SÄDE - ENERGY FLOW ETERNAL - KEVIN ENERGY - DAY II - 28.1.2012 @ Helsinki

76 posts, 4 pages, 28,293 views

Juhgu

Posts: 7,921

#61 • • Edited Juhgu Virnistelijä

Replying to SÄDE - ENERGY FLOW ETERNAL - KEVIN ENERGY - DAY II - 28.1.2012 @ Helsinki:

Olin tosi epäileväinen siitä miten venue toimii polkkabileille, mutta kyllähän se toimi ja hyvin.



Samaa mieltä. Ennen bileitä epäilin että miten Venuelle mahtuu porukkaa, mutta olihan siellä sitten tilaa ihan riittävästi.

Bileet oli oikein kivat. *hihu* Pidän siitä kuinka Säteissä ihmiset, siis sekä kävijät että järjestäjät, ovat pääosin jalat maassa olevaa iloista ja ystävällistä porukkaa - se luo oman tunnelmansa jossa tuntee tosiaan käyvänsä vielä ns. reiveissä (eikä niinkään baarissa tai yökerhossa), oli paikka mikä tahansa.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Jago

Posts: 4,039

#62 • • Edited Jago un-trained monkee

Replying to SÄDE - ENERGY FLOW ETERNAL - KEVIN ENERGY - DAY II - 28.1.2012 @ Helsinki:


---
Olin tosi epäileväinen siitä miten venue toimii polkkabileille, mutta kyllähän se toimi ja hyvin.
---


Samaa mieltä. Ennen bileitä epäilin että miten Venuelle mahtuu porukkaa, mutta olihan siellä sitten tilaa ihan riittävästi.

Bileet oli oikein kivat. *hihu* Pidän siitä kuinka Säteissä ihmiset, siis sekä kävijät että järjestäjät, ovat pääosin jalat maassa olevaa iloista ja ystävällistä porukkaa - se luo oman tunnelmansa jossa tuntee tosiaan käyvänsä vielä ns. reiveissä (eikä niinkään baarissa tai yökerhossa), oli paikka mikä tahansa.


Juuri näin. Ihanaa spontaania pluristelua myös tuntemattomien ihmisten kanssa(mm leipäseksisessiot käytävässä*lmao*) ja kukaan ei töni ja sen kerran kun joku vahingossa tönäsee ni sitten pyydetään anteeks ja halataan ja jatketaan tamppaamista.
Kaikilla kivaa ja yhteishenki katossa
Plurin viimeinen linnake*plur*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Inferno@Tre

Posts: 678

#65 • • Inferno@Tre Hervanta UG
Upeet bileet ja Venuen äänentoisto skulaa kyl hyvin tarkoitukseensa. Me like *joo*

--
Ihmisen luonnollinen vihollinen on ihminen itse.

tättähäärä

Posts: 103

#66 • • tättähäärä
No joo-o! *jiihaa*
Melkein vois sanoa, että pystymetsästä tänne lähdin, kun koskaan ollu kuullukaan mistään Energyistä, Kevineistä puhumattakaan. Mut piru että oli siistii!! *hih*
Venue on kiva, kivempi ainakin ku Playground. Tosin niin kauan ku kaljaa riittää, niin ihan sama missä ollaan *känni*

Kiitti!

--
Tee mitä lystäät, jos se on paskaa mä en kuuntele.

Yediah

Posts: 1,090

#67 • • Yediah FINRG, Spacehouse
Aivan sairaan mahtavat bileet!! suuret kiitokset sädejengille, kiitokset Tritonille railakkaasta soittoseurasta, kiitokset tanssijoille. *jiihaa**aplodit*
Tornadoz

Posts: 121

#68 • • Tornadoz
Huh, meni eilinen ihan ohi *stop* Jäi ihan älyttömän hyväolo / fiilis lauantaista ja meni tänään työpäiväkin ihan vaan fiilistellen lauantaita *plur* Kiitos koko säteen porukalle hienoista bileistä ja tutuille kivoista jutusteluista *hellokitty*
johnnytys

Posts: 489

#69 • • johnnytys idän pikajuna

Replying to SÄDE - ENERGY FLOW ETERNAL - KEVIN ENERGY - DAY II - 28.1.2012 @ Helsinki:

No joo-o! *jiihaa*
Melkein vois sanoa, että pystymetsästä tänne lähdin, kun koskaan ollu kuullukaan mistään Energyistä, Kevineistä puhumattakaan. Mut piru että oli siistii!! *hih*
Venue on kiva, kivempi ainakin ku Playground. Tosin niin kauan ku kaljaa riittää, niin ihan sama missä ollaan *känni*

Kiitti!



otetaan seuraavaks missioks on sitten juua paikka tyhjäks *plur**vink**vink*

--
Fire is what i am
Fire is what i breath
The heat is what I bring

mariq

Posts: 2,154

#70 • • mariq
Olipa Kivaa! Mulle kävi taas perinteisellä tavalla niin, että pienemmän puolen rytmit löi miun tahtia, joten siellä pääosin viihdyin, lopuksi tuli sitten toista allstarsien settiä kuunneltua ja kyllähän sekin jalat sai liikkeelle :)
Säde oli jälleen just niin takuuvarmaa viihdykettä niin korville kuin mielelle, kuin yleensäkin. Mainio tunnelma kerrassaan! Kiitos taas!

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

TheJonne

Posts: 62

#71 • • TheJonne numero UNO!
Mahtavat bileet Turussa päin!
Kiitos siitä! (Jep tämähän on Helsingin topikki)
Harmittaa etten ollut Hesan Säteissä *hmph*

Haluaisin kuitenkin träcklistiä Kevinin setistä!
Tietääkös/muistaakos kukaan nimiä?
Oj

Posts: 1,349

#72 • • Oj Keep it FILTHY

Replying to SÄDE - ENERGY FLOW ETERNAL - KEVIN ENERGY - DAY II - 28.1.2012 @ Helsinki:

Mahtavat bileet Turussa päin!
Kiitos siitä! (Jep tämähän on Helsingin topikki)
Harmittaa etten ollut Hesan Säteissä *hmph*

Haluaisin kuitenkin träcklistiä Kevinin setistä!
Tietääkös/muistaakos kukaan nimiä?


Carbon Based - Angel Ball (Kevin Energy Remix)
Eryk Orpheus - PVC (en tie kenen remix)
Ephexis - Apex

Vaan noi sieltä ite tunnistin.. joku muu saa jatkaa.

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

juicihard

Posts: 35

#73 • • juicihard
Jeops hyvät kemut oli kaikin puolin. Ite viihdyin melkein enemmänkin second roomin puolella johon oli kyllä saatu kova tasoista porukkaa myöskin. Hyvii uusii nimii ainaki mulle *slurps* OJ:tä oon ennenkin nähnyt useesti livenä mut noin tykkii esityst ei oo kyl enne ollu *aplodit* Ehdottomasti illa viihdyttävintä matskua silmille kuin korvillekin kyseinen setti *iloinen* Kiitos Säde lisää näitä !