41 posts, 3 pages, 25,337 views
Replying to MINDCORE pres. Paul Elstak & Tomcat:
kanaemovietti iski kun joku janoisten sankari oli sammunu sinne sohvalle. kai se siitä virkos kun haki sille vettä :D olin ekaa kertaa venuessa käymässä, tai sitten oon ollu siinä kunnossa viimeks että en vaan muista käyneeni. ihan näppärä paikka tollasille, tiivistä toki aina pääesiintyjän aikaan mutta kuuluu asiaan :) tampereelle kelpais hardimpia bileitä useamminkin, onneks kuitenkin jostain päin suomea löytyy :)
Puoliyön testit bassofiltterin vinguttelulla ja speedcorella tyhjensi tanssilattian tehokkaasti, eli hc-kokis oli selkeästi liian hapokasta illan teemasta huolimatta :'( Okei, ajoitus oli ylipäätään ihan vitun tyhmä ja siellä dekin takana vois miettiä iltaa ihan kokonaisuutenakin. Hyvä kysymys kuitenkin, kannattaako "kaupallisissa" bileissä soittaa muuta kuin kaupallista matskua lukuunottamatta juuri ennen valomerkkiä.
---
kanaemovietti iski kun joku janoisten sankari oli sammunu sinne sohvalle. kai se siitä virkos kun haki sille vettä :D olin ekaa kertaa venuessa käymässä, tai sitten oon ollu siinä kunnossa viimeks että en vaan muista käyneeni. ihan näppärä paikka tollasille, tiivistä toki aina pääesiintyjän aikaan mutta kuuluu asiaan :) tampereelle kelpais hardimpia bileitä useamminkin, onneks kuitenkin jostain päin suomea löytyy :)
---
Kyllähän Harder.fi siellä on aika-ajoin jotain järjestellytkin ja varmasti tulee tulevaisuudessakin Tampereella järjestelemään. Paikat siellä vain on hieman kortin alla.
En tarkota loukata, mutten nyt ole ihan varma käytiinkö samoissa bileissä :D? Ja sillä tarkoitan tuota speedcorea sekä bassofiltterin vinguttelulla. Haluan ite pystyä ymmärtämään antamasi kritiikin järjestäjänä paremmin jotta siitä vois jotain oppiakin. Tarkentaisitko?
---
En tarkota loukata, mutten nyt ole ihan varma käytiinkö samoissa bileissä :D? Ja sillä tarkoitan tuota speedcorea sekä bassofiltterin vinguttelulla. Haluan ite pystyä ymmärtämään antamasi kritiikin järjestäjänä paremmin jotta siitä vois jotain oppiakin. Tarkentaisitko?
---
Bassofiltterin vinguttelulla tarkoitan näitä kymmeniä uusintaversioita Bold Bobin Bold Bass II:sta joita on vissiin joka toinen tuottaja tehtaillut yhden kun ideat loppuu. Eikä siinä mitään, osa niistä biiseistä on onnistuneita eikä se mitä Mindcoressa soitettiin mun mielestä kuraa ollut.
Mä vaan yhdistin paukekohdan tyhjään tanssilattiaan koska tanssilattia oli, no, tyhjä paukkeen soidessa. Tai ehkä setti ei vaan ollut erityisen hyvä :) Eniveis mun mielestä rankemmat sessiot oli vaan ajoitettu väärään time slottiin (tai mahdollisesti tapahtumaan), koska vertailukohtana Tomcatin ns. bilehoosee sai jengin hyppimään seinille.
Mullehan menee Kotzaakin speedcore siinä missä Robynin svedupoppikin, eli tässä ei nyt haukuta mitään tiettyä musiikkityyliä. Esitin ainoastaan huomioni siitä, että yksi setti ei yleisölle maistunut ja se ei välttämättä ole kaupallisen tapahtuman tavoitteena :)
Okei eli tarkotit siis sitä proteuksen ja crissen settiä :) Ymmärrän.
Omaan makuunhan se setti nappas kaikkein parhaiten, mut toi on totta ettei se ehkä bileitten kokonaisuuteen nähden ollut optimaalisessa slotissa. Kiitos kun jaksoit selventää! :p
Tiukka meininki ! Ei muuta kuin uutta putkeen.
Chris One tuosta lätäkön toiselta puolelta? ;)