Likainen totuus Facebook-kavereista

5 posts, 1 page, 3,192 views

#1 • • Edited salainen Guest
Ihmiset syrjivät kavereitaan Facebookissa, mutta he laittavat silti kommentteja heidän viesteihinsä, koska he yrittävät saada huomiota joltakin omille viesteilleen.

Facebookia ei suunniteltu tällaiseksi, ja Kalifornialaiset tehtailijat varmaan olettivat, että ihmiset hoitavat suhteensa itse kuntoon. Tämä on kuitenkin yleinen tapa käyttää Facebookia. Sosiaalinen ulossulkeminen on levinnyt käsiin internetin kasvottomuuden ansiosta.

Paras tapa korjata tilanne on erottaa syrjivät kaverit ja lisätä Facebookin niitä ihmisiä, joiden kanssa tulee vietettyä enemmän aikaa:"oikeat ystävät". Moniko sinun 247 ystävästäsi täyttää nämä kriteerit?
#3 • • Edited salainen Guest
Olen niin kuin Sokrates ja vastaan kysymykseen kysymyksellä. Kuinka monta ihmistä sinulla on tapana kutsua ulos? Ja kuinka monta niistä ovat kohteliaita kieltäytyjiä tai saapujia? Facebook-kavereita ei ole tapana kutsua ulos jostain syystä. Eikä kutsuihin ei ole tapana vastata mitään jostain syystä. Ne, jotka kuitenkin sitä tekevät, eivät syrji kavereitaan.
NwB

#4 • • NwB
Mä syrjin Zyngahomoja ja raiskareiden kuvia levitteleviä vatipäitä.

--
Jee! Kumpi voitti!!

sapeli

#5 • • sapeli jokukukamikä?
Moikka!

Tätä keskustelua voisi minusta jatkaa Facebookille omistetussa topikissa eli täällä.

Nyt kun tuo hakufunktio on mitä on niin ihan ymmärrettävää että näitä jo olemassa olevia topikkeja voi olla vaikea löytää - itsekin hain tämän googlen kautta. *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.