Joo tiedän, että tällasia aiheita löytyy miljoona, mutta koska olen laiska ja rapulainen nii whateva? :D
Eli siis oisin kyselly vaan, että minkälaisia dj settejä kannattas ostella.. Hintaluokka voisi olla jossain 800 euron paikkeilla. Onko tollasella mahdollisuutta saada minkäänlaista kokonaisuutta?
Voitte heitellä vaikka jotain linkkejä.. Esim Thomanilta tai jostain. :)
kontrolleri+läppäri-yhdistelmä vois olla kyl ehkä täs tapaukses paras :)
Löytyyks sulta läppäri ennestään ? Jos sen hinta lasketaan tuohon 800e niin ehkä 200-300e jäis kontrollerille. Sen jälkeen pitäis päättää että mitä softaa haluu käyttää (Virtual DJ, Traktor, Serato, Torq, Mixvibes...) :)
---
kontrolleri+läppäri-yhdistelmä vois olla kyl ehkä täs tapaukses paras :)
---
Löytyyks sulta läppäri ennestään ? Jos sen hinta lasketaan tuohon 800e niin ehkä 200-300e jäis kontrollerille. Sen jälkeen pitäis päättää että mitä softaa haluu käyttää (Virtual DJ, Traktor, Serato, Torq, Mixvibes...) :)
Läppäri löytyy kyllä joo... Virtual Dj löytyy myöskin.:)
edit: tai sitten http://www.thomann.de/fi/denon_dnmc6000.htm Tukevaa tekoa, nelikanavaiseksi kohtuullisen kokoinen, helvetisti ominaisuuksia ja parhaimmillaan Traktorin ja Virtual Dj:n kanssa. Tosin, mä en tossa tykkää siitä, että noi napit on noin pieneen tilaan tungettu. Ei toimi ainakaan mun nakkisormilla :D
edit2: noi siis sillä oletuksella, että haluat pysyä Virtual Dj:ssä. Jos oot aikonu siirtyä esim. Traktor-leiriin, niin siinä tapauksessä S4 tarjoaa kyllä parasta integraatiota sen softan kanssa. Toki jos mappaus luonnistuu sujuvasti, ni toimiihan se ton Vestaxin tai oikeastaan melkein minkä vaan kontrollerin kanssa.
edit: tai sitten http://www.thomann.de/fi/denon_dnmc6000.htm Tukevaa tekoa, nelikanavaiseksi kohtuullisen kokoinen, helvetisti ominaisuuksia ja parhaimmillaan Traktorin ja Virtual Dj:n kanssa. Tosin, mä en tossa tykkää siitä, että noi napit on noin pieneen tilaan tungettu. Ei toimi ainakaan mun nakkisormilla :D
edit2: noi siis sillä oletuksella, että haluat pysyä Virtual Dj:ssä. Jos oot aikonu siirtyä esim. Traktor-leiriin, niin siinä tapauksessä S4 tarjoaa kyllä parasta integraatiota sen softan kanssa. Toki jos mappaus luonnistuu sujuvasti, ni toimiihan se ton Vestaxin tai oikeastaan melkein minkä vaan kontrollerin kanssa.
Tarviiko tuoho sitte mitää muuta esim jos tuolta Thomanilta tuon linkittämäsi setin tilaan.. Vai pärjääkö sitte pelkästään Läppäri+Virtual Dj ja tuo linkittämäsi setti :)
No, jos sulla on äänentoistolaitteet (eli käytännössä aktiivikaiuttimet tai vahvistin+kaiuttimet) ja dj-käyttöön soveltuvat kuulokkeet, ni etpä sä muuta tarvii :) Oliks se siun läppäri muuten kuinka tuore, ja onks se iLäppäri vai PC?