Rush presents Captain Tinrib live show

41 posts, 3 pages, 9,555 views

_atmos

Posts: 230

#1 • • _atmos
Onko hyvääkin mättöä? en ole kuullut aikasemmin mutta on kai pakko mennä paikan päälle kerta voitin lipun/liput streetbeatin kisassa *vink*.
Panfobia

Posts: 521

#2 • • Panfobia
Perkuleen ketale, ne oli mulle tarkotettu oikeesti... *hih*

--
*sydän*

illusion

Posts: 1,061

#3 • • illusion team-sauna :D
Joutuu tulee taas Helsinkiin bilettää*sydän**ökkö*
Avatar
#4 • • yana Guest
captain pesee kaikennäköset labneloset yhtä helposti ku karjalan-mummo kahvipöydän

sinne siis :)
|Cronos|

Posts: 1,118

#5 • • |Cronos| the Moose
joo-o... porukka vaan voittelee lippuja tonne... ite ei viitti tulla ku on sen verran tyyriit bileet.... mieli tekis tulla kyl kuuntelee tinribiä... perse!! *hmph*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Avatar
#6 • • Cera Guest
Just koitan miettiä että tuunkohan tänne ja valittelen sitten taas seuraavat kolmeviikkoa kun ei ole rahaa ostaa ruokaa.. nojoo. mitä varten esim äidit on olemassa *igor*
_atmos

Posts: 230

#7 • • _atmos
*off topic*

ton lipun lisäks voitin sebastianin bullet mix 3 cd'n joka on positiivinen yllätys.. erittäin menevää kamaa *vink*
nokua

Posts: 305

#8 • • nokua viidakko vekara
lippu on tältä must tuntuu nyt *ökkö* jalkaa vipittää Cya there
FraGile X

Posts: 117

#9 • • FraGile X Tarmokas tamppaaja
Voi paska kun ei tännekkään pääse.....Perkele sentään....Kai joku ottaa kuvia sieltä että voi myöhemmin niitä ihmetellä...?!?

--
No more Rock`n Roll !!!

Timce

Posts: 5,381

#10 • • Timce
Ai täällä on muitakin lippunsa voittaneita *nauraa*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Panfobia

Posts: 521

#11 • • Panfobia
Nyt mua alkaa vähitelleen kyrsiin. En oo muuten ikinä voittanu yhessäkään arvonnassa mitään. Enkä voittanu noitakaan lippuja. *nyyh*

Varmasti hienot bileet tulossa mutta kun toi opiskelijabudjetti on melko suppea tällä hetkellä. *uuh* Sitäkö tässä nyt haetaan että mun pitää lähteä pankkia ryöstään..? *pahis*

--
*sydän*

Timce

Posts: 5,381

#12 • • Timce
jees...kun oli maanantaina kuulolla,niin noitahan jaettiin väkipakolla radiossa *hih* Ensimmäisen kerran elämässäni kun tuunasin stereot Lähiradion taajuudelle ja heti poiki tulosta *hymy*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Avatar
#13 • • yana Guest
_atmos:


ton lipun lisäks voitin sebastianin bullet mix 3 cd'n joka on positiivinen yllätys.. erittäin menevää kamaa *vink*



sebastian kiks ääs
Waide

Posts: 323

#14 • • Waide sabão
Kyll varmaan joutuu venyy näihin, kun kapteeni käskee*hymy*.Vaik ei rahaa oo ja tenttiikin pukkaa..valivali.

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

|Cronos|

Posts: 1,118

#15 • • |Cronos| the Moose
Joo-o.. täytyy todellakin koht alkaa ryöstelemään pankkeja et saa rahaa.. on tää opiskelijan budejetti niin kova et huhhuh... ei meinaa pästä mihinkään..*nyyh*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

illusion

Posts: 1,061

#17 • • illusion team-sauna :D
Huomenna tulee taas kiva ilta*joo**ökkö**sydän*
ilarip

Posts: 731

#18 • • ilarip
eiköhä makasiineille mahu N 800 jos yks siipi käytössä.

tekis mieli tulla käväsemään mut ei oo rahaa :/
Jussi Soro

Posts: 6,385

#19 • • Jussi Soro choon!
_atmos:

Onko hyvääkin mättöä? en ole kuullut aikasemmin mutta on kai pakko mennä paikan päälle kerta voitin lipun/liput streetbeatin kisassa *vink*.



Proteushan on näitä Tinribbejä pyöritellyt aikas paljonkin joskus ennen. Parasta tiukkaa biittiä, mitä löytyy :)
god_of_moves

Posts: 66

#20 • • god_of_moves
yana4000:

captain pesee kaikennäköset labneloset yhtä helposti ku karjalan-mummo kahvipöydän

sinne siis :)



WORD *joo*