Teersom - Branch point [Techno]

6 posts, 1 page, 3,621 views

Sassyf74

Posts: 14

#2 • • Sassyf74
Mukavan lyllertävä biisi. Jyrää kuin nalle mettässä :D Kivan pehmeitä saundeja käytit tässä,siitä kiitos.

Tässä musassa sen junnaavuuden jatkumo ei saa kait rikkoutua mutta ehkä rytmejä vois tutkia enemmän tässä tyylissä.

Enihuuuuu,hyvä ja rauhallinen biisi missä selkeä rakenne.Yks parhaista mitä oon kuullu tän tyylisiä.

10+ tuli...tai siis 5 tähteä :D

--
Biisin pitää olla seikkailu joko sävelissä tai rytmeissä,tai muuten vain myyt itseäsi...vieläpä erittäin halvalla.

Teersom

Posts: 8

#3 • • Teersom Tekno

Replying to Teersom - Branch point [Techno]:

Mukavan lyllertävä biisi. Jyrää kuin nalle mettässä :D Kivan pehmeitä saundeja käytit tässä,siitä kiitos.

Tässä musassa sen junnaavuuden jatkumo ei saa kait rikkoutua mutta ehkä rytmejä vois tutkia enemmän tässä tyylissä.

Enihuuuuu,hyvä ja rauhallinen biisi missä selkeä rakenne.Yks parhaista mitä oon kuullu tän tyylisiä.

10+ tuli...tai siis 5 tähteä :D



Kiitos! Tulevaisuudessa ehkä kokeilevampaa rytmiikkaa. Tutkitaan asiaa.
Sassyf74

Posts: 14

#4 • • Sassyf74
Joo se oli sellanen hetken idea se rytmijuttu mutta ehkä siinä ois jotain? Oon vähän semmonen hemmo joka sinkoaa ideoita :D Sinut on singottu,heheh

Hyvä biisi on tää kyllä,oli ihan pakko näyttää kaverille kanssa :)

--
Biisin pitää olla seikkailu joko sävelissä tai rytmeissä,tai muuten vain myyt itseäsi...vieläpä erittäin halvalla.