20 posts, 1 page, 7,424 views
Replying to Kotimaan Teknokatsaus vol 4. 27.1.2012 @ Helsinki:
Joo, Rasi vetäs kovimman setin kyl. Ei sinänsä yllätys, on se vaan semmonen tekijä :) Kemppi oli kans kova, mut illan suurin positiivinen yllättäjä oli RedLed. Kumma jos ei keikkaa tolla setillä heru lisääkin.
Musiikin puolesta hyvät kekkerit, mutta:
Yleisö, mitä vittua?? Tuntu jotenkin, että paikalle oli valunu pääosin jotain randomjengiä, jonka tarkotus oli vetää perseet ja perseillä. Vessasa oli oksennusta kaikkialla paitsi pöntössä jo klo 23, eikä asia ainakaan parantunu sillä, että jengi kusi tukkiutuneeseen laariin, josta kuset valu suoraan lattialle. Tanssilattia muistutti lähinnä Tokion ruuhkaa, kun jengi vaels sinne tuopit käsissä vaan tullakseen sieltä samoin tein takasin. Ei puhettakaan, että olis keskitytty kuuntelemaan sitä ainutlaatusta settiä jota artistit tarjos. Pöydät kaatu, humalaiset kaatuili, juomat lenteli, jengi sammuneena sohville, ihmiset istuu päälle ja olis tullu vielä juomatkin syliin, ellei ite olis väistelly. Nauti siinä sitten musiikista, kun meininki muistuttaa jotain sedulaa. Liekö asiaa edistäny se, että tarjoilu pelas harvinaisen liukkaasti.
Veikkaan tosin, että vuodatus menee ihan harakoille, koska kyseinen sakki ei tällä foorumilla pyöri.
Mä viihdyin lattialla kyllä hyvin, mitä nyt hiki ja välillä vähän paskakin haisi :) Todella kovia settejä taas, jalat tuli tanssittua aivan hapoille.
Mutta joo nuo WC:t oli kyllä taas jotain niin helvetin vastenmielistä. Ravintoloitsijahan ei sille voi mitään jos joku päättää oksentaa lattialle ja pirstoa vielä lasin siihen sekaan, mutta jos kahdesta pisuaarista toinen on tukossa ja tulvii yli, saippuaa ei ole, ovien lukot on paskana jne. niin kyllä pieni parannus olisi paikallaan. Jos tekniikkaan ja ohjelmaan panostetaan kovasti niin on se kumma ettei vessojen kunnossa pitämiseen löydy pienintäkään efforttia. Kyseinen epäkohta ei mun iltaani pilannut, ennemminkin vaan huvitti, mutta kunhan tässä nyt ihmettelen ääneen.
Mä viihdyin lattialla kyllä hyvin, mitä nyt hiki ja välillä vähän paskakin haisi :) Todella kovia settejä taas, jalat tuli tanssittua aivan hapoille.
Mutta joo nuo WC:t oli kyllä taas jotain niin helvetin vastenmielistä. Ravintoloitsijahan ei sille voi mitään jos joku päättää oksentaa lattialle ja pirstoa vielä lasin siihen sekaan, mutta jos kahdesta pisuaarista toinen on tukossa ja tulvii yli, saippuaa ei ole, ovien lukot on paskana jne. niin kyllä pieni parannus olisi paikallaan. Jos tekniikkaan ja ohjelmaan panostetaan kovasti niin on se kumma ettei vessojen kunnossa pitämiseen löydy pienintäkään efforttia. Kyseinen epäkohta ei mun iltaani pilannut, ennemminkin vaan huvitti, mutta kunhan tässä nyt ihmettelen ääneen.