Logic Pro 9

7 posts, 1 page, 4,621 views

darudevil

Posts: 427

#2 • • darudevil Darude

Replying to Logic Pro 9 :

Oliskos jollain tietoa miten logicissa muutettua yksittäisen channel stripin tempoa?



On, tavallaan, mutta selitätkö vähän lisää, mitä haluat tehdä? Projektin tempo on yleinen ja erikseen samalla tavalla ei voi asettaa toista tempoa yksittäiselle raidalle, mutta audiota voi venyttää Flex Timellä (non-destruktiivisesti) ja Time Machinellä (muuttaa originaalia tiedostoa, eli tee backup ensin), eli voit suhteessa laittaa eri tempoon kuin projektin tempo, tai fiksata eritempoisen samaan tempoon.

Lue manuaalista 'Flex Time', sitten aktivoi Flex, valitse algoritmi ja venytä tai lyhennä.
Henry Swell

Posts: 257

#3 • • Edited Henry Swell Cielå

Replying to Logic Pro 9 :


---
Oliskos jollain tietoa miten logicissa muutettua yksittäisen channel stripin tempoa?
---


On, tavallaan, mutta selitätkö vähän lisää, mitä haluat tehdä? Projektin tempo on yleinen ja erikseen samalla tavalla ei voi asettaa toista tempoa yksittäiselle raidalle, mutta audiota voi venyttää Flex Timellä (non-destruktiivisesti) ja Time Machinellä (muuttaa originaalia tiedostoa, eli tee backup ensin), eli voit suhteessa laittaa eri tempoon kuin projektin tempo, tai fiksata eritempoisen samaan tempoon.

Lue manuaalista 'Flex Time', sitten aktivoi Flex, valitse algoritmi ja venytä tai lyhennä.



Joo elikkäs mulla on tässä biisi työnalla ja haluaisin saada yhden channelin soimaan aavistuksen hitaammin että jos sitä pystyisi manuaalisesti säätämään haluamaansa nopeuteen niin sitä tässä tavoittelen. Toivottavasti edes pointin ymmärsit :) ?
Tai josko Logicista vaikkapa löytyis jonkinlainen "master-tempo" jolla pystyis vaikuttamaan biitti nopeuteen vaikuttamatta melodioihin jne...
Pitää tsekkailla oliskos noista sun vinkeistä apua, kiitos.
Holle

Posts: 793

#5 • • Holle Beach X Member
Asensin tossa Mountain Lionin ja nyt Logic on alkanu pikkasen freezailee. Silloin kun asensin Lionin, ei ollut mitään ongelmia. Toi freezailu on mun molemmilla koneilla ja toinen niistä on viikon vanha, joten ei pitäisi johtua tehoistakaan. Softa ei lennä nurin, mutta esim potikoita ei pysty säätämään. Apuna on ollut se, että käy välillä vaikka nettiselaimessa ja takas logicciin, ni jo vain taas onnistaa.
Tänään tuli OSX:n päivitys, mutta en oo vielä ehtinyt koettamaan onko tilanne korjattu.
Holle

Posts: 793

#7 • • Holle Beach X Member

Replying to Logic Pro 9 :

Holle, en osaa itse auttaa, mutta tuo on ilmeisesti aika yleinen ongelma, tsekkaas nää:
https://discussions.apple.com/thread/4142085?start=0&tstart=0
https://discussions.apple.com/thread/3226612?start=0&tstart=0


Joo, aika monella sama ongelma. Mä oon leopardista asti pärjännyt hyvin pienillä bugeilla aina käyttistä päivittäessä, mut tää on tähän mennessä pahin.