Hintatiedustelu: 2 x CDJ-350 ja DJM-350?

8 posts, 1 page, 2,921 views

bromeo

Posts: 43

#1 • • bromeo
Töttöröö!

Tiedustelisin, että mitä tällä hetkellä mahtaisi kustantaa kaksi CDJ-350:tä sekä DJM-350, jos käytettynä jostain onnistun löytämään? En siis hae mitään tiettyä hintaa vaan jonkinlaista haarukkaa, että tiedän kuinka paljon pitää vielä säästellä. :D

Olen tähän asti soitellut Kontrol S2:lla (noin puolisen vuotta) ja viime kuukauden aikana olen tullut vähän toisiin aatoksiin, että haluaisin ehkäpä perehtyä mieluummin CDJ-alueeseen, koska se kuitenkin tuntuu olevan aika "standardi" joka paikassa.

Kiitos jo etukäteen!
naatana

Posts: 37

#2 • • naatana
Itse maksoin kahdesta cdj 350 jotain 700-800 euron väliltä. 350 mikseri on varmaan aika kallis myös käytettynä, itse ostin djm 600 aikanaan, olen ollut todella tyytyväinen, ja jotenkin sellainen tunne että on parempikin kuin 350 vaikka en ole 350 päässyt ikinä kokeilemaan. Mikseristä maksoin 300e käytettynä.

--
Live for it.

bumbas123

Posts: 76

#3 • • bumbas123

Replying to Hintatiedustelu: 2 x CDJ-350 ja DJM-350?:

Töttöröö!

Tiedustelisin, että mitä tällä hetkellä mahtaisi kustantaa kaksi CDJ-350:tä sekä DJM-350, jos käytettynä jostain onnistun löytämään? En siis hae mitään tiettyä hintaa vaan jonkinlaista haarukkaa, että tiedän kuinka paljon pitää vielä säästellä. :D

Olen tähän asti soitellut Kontrol S2:lla (noin puolisen vuotta) ja viime kuukauden aikana olen tullut vähän toisiin aatoksiin, että haluaisin ehkäpä perehtyä mieluummin CDJ-alueeseen, koska se kuitenkin tuntuu olevan aika "standardi" joka paikassa.

Kiitos jo etukäteen!



Itse aivan samoilla ajatuksilla sun kanssa. Itse soitellut S4:sella vuoden-puoltoista. Kauan aikaa jo kiiinnostanut cdj-850/1000 + djm-600/700 :)

Tsemppiä hakuun!
MKSN

Posts: 74

#4 • • MKSN
1666€ uutena 2xcdj, djm, hdj-500 ja flightcase paketti itsellä, jos näitä nyt alkaisin pois myymään niin varmaan jotain 800-900€ pitäisin hintana, n. 1,5 vuotta vanhat...
bromeo

Posts: 43

#5 • • bromeo
Nyt pääsen vihdoin osoittamaan amatöörimäisyyteni CDJ / DJM:ää koskien... luulin siis, että soittimilla ja miksereillä on jonkinlainen "yhteensopivuus-järjestys". Eli siis että CDJ:t toimivat parhaiten oman numeron mikserin kanssa jne. (CDJ-350 + DJM-350 tai CDJ-1000 + DJM-1000)

Mutta hienoa, jos pystyy käyttämään eri malleja keskenään niin ei tarvitse välttämättä jäädä metsästämään esim. DJM-350:stä jos ei mistään löydy. Kiitokset avusta!

Tarkoitus olisi vielä tehdä tässä kesän loppuun saakka keikkaa S2:n kanssa, että olisi sitten syksyllä tarpeeksi fyrkkaa lähteä metsästämään Pioneerejä kunnolla. :)
LJ123

Posts: 148

#6 • • LJ123
IMO kukaan järkevä ihminen tänä päivänä ei osta 15-vuotta vanhaa tekniikkaa. Varsinkaan Pioneerin valmistamana. DJM600 on ihan kauhee mikseri, eikä pärjää soundiltaan nykyaikaisille miksereille.
4-kanavaisena se on ihan just ja just siedettävä, jos sen käytettynä saa alle 350€.
DJM700 on jo PALJON parempi.
En oo päässy testaileen, mutta uskaltaisin väittää, että Pioneerin hintalaatusuhteeltaan paras mikseri on tällä hetkellä DJM250, mikä ominaisuuksiltaan pyyhkii lattiaa DJM350 ja DJM400:lla.
Käytettynä paras löytö Pioneerin miksereistä on DJM707, missä on kunnolla tehty lähdöt ja tulot, sekä säädettävät faderit ja XLR-lähdöt.
bromeo

Posts: 43

#7 • • bromeo
Thomannilta uutena DJM-250 ja 2 x CDJ-350 olis about sellaiset 1500 euroa. Täytynee tässä vielä siis säästellä. Käytettynä varmaan kehtaisi tasan tonnilla lähteä jo pyydystelemään. Mutta on tässä aikaa onneksi vielä tehdä vertailuja jne.
naatana

Posts: 37

#8 • • naatana
Tää menee jo ehkä vähä aiheen ohi, mutta ite en oo huomannu 600 mitään vikaa, vaikka vanha onkin. :)

--
Live for it.