M: 2 kpl Pioneer CDJ-400 + Stanton SA-3 mikseri

13 posts, 1 page, 16,214 views

Tatsi

Posts: 4

#1 • • Edited Tatsi
Myynnissä kaksi kotikäytössä ollutta vähän käytettyä Pioneerin CDJ-400 mallista CD-/USB-soitinta/controlleria. Takuuta ei ole enään jäljellä, mutta soittimet ovat uuden veroiset. Hinta 350€/kpl. Myydään mieluiten parina.

Tietoa: http://www.pioneer.eu/fi/content/press/news/cdj400.html

Myynnissä myös Stanton SA-3 mallinen kaksikanavainen mikseri. Tämäkin vähän käytetty ja hyväkuntoinen. Hinta 100€.

Saa tulla kokeilemaan. Sijainti Herttoniemessä. Postitus onnistuu myös.

Kyselyt: joni.anttalainen (at) aalto.fi


EDIT: Yksi CDJ 400 ja mikseri jäljellä. Dekin hintaa laskettu.
Anacon

Posts: 12

#2 • • Anacon
375e! :O.. Näit myydään yleensä noin 250 eurolla..
FunkyDee

Posts: 729

#3 • • FunkyDee

Replying to M: 2 kpl Pioneer CDJ-400 + Stanton SA-3 mikseri:

375e! :O.. Näit myydään yleensä noin 250 eurolla..



Älä kuseta. Näytä mistä saa 250e kpl nii ostan seuraavista palkkarahoista heti.

Itse kun olen nähnyt 500e kpl usein, tämä on minusta hyvä hinta ja ostaisin pois heti jos olisi rahaa.
Anacon

Posts: 12

#4 • • Anacon

Replying to M: 2 kpl Pioneer CDJ-400 + Stanton SA-3 mikseri:


---
375e! :O.. Näit myydään yleensä noin 250 eurolla..
---


Älä kuseta. Näytä mistä saa 250e kpl nii ostan seuraavista palkkarahoista heti.

Itse kun olen nähnyt 500e kpl usein, tämä on minusta hyvä hinta ja ostaisin pois heti jos olisi rahaa.



http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=639357 No esimerkiks tommonen tarjous meni just nenän edestä ja samassa paikassa oli noin 2-3 vk sit 1 kpl 200 eurolla.. Ja saisin tälläkin hetkellä 1 kpl 300 eurolla mut haluisin ostaa mielellään parina.. Ja btw, kuka hullu ostaa tommoset 500e kpl ku cdj 350 thomanista 3v takuulla maksaa about 580 euroa ja on yhteensopiva rekorboxin kanssa.
FunkyDee

Posts: 729

#5 • • FunkyDee

Replying to M: 2 kpl Pioneer CDJ-400 + Stanton SA-3 mikseri:


---

---
375e! :O.. Näit myydään yleensä noin 250 eurolla..
---


Älä kuseta. Näytä mistä saa 250e kpl nii ostan seuraavista palkkarahoista heti.

Itse kun olen nähnyt 500e kpl usein, tämä on minusta hyvä hinta ja ostaisin pois heti jos olisi rahaa.
---


http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=639357 No esimerkiks tommonen tarjous meni just nenän edestä ja samassa paikassa oli noin 2-3 vk sit 1 kpl 200 eurolla.. Ja saisin tälläkin hetkellä 1 kpl 300 eurolla mut haluisin ostaa mielellään parina.. Ja btw, kuka hullu ostaa tommoset 500e kpl ku cdj 350 thomanista 3v takuulla maksaa about 580 euroa ja on yhteensopiva rekorboxin kanssa.



No, ei ole hinnalla ainakaan toi pilattu. Ei ihme, että on myyty.

Itse ajattelin, että tämä olisi hyvä hinta. Nää on tosi laadukkaat soittimet omasta mielestä ja olivat edellä omaa aikaansa, julkaisun aikana.

Pitää nää kai joskus ostaa. :)
Tatsi

Posts: 4

#6 • • Tatsi

Replying to M: 2 kpl Pioneer CDJ-400 + Stanton SA-3 mikseri:

375e! :O.. Näit myydään yleensä noin 250 eurolla..



En oo kyllä samaa mieltä tosta väitteestä, että muka yleensä myytäs 250 eurolla. Jotku myy pilkkahinnalla kiireessä ja tottakai enemmän käytettyjä tai kuluneita myydään halvemmalla. Mallina 400:set on omasta mielestä edelleen tosi pätevät ja Pioneerin dekkien arvo ei mee kyllä samaa vauhtia alas ku esim puhelinten ja muun kulutuselektroniikan.

Nää mun yksilöt on todella vähän käytetyt ja ihan uuden veroiset, täten oon laittanu hinnaks ton 375.
Jimmyfi

Posts: 904

#7 • • Jimmyfi
URGH!! jos ne ois tota DXää ostanu tahotsin nämä nyt heti! :)

--
solarSwarm Recordings : Worlds only social network record label
http://www.solarswarm.com Le Brand New Super WEbsite! Tsek it Outties

Motto: syö mitä tahot kuhan naatit!

Herqqu

Posts: 35

#8 • • Herqqu
Juuri näitä himoitsen kun CDJ 900 ei oo varaa. Pitäääs vaan ensin traktor S4 saada myytyä.
m1kk3

Posts: 5,560

#11 • • m1kk3 no-life

Replying to M: 2 kpl Pioneer CDJ-400 + Stanton SA-3 mikseri:

Hitto .. just ostin Vestaxin 4 satkun.



Sä ostit siis ehkä parhaan kontrollerin mitä (tohon rahaan) saa, mitä sä oikein kadut ? :D

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti