miten väsätä käyntikortteja ite

5 posts, 1 page, 7,861 views

jugge

Posts: 6

#1 • • jugge
Morjens,

Nyt ku alkaa olee sillontällön deejii-keikkaa ni tuli mieleen väsätä käyntikortit joita vois sitte jaella. Onkohan ihmisillä kokemusta et millä softalla sitä kannattais alkaa vääntää?

Ja toiseks, missä ne kannattais painattaa? Vai voisko ihan omalla printterillä tulostaa?

nopeen googletuksen seurauksena löysin muutaman eri nettipainon, esim semmonen ku print24, niiltä sais käyntikortit aika hyvään hintaan... hmm.

Paikallinen paino oli pikkasen kallis, muuten olisin siellä mieluusti painattanu.. Ne on niin mukavia sällejä kaiken lisäks :D

mut joo eli kaikki ehdotukset otetaan mielellään vastaan, kiitooos! :D

— jugge
Lyra

Posts: 666

#2 • • Lyra
No Photoshopilla ja Indesignillähän niitä saa itse väsättyä, mutta kun ilmeisesti sulla ei hirveesti ole kokemusta moisista kun et tiennyt ohjelmien nimiä edes ja kyseessä on business käyntsäri niin suosittelisin vahvasti että annat homman ammattilaiselle.

sit on esim tällänen palvelu josta noita voi tilata: http://uk.moo.com/
noilla on myös jotain valmiita pohjia.

ts. älä tee ite.
FunkyDee

Posts: 729

#3 • • FunkyDee
Ei siinä omasta mielestä ole mitään vikaa tehdä itse.

DIY kaveri oon itse ainakin ollut jo vuosia ja tulen olemaan. Jotkut vaivautuu, jotkut ei.
ezzy

Posts: 8,060

#4 • • ezzy Droid-pappa
Softat maksaa jo tuhansia, niin tulee vähän kalliit kortit 8---D
Juhgu

Posts: 7,921

#5 • • Juhgu Virnistelijä

Replying to miten väsätä käyntikortteja ite:

Vai voisko ihan omalla printterillä tulostaa?



Jos ite tulostelet niin hanki jotain jämäkämpää paperia ku perus printteripaperi. Muutaman päivän lompakossa tai taskunpohjalla pyörittyään semmonen ei oo kovin edustavan näkönen.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)