Aamiaisesta...

325 posts, 17 pages, 104,202 views

tuitui

Posts: 1,258

#21 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
mulla ei voi sanoo et kyseessä o aamiainen ku herään klo 13 yleensä *nauru* mut kun herään syön paahdettua leipää tumma/vaalee ja teetä.

joskus ei tee mitään mieli, kuten tänään...olin klo 17asti syömättä läheskään mitään. *poks*

ja aamulla kanssa rauta - ja vitamiinitabletit *joo*

- hulivili hupakko -

*ding*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

arikoo

Posts: 245

#22 • • arikoo Virallinen hörhö
Mä meen yleensä aamulla suoraan treenaa ruokailun jälkeen jote se ja kiire on muokannut aamiaisesta tälläisen...

Protskupirtelö (n. 40g prot. ja 50g hiilareita)
Monivitamiini

sitten treenin jälkeen syön suunilleen saman uudelleen

--
-Progredimur quo ducit quemque voluptas-

kissi

Posts: 2,436

#23 • • kissi niihä?
Leipä (päällä ainakin margariiniä ja juustoo) on se perusjuttu mun aamiaisessa ja juomana vesi (tai mehu)! Herkkuaamuina kaakao! *slurps*
Sit lisänä aika usein vispipuuroo tai jugurttia.
Ja vitamiinitabu tietty!*pelle*
TonySt

Posts: 4,166

#24 • • TonySt mediamoguli
Aamupuuro tekee gutaa *joo*
Viimeks su-aamuna ennen illuja puuro pelasti aamun *slurps*

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

_atmos

Posts: 230

#26 • • _atmos
ei aamusin pysty syömään mitään *nyyh*

[muokattu 1.11.2002 13:06]
mixed~thunder

Posts: 524

#27 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Ei mitn...Haluu nukkuu niin pitkää kun mahdollista,ja sit kun on pakko nousta ja lähtee töihin niin sitte vasta ylös..
Kahvitunnilla sitten kahvia ja sämpylää *hymy*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

UnityF

Posts: 15,721

#28 • • UnityF joo just se
Mä nukun nykyään niin pitkään että kun herään niin normaali kansa syö jo lounasta... Mä vasta hörppäilen aamukahvia.... Pitäisköhän oppii herämään ihmisten ajoin... Nääh...*nukkuu*
kissi

Posts: 2,436

#29 • • kissi niihä?
PoisoN:

Kai mä oon vähän outo, mut mun mielestä syöminen on maailman tylsin asia.....*nukkuu*


Apua, pakko kommentoida!!!*voiei*
Siis syöminenhän on maailman ihanin asia...tai siis ainakin melkein...*vink*
Anyway siellä alkupäässä niistä nautinnollisista asioista se kuitenkin on...mulla ainakin!!!*plur*
Luuv ruokaa ja herkkuja!!!!*sydän*
Tyly

Posts: 908

#30 • • Tyly
Hmm... niin se olis kyllä hyvä jos ei tykkäs syömisestä.. mutta m' tykkää nja paljonkin.. siis varsinkin jos jakssaa joskus kunnolla tehdä ruokaaa ja kaikkia lisujjeita.. ja sitten semmoiset syömäkekkereet on kivoja sii missä on pöydässä kaikkea kivaa pikkusyötävää... *plur*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

Tyly

Posts: 908

#31 • • Tyly
Niin unohtui tosta aamiaisesta mainita että kyllä söisin enemmään aamulla kun tällä etkellä (leipaa ja teeä) mutta yleensä kunnon aamiaisenkin tekemiseen menee paljon aikaa ja sitä ei aamulla liika ainakaan ole.... *hih*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

arikoo

Posts: 245

#32 • • arikoo Virallinen hörhö
Pistää muuten silmaan että tosi moni ilmoittaa vitamiini-tabun aamupalaan. Ei siinä mitään, hyvää se tekee... Kyllä niitä tulee popsittua kun ruoka on muuten niin kehnoa...

--
-Progredimur quo ducit quemque voluptas-

Hixxy

Posts: 522

#33 • • Hixxy HaroPup
Aamiainenhan on päivän tärkein pala.. ruisleipää, jugurttia, maitoa ja mehua, jotai murojaki voi pistää poskee jos löytyy, jotai pientä leivän päälle, mut jos on tullu bilettämästä ni lämmin ateria suoraa aamuun saa miehen takasi tielle, oho joku harakka törmäs just ikkunaa *voiei*, no onneks tuli sivuiltee kaipa se tosta tokenee *iloinen*. ja se maito on iha must ku on käyny bilettämäs *joo*
Avatar
#34 • • Cera Guest
useimmiten käy niin että aamiainen jää välistä. sitten on päiväruuan aikaan kiljuva nälkä. thank gooooood mä saan töissä ihanaa safkaa *slurps*
Avatar
#35 • • Kirsikka Guest
Kouluaamuina, ainakin jos kasiin menee, ei yleensä ehdi syömään mitään, ja sitten onkin hirvee nälkä ennen ruokaa.. Yleensä jos ehtii ni esim. leipää/mysliä/jugurttia, kahvia tai teetä, mehua tms.. ihan perusjuttuja..
Syder

Posts: 2,255

#36 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Kirsikka:

Kouluaamuina, ainakin jos kasiin menee, ei yleensä ehdi syömään mitään, ja sitten onkin hirvee nälkä ennen ruokaa.. Yleensä jos ehtii ni esim. leipää/mysliä/jugurttia, kahvia tai teetä, mehua tms.. ihan perusjuttuja..



Toisinsanoen, ihan kunnollinen ja tukeva aamiainen *iloinen*

--
Divida et impera.

Caro_79

Posts: 237

#37 • • Caro_79
Yleensä tulee vedettyä napaan heti aamusta muroja ja appelsiinimehua.

Joskus saatan syödä leipää ja jogurttia*hymy*
PsyTranceFormer

Posts: 752

#38 • • PsyTranceFormer suriseva sähköjänis
Kyllä aamiaiseen kuuluu kahvi/tee ja leipää... Jotain vihanneksia ja lopuksi ISO lasi appelsiinimehua...
Akrobaatti

Posts: 330

#39 • • Akrobaatti
Kaks mukia kahvi (vähän kermaa mutta ei sokeria) ja paahto leipä*hih*

--
Hip Hop For Life

meow

Posts: 1,170

#40 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "
.puol litraa mehua.
.mieluiten saksalaista.*slurps*
.jos voisin, syömättä aina oisin.*piis*
.syöminen imee *dissaa*

*hellokitty*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.