Homotekno #7 3.3.2012 @ Helsinki

13 posts, 1 page, 5,656 views

Jago

Posts: 4,039

#1 • • Jago un-trained monkee
uiuiuiuiuiuiuiuiuiuiuiuui!!!!!! Niin täällä!!

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sapeli

Posts: 11,768

#3 • • sapeli jokukukamikä?
Plää, en pääse mukaan. *hmph* Näitä on kyl kehuttu, harmittaa.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

ValaX

Posts: 3,891

#4 • • ValaX
Kaikki kiva on aina helsingissä...*uuh* Tosin onhan se ymmärrettävää, sielä on tota populaa pikkasen enmmän...
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#5 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
wuhuu, tännepä tänne!
oli kyl hyvät bileet viimeks :)

--
dasinoaisnvs

ValaX

Posts: 3,891

#7 • • ValaX

Replying to Homotekno #7 3.3.2012 @ Helsinki:


---
Kaikki kiva on aina helsingissä...*uuh* Tosin onhan se ymmärrettävää, sielä on tota populaa pikkasen enmmän...
---



Milteinpä kaiken saa kätevästi lähelle itseään, kun järjestää. Sen olen itse oppinut nyt parinkin klubin kautta. *hihu*



Tämän järjestäminen helsingin ulkopuolella taitaisi olla kyllä ihan tuhoon tuomittu yritys. Ei sikäli, etteikö homo-bileitä järjestettäisiin esim. Lahdessakin, mutta kun sielä pitä soida ne listahitit ja Paula Koivuniemet yms...
longshort

Posts: 180

#8 • • longshort silmiäni usko en...

Replying to Homotekno #7 3.3.2012 @ Helsinki:

^
mikä hemmetti niissä homobileissä on et pitää soida niin paska musiikki ? semmosia stereotypisiä biisei yms.

en meinaa nyt näitä teidän teknokekkereit..
ValaX

Posts: 3,891

#9 • • ValaX

Replying to Homotekno #7 3.3.2012 @ Helsinki:

^
mikä hemmetti niissä homobileissä on et pitää soida niin paska musiikki ? semmosia stereotypisiä biisei yms.

en meinaa nyt näitä teidän teknokekkereit..



Niissä käy porukkaa musiikillisesti ja ikänsä puolesta niin laidasta laitaan ja sitte yriteään miellyttyää "suurta" yleisöä. Tulos on sitten täysin katastrofaalinen sillisalaatti.
terraluna

Posts: 1,270

#10 • • terraluna Agentti
Muuten varmaan ihan hyvät bileet, mutta miksei Jussi E:n ja Sami H:n seurana esiinny Antti S! Järkyttävää epäjohdonmukaisuutta! En usko pääseväni tämän ylitse.

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

DJ_Skyform

Posts: 358

#11 • • Edited DJ_Skyform Fourth KInd Records, Divaani, Monokrak Rec

Replying to Homotekno #7 3.3.2012 @ Helsinki:

^
mikä hemmetti niissä homobileissä on et pitää soida niin paska musiikki ? semmosia stereotypisiä biisei yms.

en meinaa nyt näitä teidän teknokekkereit..



Itse toimin Lahden SETAn bileissä toisena DJ:nä.. Omiin setteihin kuuluu aina niistä stereotypioista poikkeavaa musiikkia esim. housea ja himpun verran teknoa, ja soitan niitä joka bileissä huolimatta siitä et joka ilta 4-5 henkilöä tulee suorastaan kiukkuissaan vaatimaan "jotain tanssittavaa nrj-musaa".. Joten valitettava tosiasia se on (muutenkin todennut tän asian) et Lahdessa ei homobileissä sais ihmisten puheiden mukan soittaa muutakun sitä samaa paskaa mitä soi 90% perusbaareissa...

Tää nyt saattoi mennä ihan off-topic mutta vaikutti siltä et tuli hyvä sauma päästä sanomaan tää :D



Mutta aiheeseen, niin noihin bileisiin tulossa jos vaan rahatilanne sen sallii :)





EDIT: Toki soitan niitä listahittejä ja Koivuniemeä yms, ku alkaa josai kohtaa iltaa kyllästyttään haukut :D
tommib

Posts: 3,204

#12 • • tommib

Replying to Homotekno #7 3.3.2012 @ Helsinki:


---
Kaikki kiva on aina helsingissä...*uuh* Tosin onhan se ymmärrettävää, sielä on tota populaa pikkasen enmmän...
---



Milteinpä kaiken saa kätevästi lähelle itseään, kun järjestää. Sen olen itse oppinut nyt parinkin klubin kautta. *hihu*



Siinä samalla saa tehtyä velkaa, kuten mulle kävi. Plussana taas sain sydänystävän loppuelämäksi *hymy* Dadam tätä vois kyllä jopa harkita...
Individual

Posts: 10,942

#13 • • Individual HYPNO!

Replying to Homotekno #7 3.3.2012 @ Helsinki:


---

---
Kaikki kiva on aina helsingissä...*uuh* Tosin onhan se ymmärrettävää, sielä on tota populaa pikkasen enmmän...
---



Milteinpä kaiken saa kätevästi lähelle itseään, kun järjestää. Sen olen itse oppinut nyt parinkin klubin kautta. *hihu*
---


Siinä samalla saa tehtyä velkaa, kuten mulle kävi. Plussana taas sain sydänystävän loppuelämäksi *hymy* Dadam tätä vois kyllä jopa harkita...



Joo, on tässä itsekin saanut kaivaa kuvetta ihan nokko kun tuota bilejärkkäämistä harrasti. :)