Aamiaisesta...

325 posts, 17 pages, 104,341 views

Hansu

Posts: 481

#141 • • Hansu

Hyzenthlay:
---
oonko mä ainoa, joka on valmis myöhästymään aamiaisen vuoksi? *nauru*


Et, täällä on toinen. Mun on kyllä pakko saada kunnon aamiainen, tai aamupäivä on yhtä helvettiä. Jos en ehdi syödä kuin yhden vaivaisen leipäpalan, alkaa takuuvarmasti jo parin tunnin päästä heikottaa, kuvottaa ja lähes pyörryttää, kun verensokeri laskee liian alas. Ei mulla mitään diabetestä ole, luojan kiitos, mutta mahdollisesti jonkinlainen verensokeri”häiriö”. Yleensä keitän aamulla mikrossa puuroa (kaura- tai ruis-) ja syön myös jonkun hedelmän tai pari palaa näkkäriä. Puuron saatan myös korvata muroilla tai myslillä, joista jälkimmäinen on todellinen energiapommi. Teetä on myös pakko saada iso mukillinen, että unihiekat karisevat silmistä. En kyllä käsitä ihmisiä, jotka selviävät vesilasillisella tms. monta tuntia lounaaseen saakka. Itse en pysty edes kunnolla keskittymään jos on kalvava nälkä.
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#142 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Ihan samaa mieltä! puoli tuntia luennon alusta pois ei ole niin paha juttu, kuin syömättä oleminen. Opiskelu on tosin vähän joustavampaa, kuin työssä käyminen, mutta olen mä pari kertaa töistäkin myöhästynyt syömisen takia *blush*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

n.

Posts: 599

#143 • • n.
Oma aamiainen:

4dl kauraa+vähäkalorista mehukeittoa
500g rahkaa+vähäkalorista mehukeittoa
vitamiinit ja mineraalit
5g l-glutamiinia ja 5g kreatiinia

Viikonloppuisin paistan joskus lisäks paketin pekonia ja 4-5 kananmunaa.

Ja aamiainen syödään vaikka myöhästyisin koulusta.

[muokattu 18.3.2004 15:23]
Chare

Posts: 412

#144 • • Chare kiltti tyttö
ootte te outoo porukkaa.. mut se, etten tarvi aamupalaa on tottumiskysymys.. ja kun mulla tuota vararavintoa on hieman kertynyt, niin... on se kyl vähän noloo kun vatsa alkaa protestoimaan ja murisemaan aina aamupäivän tunneil.. mut harvemmin syön lounastakaan, yleensä ekan kerran joskus viiden kuuden aikaan iltapäiväl... mä oon tottunu siihen, vatsa ei... et sellast..*justjoo*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

n.

Posts: 599

#145 • • n.

Chare84:
ja kun mulla tuota vararavintoa on hieman kertynyt, niin...



Vähemmän sitä vararavintoa kertyis jos söisit aamupainotteisesti.
Chare

Posts: 412

#146 • • Chare kiltti tyttö
juu tiedän kyllä.. \”aamiainen on päivän tärkein ateria\” kiitos niclas.. pistetään harkintaan.. mun elämäntavat on muutenki niin epäterveelliset et.. mut tost vois alottaa.. *hymy* tai ehkä siitä et menis aikasemmin nukkuun et jaksais herää laittaan aamiaista.. meen yleensä joskus kahelt vaik pitäiski herää seiskalt..*justjoo*

--
Ihmisen JOKAISEN teon takana on sama ensisijainen päämäärä: oman mielenrauhan ja henkisen mukavuuden varmistaminen. -mark twain

hakuna matata! -leijonakuningas

Avatar
#147 • • ALIEN Guest
munat ja perse
ezzy

Posts: 8,060

#148 • • ezzy Droid-pappa
pari nakkia ja ehkä voikkari + vitamiinit, magnesiumit, kalkkitabut ja kalanmaksaöljyt...kiirettä pitää aamuisin.
Avatar
#149 • • Supermusta Guest
Jos lihaksia haluaa kasvatella niin se aamiainen kannattaa syödä. Kyllä sitä varmaan kunnossa pysyy ilmankin (rasvaprosentin osalta) mutta jos itse lihasmassasta puhutaan niin 99% sellaisista ”Syön mitä haluan ja koska haluan”-ihmisistä on aikamoisia riukuja (ainakin mun mittapuulla). vaikka treenaisi kuinka. Ja jos ei kuulu siihen 1% niin turha kuvitella, että samanlainen ruokavalio toimii itsellä.

Eli syökää sitä aamupalaa...vaikka olisitte dieetillä (tai etenkin silloin).
n.

Posts: 599

#150 • • n.
Onks tää joku bodausfoorumi... *vink*
Avatar
#151 • • seagt Guest
WEETOS suklaarenkulit :)~
tai o`boy ja patonkii *slurpsis*
Yonna

Posts: 372

#152 • • Yonna
Tuoremehua ja jotain hedelmää tai leipää. Ja ilman aamukahvia en myöskään kyllä lähde minnekään vaikka olisi kuinka kiire.. *hymy*
Avatar
#153 • • pia^^ Guest
Aamull en saa alas mitää. Teen oon oppinu nyt juomaa, mutt senki pitää olla päivänsädettä tai ei tuu mitää *plur* *iihhih*... vähä nirso tai jotain oon *blush*.
Avatar
#154 • • Marianne Guest
Tämän aamun aamupalana on yllätys yllätys.. Marianne suklaarakeita*vink* *slurps*
temas

Posts: 33

#155 • • temas känniääliö
Jostain kumman syystä enää ei aamulla ruoka maistu. Yleisin aamupala taitaa olla pari kuppia kahvia ja ruisleipäpala. Nyt on tosin murojakin, mut ne menee nopeesti muutenkin.
Lucky-13th

Posts: 383

#156 • • Lucky-13th
kahvii ja musiikkia

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

tomppi

Posts: 1,600

#157 • • tomppi thzombie ™
Grill Chips *slurps*

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

DyyD

Posts: 108

#158 • • DyyD Insaider
Mehua ja rakkaan valmistamia kinkkupasteijoita. *hymy*

--
käng-memper

Avatar
#159 • • djmg Guest
ei aamuisin saa mitään kurkusta alas,...no ehkä korkeintaan lasin vettä..jos sitäkään
Pablo

Posts: 1,875

#160 • • Pablo
Nyt on hetken ollut tällainen aamiaismenu eli pari weetabixiä hunajan ja maidon kanssa. joku hedelmä ja kaksi isoa kuppia kahvia joka on käytännössä se tärkein osa aamiaisesta ;)