DJ PROTEUS - 6 HOUR SET - 5.1.2012 @

30 posts, 2 pages, 12,553 views

Proteus

Posts: 968

#21 • • Proteus
Valtavat kiitokset kaikille todella upeista bileistä!!!*pihkassa*

Ihan käsittämättömän hyvä meininki ja tupa täynnä iloista puhdasta energiaa!!*nauru*

17v bileet eivät olisi paremmin voineet mennä ja on käsittämättömän upeaa että 6 tunnin perinteinen Loppiais maratooni nyt jo noin kymmenen vuoden jatkumonsa jälkeen on aina yhtä tunnepitoinen ja riehakas!!

Huh lopussa meinas vesi tulla simppuun kaikista kiitoksista ja haluan kiittää vielä teitä kaikkia sekä Seppoa ja Turun Klubia, veljeäni Henkkaa, Simoa ja kaikkia rakkaita kavereita jotka oli mukana!!! Kiitos xxx
Meke

Posts: 2,083

#22 • • Meke GT Digital, BCN Records
Sweet Dreams, Whiterknuckleheadfuck, Astrosyn (your house is...), Fade Out, What Time Is Love, Get Up!

Paljon hyvää korville, kiitos!


Ja oli kiva nähdä uusia ja vanhoja tuttuja *jiihaa*

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

anis

Posts: 2,451

#23 • • anis
Tuhannesti kiitoksia, veti aika sanattomaksi *iloinen*!

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Jii-75

Posts: 459

#24 • • Jii-75 öööh moon mä *wirn*
Tosiaan paljon erittäin kovia biisejä :) viimeiset yli 4,5 tuntia kemuista meni tanssiessa kuin siivillä ja kaverin pitäessä limu ja vesi huollon kunnossa, ei taukoja tarvinnut ollenkaan :) eli iso kiitos Harri loistavasta musiikista ja aina toimivasta mukaansa tempaavasta esiintymisestä :)

--
dodiih

MitnJtn

Posts: 38

#25 • • MitnJtn
Voisiko vuosi alkaa paremin. Suurkiitos Hartsalle mahtavasta keikasta ja mukaan tempaavasta energiasta! Seuraavaa maratoonia odotellen. *jiihaa*
kid bionic

Posts: 275

#27 • • kid bionic
Hauskaa oli *plur* ja sedät jaksaa *pahis*
Sephiroth

Posts: 42

#28 • • Sephiroth One Winged Angel
Kiitos ennen kaikkea itse Herralla loistavista biiseistä! *jiihaa**sydän* Sekä myös kaikille mukana olleille, oli loistava meno ja ystävällinen ilmapiiri! *piis*
Morden

Posts: 93

#29 • • Morden
Iso kiitos Harrille loistavasta showsta, ilo oli pitkästä aikaa nauttia herran soitannosta.

Videoita tapahtumasta:

http://www.voema.fi/Video/Proteus_Turku_05012012/

Kiinnostaisi tietää tuo ensimmäisen videon laulu (avausraita?), kuulosti ihan törkeän hyvältä. ;)

--
Jos se ei usko, sitä on lyötävä.

Proteus

Posts: 968

#30 • • Proteus

Replying to DJ PROTEUS - 6 HOUR SET - 5.1.2012 @ :

Iso kiitos Harrille loistavasta showsta, ilo oli pitkästä aikaa nauttia herran soitannosta.

Videoita tapahtumasta:

http://www.voema.fi/Video/Proteus_Turku_05012012/

Kiinnostaisi tietää tuo ensimmäisen videon laulu (avausraita?), kuulosti ihan törkeän hyvältä. ;)




Tattista paljon!:D

Kyseessä on mun uuden tulevan Skylight nimisen musaprojektin tuleva vielä julkaisematon sinkku biisi nimeltä Devil Down.... Skylight on mun ja mun kaverin Alex Leanderin yhteisproduktio.... Siitä pian lisää.....;)