Other Ideas - Fight to finish (Abstract something-something-argh,who cares-it´s music,okay!)

3 posts, 1 page, 1,417 views

Sassyf74

Posts: 14

#1 • • Edited Sassyf74


Tällänen vähän haastavampi biisi on tullut tehtyä myös. Kaksi täysin erilaista biisiä sulautuu hetkeksi samassa biisissä :D Ai että mitäs tää nyt on? Se on musiikkia jolla on tarkoitus.

Kuuntele ja muista että musiikki voi oikeasti kehittyä,vaikkakaan en sano sitä nyt itsestäni vaan noin yleensä.


Musiikki kokonaisuutena vuonna 2012 tarvii matokuuria ja pahasti,tai suoraa eutanasiaa.Noh,mä tarjoan edes pientä esilääkitystä. Nauttikaa,ei mulla ole punaista tai sinistä pilleriä,joko otat lääkettä tai jatkat taudinkantajana :D

Että tälläistä tällä kertaa.....i´ll get me coat ---->

*Niin ja biisi sisältää aika paljon rytmisiä vastakkain asetteluja.Have fun ^^

--
Biisin pitää olla seikkailu joko sävelissä tai rytmeissä,tai muuten vain myyt itseäsi...vieläpä erittäin halvalla.

Sassyf74

Posts: 14

#3 • • Sassyf74

Replying to Other Ideas - Fight to finish (Abstract something-something-argh,who cares-it´s music,okay!):

Vastakommentti ;D

Pakko kompata sua, toi basso on tosi hauska :) Ja rytmipuoli kuulostaa kivan kirkkaalta eikä lainkaan huonolta :)

Ehkä se johtuu mun omastakin, hiukan kieroutuneesta musiikimausta, mut tää kuulostaa tosi kivalle :)



Hei,kiitti kommentista :) Mä jo aattelin että nyt on joku suuttunut tai jotain :D Mutta se nyt ei todellakaan olisi hyvä homma.

Tää biisi on tehty ihan hirveellä paatoksella mikä varmaan pomppaakin naamalle heti,heh.
Mä vaan tein ja tein kun olin saanu jostain idean laittaa kaksi ikäänkuin eri biisiä samaan pakettiin.Otin ihan hirveän riskin ja kyllä tossa saikin miettiä että miten ne 2 juttua sopii päällekkäin.

Oli vaan sellanen " perkele,nyt tehdään näin!"- hetki,lol.

Ehkä tässä oli ihan sellanen kannanotto ikäänkuin musiikin taidepuolesta.Joku purkaushan tää oli,myönnän sen.

Kiitti kuuntelusta ja kommentista DJ Skyform. Jos säkin tästä biisistä löydät jotain kivoja rytmejä ja bassokuvioita niin sulla onkin pikkasen laajempi musamaku sitten ;) Hyvä niin :)

Kiitoooosh :Sasu

--
Biisin pitää olla seikkailu joko sävelissä tai rytmeissä,tai muuten vain myyt itseäsi...vieläpä erittäin halvalla.