WE CALL IT TECHNO w / DVS1 (Hush, Transmat, Klockworks, USA) 30.12.2011 @ Helsinki

13 posts, 1 page, 6,672 views

Lil Tony

Posts: 775

#1 • • Lil Tony Cosmic City Survivor
Noniin pojat ja tytöt. Nyt kannattaa tulla mestoille.

--
Jazz Is a Teacher

Neela

Posts: 61

#3 • • Neela
*sydän* ..ei muuta.
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#4 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
tänään!

--
dasinoaisnvs

GERTY

Posts: 411

#6 • • GERTY
perskutarallaa mä oon tänään jotenkin ihan fiiliksissä, joten minnekäs muualle päätään purkamaan osiin kun tänne ;D
Katerina

Posts: 499

#8 • • Katerina Snoopy Detective
ELIKKÄ BASSMENT TÄNÄÄN!

DVS1 (Hush, Transmat, Klockworks, USA)
Lil Tony (Innervisions, Mood Music, Running Back FIN)


We Call It Technon osa yksi tuo kuumaakin kuumemman technoartistin Zak aka DVS 1:n Suomeen. Mies on levyttänyt juuri niille levymerkeille mille pitääkin aka joka pojan unelma la...belit. DVS-1 on Berliinin Berghain klubin vakiokalustoa, joka tuntuu olevan nykyään monelle statement, joten käytetään sitä nyt tässäkin markkinoinnissa hyväksi :D.

Kaikki technogurut ja modernimmatkin techno/house nimet hehkuttavat Zakia ylitse muiden. Derrick May puhui vuosia sitten jo tästä kaverista ja heittikin jotain cd-r matskua mitä ei sitten koskaan julkaistu, ja sanoi että tässä on hyvä syy aloittaa Transmat labeli uudelleen.

Eka julkaisu mieheltä tuli sitten kuitenkin Ben Klockin Klockworksilta 2009 ja Transmatilta 2010. 20 vuotta pelissä mukana ollut Zak on ilmeisen perfektionisti sen suhteen mitä haluaa julkaista.

Tätä artistia on odotettu ja yritetty Flow festivaleista Deep Space Helsinki klubille jo muutaman vuoden ajan. Nyt vihdoin ja viimein aukesi taivaanportit oikeaan aikaan ja saatiin mies Bassmenttiin ja vielä järkihinnoilla, ettei tarvitse maksaa omasta pussista liksoja, mikä on tässä technon maailmassa ollut aina enemmän kuin päivittäistä. Mutta kukapa ei hyvästä asiasta maksaisi oppirahoja vuodesta toiseen, vai mitä sanoo Nestori tähän asiaan ;)

Liput vain 10€ / VIP 5€
Lil Tony

Posts: 775

#10 • • Lil Tony Cosmic City Survivor
Tänään ois sitten technoa tarjolla. toki diippiä houseakin tulee ainakin allekirjoittaneelta.

--
Jazz Is a Teacher

GERTY

Posts: 411

#11 • • GERTY
hittosoikoon, vaik tuli oltua aika pierussa niin jumalooda et oli kivaa tanssia!!! Ihan sairaan tiukkaa musaa ja mä nautin ihan sikana. tai sit mä pääsen vaan liian harvoin ulos :D mut hitto että toimi
Lil Tony

Posts: 775

#12 • • Edited Lil Tony Cosmic City Survivor
Selvinpäin ja viihdyin. Pitkästä aikaa oli hyvä fiilis soittaa. Ollut joku mykoplasma kuukausia kiusaamassa ja haittaamassa soittamisia. Joutunut feidamaan useamman hyvän keikan sen takia.

Zak oli erittäin mukava dj. Pahoitteli mulle huonoa settiään ja halusi tulla uudestaan näyttämään että osaa homman paremmin. Soitti kuulemma varman päälle, ei ollut sinut Ranen Rotari mikserin kanssa. Musta se meni hyvin, vähän liian hooveria tuli puolisen tuntia, mutta muuten oli ihan täydellistä. Hauska oli nähdä uutta sukupolvea mestoilla, jotka diggasi menosta.

Zak jatkoi matkaansa Amsterdamiin missä soittaa eka 8 h setin jossain ja sit breakfsat klubille suoraan 4 h setti ja sieltä Berghaimiin soittamaan vikat 8 h maanantai aamuna, sanoi vaan että nyt pitää takoa kun rauta on kuuma. Kertoi vähän ememmän Minnesotasta josta siis kotoisin, detroitin ja Chicagon vierestä. mielenkiintoisen kuuloinen kaupunki, mm Prince ja Bob Dylan sieltä kotoisin.

mä laitan ainakin oman setin jakoon joka on noin 2 h ja jos Zak antaa luvan niin myös sen setti jakoon.

Seuraaca We Call It Techno on 31.3.2012 Prosumerin seurassa. Käy osalistumassa FB eventtiin http://www.facebook.com/events/179320148825484/

--
Jazz Is a Teacher