis bileitä, missä sois esim tällänen tämän päivän TRANCE tai
---
esim. eilen hämeenlinnassa oli THRILLSEEKERS...
---
---
---
---
---
esim. eilen hämeenlinnassa oli THRILLSEEKERS...
---
Joo, tiedän. En päässyt paikalle. Mitäs oli sitä ennen ?