25.2.2012 NEO & Live Nation presents Hallucinogen & Shpongle @ Circus, Helsinki

48 posts, 3 pages, 25,998 views

vel

Posts: 173

#2 • • vel
SHPONGLE! *jiihaa*
hiphei

Posts: 493

#3 • • hiphei
Shpongle<3

Pitkästä aikaa ois kiva nährä, viimeks
ozorassa, siitä jo vuosia.
Metz^^

Posts: 264

#4 • • Metz^^
komppaan ylempiä, Shpongle!

--
Minulla on ratkaisu, se vain ei sovi ongelmaan.

Aztee

Posts: 686

#5 • • Aztee
Infected Mushroom?
tuplanopeusveijo

Posts: 76

#6 • • tuplanopeusveijo
shponglee taitaa pukkaa *jiihaa*

--
brain lag, I has it

vel

Posts: 173

#7 • • vel
Pitiks tästä eilen tulla lisäinfoa..? Tästä on infot vähän levällään joka puolella, täällä sitä ehkä kaikkein vähiten... :/
RENEGADE

Posts: 684

#10 • • RENEGADE

Replying to 25.2.2012 NEO & Live Nation presents Hallucinogen & Shpongle @ Circus, Helsinki:

samoin olen huomannut että foorumeille päivittelen infot omista bileistäni viimeisenä yleensä viikkoja facebookin jälkeen... ei näitä kukaan enään oikeesti lue



Ikävä huomata et mm. Stepaheadissä ja Elixiriassa alkaa olee jo aika kuollutta. Samoin kyl Stealthissäkin. Vaikkakin muista syistä;)

Outoo että Bassoakin lukee moninkertainen määrä noihin verrattuna (tosin hieman riippuu tapahtumasta). Mutta usein jopa klubitukseenkin verrattuna.

Klubitus vielä ykkönen toki ja toivoisi ainakin sen säilyvän kun muut siirtyvät foorumeiden hautausmaalle pian.

Toisaalta helpottaisi ja selkeyttäisi huomattavasti jos olis vain yks kunnon foorumi ja sinne lisättäis psyke ym genret osastottain. Ei urbaania kiitos. tai miks ei...

Wink herra Kubitus. tässä klubituksen pelastus?
polly

Posts: 1,259

#11 • • polly Herra

Replying to 25.2.2012 NEO & Live Nation presents Hallucinogen & Shpongle @ Circus, Helsinki:


---
samoin olen huomannut että foorumeille päivittelen infot omista bileistäni viimeisenä yleensä viikkoja facebookin jälkeen... ei näitä kukaan enään oikeesti lue
---


Ikävä huomata et mm. Stepaheadissä ja Elixiriassa alkaa olee jo aika kuollutta. Samoin kyl Stealthissäkin. Vaikkakin muista syistä;)



Elixiria kuoli ylläpidon mokailuihin, totta että käyttäjät vähenty facebookin myötä mutta viimeistään silloin loppui kiinnostus kun botit useamman viikon postaili 5000 postia päivässä ja siihen päälle vihdoin päivitys ja täysin uusi ulkoasu joka vieraannutti ne viimeiset sitkeimmät käyttäjät
m1kk3

Posts: 5,560

#15 • • m1kk3 no-life

Replying to 25.2.2012 NEO & Live Nation presents Hallucinogen & Shpongle @ Circus, Helsinki:


Klubitus vielä ykkönen toki ja toivoisi ainakin sen säilyvän kun muut siirtyvät foorumeiden hautausmaalle pian.


Aamen. Tää alkaa olemaan lajinsa viimeisiä, ja itekin toivon kovasti että tää säilyis. Etenkin jo sen takia että vaihtoehtoja ei kauheesti oo enää... Mulla ei itellä oo mitään Facebookkia vastaan, vituttaa vaan et jos siitä tulee ainoo kanava tälläselle keskustelulle. Etenkään kun en ite sinne oo liittyny enkä sen takii pelkästään viittis liittyä että saa infoa tapahtumista :/

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Juhgu

Posts: 7,921

#16 • • Juhgu Virnistelijä

Replying to 25.2.2012 NEO & Live Nation presents Hallucinogen & Shpongle @ Circus, Helsinki:

samoin olen huomannut että foorumeille päivittelen infot omista bileistäni viimeisenä yleensä viikkoja facebookin jälkeen... ei näitä kukaan enään oikeesti lue



Klubituksen kalenteri on erittäin hyvä tapa tsekata viikon biletarjonta, koska siellä on vain konemusabileet vrt. facebookin kalenteri jossa on tonnikaupalla ihan kaikkea. Klubbarikalenterissa on ~kaikki merkittävät konehumpat, ja mielellään näkisin ne siellä jatkossakin, ihan riippumatta siitä miten aktiivista forumin puolella on.

Sitä paitsi kun ne infot on kerran jonnekin kirjoittanut, niin ne kopioi eri forumeille parissa minuutissa. Ei luulis olevan mikään kynnyskysymys jos muutenkin laittaa päiväkaupalla aikaa bileiden järkkäämiseen.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

polly

Posts: 1,259

#18 • • polly Herra

Replying to 25.2.2012 NEO & Live Nation presents Hallucinogen & Shpongle @ Circus, Helsinki:


---
samoin olen huomannut että foorumeille päivittelen infot omista bileistäni viimeisenä yleensä viikkoja facebookin jälkeen... ei näitä kukaan enään oikeesti lue
---


Lukeepas! ;) Kaikki ei oo naamakirjan jäseniä, kuten minä, joten
infoo myös tänne jatkossa kiitos :)




joo varmasti tulee :D
ezzy

Posts: 8,060

#20 • • ezzy Droid-pappa

Replying to 25.2.2012 NEO & Live Nation presents Hallucinogen & Shpongle @ Circus, Helsinki:


---

Klubitus vielä ykkönen toki ja toivoisi ainakin sen säilyvän kun muut siirtyvät foorumeiden hautausmaalle pian.

---

Aamen. Tää alkaa olemaan lajinsa viimeisiä, ja itekin toivon kovasti että tää säilyis. Etenkin jo sen takia että vaihtoehtoja ei kauheesti oo enää... Mulla ei itellä oo mitään Facebookkia vastaan, vituttaa vaan et jos siitä tulee ainoo kanava tälläselle keskustelulle. Etenkään kun en ite sinne oo liittyny enkä sen takii pelkästään viittis liittyä että saa infoa tapahtumista :/



Aamen indeed. Feissarissa kun ei tosiaan ole mitään keskustelua edes. "jee meen tänne" "en tuu ku oon intiassa", siinäpä se sisältö bileistä. Vähän turhan vähän sitä käytetään oikeasti hyväksi moiseen, koska esim. quottaaminen tai highlightaaminen keskustelussa ei onnistu, jos ei ole ko. henkilön kanssa kavereita fesessä, joka on ihan järjetöntä.
Google+ sentään salli ton ihan suoriks, se poimii vain ko. keskusteluun osallistuneista henkilöistä sen kenen nimieä oot kirjottamassa esim. @m1kk ja se ehdottelee sitä mukaa vastaanottajia. Keskustelu kun on sosiaalisten medioiden suola oikein toteutettuna ja siinä klubbari oli kyllä edelläkävijä.