M: Kiksupöksyt (käyttämättömät)

22 posts, 2 pages, 7,138 views

ilarip

Posts: 731

#1 • • ilarip
Elikkä niinkuin edellä mainitsin myyn kiksupöksyni joita en ole käyttänyt kertaakaan, paketti tuli pari viikkoa sitten ruotsista. ostin housut kesällä ja pidin niitä muutaman kerran jonka jälkeen huomasin pikku vikoja niissä joten palautin ne ruotsiin ja sain uudet tilalle. olisin halunnut vaihtaa housut toisenlaisiin vaatteisiin mutta se ei onnistunut.koska enää ei löydy käytttöä niille, enkä halua niitä kaapissakaan pitää ja olen ihan pa. joten ajattelin jos joku olisi kiinnostunut.

eli kyseiset housut ovat neon keltaiset ( loistavat uvssa loistosti x) ) tuosta löytyy muutama kuva

housut01.jpg

housut02.jpg

housut ovat siis käyttämättömät koko : XL ei niin iso vaikka onkin xl leveyttä on kaverille kanssa.
maksoin housuista 900 ruotsin kruunua :x
joten jos kiinnostaa niin ehdota jonkinlaista hintaa!
kyseiset housut sijaitsevat pk seudulla.

[email protected]

[muokattu 29.10.2002 19:59]
dirtyface

Posts: 344

#2 • • dirtyface rok.
Onkohan ne noi "Cyber" pantsit? Kun toi sun antama linkki ei toimi. Ja noitten hinta on sivuilla ainakin 60..
Mut voisin kyllä hyvinkin olla kiinnostunut niistä jos vaan hinnasta päästään sopuun.. Ja toi kokokin vähän arveluttaa, oon aika hoikka poika. Ja pituuttakin on vaan 179cm. Eli minkä kokonen oot ite? En mitään jättikokosia haluu..

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

ilarip

Posts: 731

#3 • • ilarip
tosta hinnasta haluan itsekkin päästä selvyyteen ton spacetriben kanssa koska hinta oli aivan eri ruotsissa joten selvitän asian kun ehdin.
olen vajaa 2metriä pitkä ja hoikka :x on cyber pants.
dirtyface

Posts: 344

#4 • • dirtyface rok.
Okei.. Vähän vielä arveluttaa toi pituus jos oot kerran noin pitkä ja mä oon vaan alle 180.. Ja sitä hintaa pitää selvittää sit.. Mut tosi hienot housut ois..

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

Avatar
#5 • • ikj Guest
noi olis ehkä just mun kokoset*hymy* 193cm....
mut ei nyt tällä hetkellä oo rahaa*uuh*valitettavasti
dirtyface

Posts: 344

#6 • • dirtyface rok.
Jos viittit mitata kuinka pitkät ne housut on.. Siis vyötäröltä lahkeeseen. Se vois vähän auttaa tossa koon hahmottamisessa..

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

ilarip

Posts: 731

#8 • • ilarip
housujen pituus n 115 cm ja vyötärö n 80 cm. vyötärössä on elämääkin kätevä resori tjsp eli housut pysyvät jalassa ilaman vyötäkin!
dirtyface

Posts: 344

#10 • • dirtyface rok.
Joo.. Vastaavanlaiset housut mitkä mulla on ni on jotain 105cm pitkät.. Eli oiskohan noi liian pitkät vai meniskö vielä.. Oma vyötärö on taas jotain vähän päälle 80cm eli saattais vielä pysyä ylhäällä ilman vyötä..

--
ketkä v*tun muut? *pahis*

ilarip

Posts: 731

#12 • • ilarip
eli siis hinta spacetriben webbi sivuilla on 60$ mutta siihen listätään 35$ toimitus kuluja!
ja ruotsissa saturnreturnissa se 35$ on lisätty hintaan!
eli ihan sama tilaako / hakeeko ruotsista ne ( tai no ruotsin matka maksaa )

eli siis jos kiinnostaa tarjoilkaa jotakin!
Avatar
#13 • • yana Guest
Lightsi:

eli siis hinta spacetriben webbi sivuilla on 60$ mutta siihen listätään 35$ toimitus kuluja!
ja ruotsissa saturnreturnissa se 35$ on lisätty hintaan!
eli ihan sama tilaako / hakeeko ruotsista ne ( tai no ruotsin matka maksaa )

eli siis jos kiinnostaa tarjoilkaa jotakin!



ne tilaa ruotsiin niit kyllä varmaan todella paljon isomman määrän kerralla jolloin kuljetus ei maksa mutta totta hemmetissä ne haluu oman katteen kanssa siihen. eli ei ne varsinaisesti sitä siihen oo lisännyt...


vois ostaa noi byysat pois mutta mulla taitaa olla vähän liian iso äässi noihin
*nauraa*

[muokattu 30.10.2002 21:27]
ilarip

Posts: 731

#15 • • ilarip
joo tosiaan ne varmaan haluaa sen katteen siitä mut tota se o toisaalt hauska juttukun se o samalla ns spacetriben myymälä eli siin o yks puoli täynnä spacetriben tuotteita niinku varmasti itse taidat tietääkkin!

mut totta vitussa ne repii siitvälistä eihä siin ois mitää järkee et ois sellaset hinta erot! mut se micki ( spacetribeltä ) muotoili ton asian vaan noin!
Avatar
#16 • • yana Guest
Lightsi:

joo tosiaan ne varmaan haluaa sen katteen siitä mut tota se o toisaalt hauska juttukun se o samalla ns spacetriben myymälä eli siin o yks puoli täynnä spacetriben tuotteita niinku varmasti itse taidat tietääkkin!

mut totta vitussa ne repii siitvälistä eihä siin ois mitää järkee et ois sellaset hinta erot! mut se micki ( spacetribeltä ) muotoili ton asian vaan noin!



saturn return o ollu kyl aina täys spacetribee kun siellä on käyny. ekan kerran kun putiikkiin eksyin joskus puolisen vuoskymmentä sitten, meinas laatta tulla kun se eka huone oli täys kammottavia spiraalispykevaatteita. onneks yhdessa nurkassa oli sitten vähän hillitympääkin.
ilarip

Posts: 731

#17 • • ilarip
esim nyt kesällä kun kävin siel o yks huone spactribee ja yks isompi sit gd, catch etc.
ja sitä ennen kävin vaan kääntymässä vuos sitten ja oli suht samanlainen ulkoasu :x
ilarip

Posts: 731

#18 • • ilarip
esim kiitos kiinnostuneille. taidan jättää myymättä koska itse jossain välissä kävisin kummiskin ostamassa uudet.!
patis

Posts: 1,158

#19 • • patis 10
"Ostakaa! Ostakaa" "emmämyykkään..."


:DDD
Avatar
#20 • • Cera Guest
patis:

"Ostakaa! Ostakaa" "emmämyykkään..."


:DDD




reilu kaiffari x)