Occupy Finland - Torikokoukset

4 posts, 1 page, 4,365 views

Semifuturist1

Posts: 1

#1 • • Semifuturist1
DEMOKRATIAN TODELLISESTA LUONTEESTA & TOIMINTASUUNNITELMA TALVEKSI
---

Tervehdys,

jos olet lukenut tämän tekstin jo kertaalleen, niin päivittelin lisää linkkejä ja puuttuvan episodin joten lue ihmeessä uudestaan. :)

Olet ehkä kuullut, että maailmassa on käynnissä suuri kansannousu. Arabien Kevät ja Occupy-liike. Myös Suomessa on käynnissä oma vallankumouksellinen liikkeensä. Liity siis sinäki torikokouksen facebookryhmään, paremman huomisen puolesta:

http://www.facebook.com/groups/237808872947226/


Tässä on myös occupy räppibiisini:




On paljon puhetta ilmassa "oikeasta demokratiasta". Tätä vaaditaan nyt ympäri maapalloa. Mutta minne me olemme menossa? Mikä on demokratian todellinen luonne? Mille perustalle me rakennamme uuden yhteiskuntamme? Sillä vallankumous on todellakin porteillamme myös täällä lintukodossa Suomessa.

Me elämme näennäisesti demokratiassa. Täällä on myös näennäisesti sananvapaus.

Mutta ainoa oikeutus, minkä saamme äänikarsinoille vaivautumisesta, on vain rikottuja lupauksia vuosi toisensa jälkeen. Ainoa vapaa sana on valmiiksi pureskeltuja korulauseita sokerina pohjalla. Tulee vain uusia lakeja, jotka kieltävät meiltä uusia asioita.

Valtamedia ei toista kuin omia puolitotuuksiaan, puuttumatta asioiden todelliseen luonteeseen: itse ongelmiin. Poliitikot eivät toista muuta kuin omia puolitotuuksiaan, puuttumatta itse ongelmiin. Kuten länsimainen lääketiedekin, ei hoideta itse sairautta vaan oiretta. Itse sairaus on vuosi vuodelta vain pahentunut ja pahentunut, kunnes olemme nyt saavuttaneet tämän pisteen kun kansan syvät rivit ovat viimeinkin alkaneet herätä toimimaan.

Se perustavanlaatuinen ongelma on, että me emme elä demokratiassa. Ongelma on se, että me elämme rahan vallassa. Tätä maata ei johda kansa, Suomi ei ole kansanvalta: me elämme tyranniassa, mitä säätelevät markkinavoimat ja lahjusrahoilla elävät poliitikot. Meidän yhteiskuntaamme ohjaavat kasvottomat, multikansalliset yritysjätit jotka vähät välittävät mistään muusta kuin lisävoitoista. Poliitikot saavat rahaa turkistuottajilta, ydinvoimayhtiöiltä ja ties keneltä. Mitä poliitikot antavat siis vastineeksi rahasta näille yrityksille?

Suomalaiset äänestivät jälleen vaaleissa, muutoksen toivossa: persuja. Mutta muuttuiko mikään? Ehei, vaan päinvastoin Suomineitoa ollaan yhä raivokkaammin repimässä veriseksi mötöksi ja kohti natsi-eu liittovaltiota. Onko sillä väliä, onko Timo Soini natsi-eu:ta vastaan vai ei jos hänellä ei ole todellista voimaa muuttaa suuntaa? Ehkä sekin on vain peliä, jolla harhautetaan kansaa ja Soinia myöten maamme poliitikot käyvät yöjuoksulla illuminatin Bilderberg kokouksissa palvomassa saatanaa. Jyrki Käteinen on siellä ainakin myöntänyt käyneensä.

Vaalivilppi ei myöskään ole mikään uusi keksintö. Ehkä persut oikeasti voittivat vaalit. Ehkä piraattipuolue sai tarpeeksi ääniä päästäkseen eduskuntaan. Tai sitten suurin osa ihmisistä on niin pihalla asioista, että aivan sama käytettiinkö vaalivilppiä vai ei: lopputulos ratkaisee. Tämä yhteiskunta on matkalla kohti yhä syventyvää sorron yötä, mikä uhkaa nielaista ne vapauden rippeetkin mitä ei olla vielä ehditty varastaa!

Demokratian voima ei ole siinä, että suurin osa ihmisistä saa päättää mikä on oikein. Demokratian voima on siinä, että on värikkäitä; monenlaisia vaihtoehtoja mistä valita. Demokratian voima on siinä, että ihmisillä on ulottuvillaan objektiivista tietoa minkä avulla he voivat muodostaa päätöksensä suunnasta, mihin tätä yhteiskuntaa ohjataan. Kun media toimii rahan ehdoilla ja samat pienet piirit ohjaavat sitä, mistä puhutaan ja mistä tarkoin vaietaan, me emme elä demokratiassa. Me elämme pienessä vankilassa missä näennäisesti on vapaus, mutta todellisuus on jotain aivan muuta..

Meidän tulee varoa uuden yhteiskuntamme kanssa sitä, että kangistuisimme kaavoihin. Tästä on jo nähtävissä merkkejä: on sovittu, että äänestetään ja tehdään sopimuksia torikokouksissa. Meidän tulee olla varovaisia, ettemme yritä väkisin tehdä demokratiaa. Se ei tule johtamaan kuin tuhoon, kuten nykyinen demokratiakin on kaavoihinsa kangistunutta pakkopullaa. Meidän tulee olla kuten vesi, Bruce Leen sanoin: alati muuttuva mutta voimakas elementti.

Pystyykö kukaan rehellisesti sanomaan, että Suomessa toimiva puoluekanta olisi värikäs? Minusta kun tuntuu, että nämä samat puolueet vain vuodesta toiseen jauhavat tätä maata pikkuhiljaa palasiksi. Minusta Suomen puoluekanta on tylsän harmaavärinen ja sieluton. Minun mielestäni eduskunta on muuttunut paikaksi, jossa ei edistetä Suomen eikä Suomen kansan etua eikä todellakaan demokratiaa. Minun mielestäni harmaa betonihelvetti tarvitsee väriä! Minun mielestäni on aika vallata kaupunki takaisin: reclaim the city perkele!

Kehitys ei ole sitä, että kaikilla on halpaa kaljaa ja sipsejä. Kehitys ei ole sitä, että ihmisiin asennetaan mikrosiruja. Kehitys ei ole sitä, että jokapuolella on kameroita. Kehitys ei todellakaan ole sitä, että osa ihmisistä tahallisesti syrjäytetään: Suomi ei ole yhteiskunta, tämä on vain "joidenkin kunta". Kehitys ei ole sitä, että kilpaillaan millä maalla on kovimmat itsemurhatilastot. Kehitystä tapahtuu kun ihmiset toimivat oikeiden asioiden puolesta ja oikeista syistä.

"Se mistä ihmiskunta kärsii, on massahypnoosi" Meidät on hypnotisoitu kuvittelemaan, että elämme lähes täydellisessä ihanneyhteiskunnassa. Mutta lika mattojen alta on paljastumassa: on aika myöntää, että keisarilla ei ole vaatteita!

Mihin tämä sitten johtaa? Onko meidät tuomittu kohti sisällissotaa? Onko ainoa keino vaikuttaa asioihin enää nousta aseisiin? Vai pitäisikö meidän vain alistua ja toivoa, että kaikki muuttuu paremmaksi? Ehkä korruptio vain katoaa, jos emme ajattele sitä? Poissa silmistä, poissa mielistä?

Vai olemmeko todella kaikki sankareita, kun oikein silmiin katsotaan?

On aika muistaa, että me olemme tämän planeetan vaalijoita: emme tuholaisia. On aika muistaa, että maailma toimii rakkaudella: jakamisella ja lähimmäisenrakkaudella. On aika muistaa mitä tarkoittaa hyvä elämä. Meidän on aika muistaa, että pienistä puroista syntyy suuri joki: pienetkin teot vaikuttavat. Meidän on aika alkaa rakentaa oikeaa demokratiaa.

Me voimme yhdistäytyä ihmisinä, ottaa oman elämämme ohjat takaisin pois korruptiolta, heittäen syrjään valtioiden veteen piirretyt viivat, heittäen syrjään kansallisuudet, ihonvärit, sukupuolet, uskonnot, puoluerajat. Me voimme kaikki ryhtyä taas oman elämämme sankareiksi. Me kaikki voimme ryhtyä anonyymeiksi maailmanparantajiksi. Me ihmiset voimme yhdistäytyä joksikin isommaksi, joksikin täydellisemmäksi, joksikin kauniimmaksi ja toimivammaksi, kuin valtio on. Me ihmiset voimme perustaa uuden valtion, me voimme perustaa valtioita valtioiden sisälle: ihmisten valtioita, ei yritysten tai poliitikkojen valtioita!

Ei ole mitään järkeä, että Suomen asioita hoidetaan Saksasta. Asiat pitää hoitaa siellä, missä ne tapahtuvat. Ei ole mitään järkeä, että tuntemattomat ihmiset käsittelevät asioita, jotka eivät heille edes kuulu. Olen itse saanut elämässäni kokea, kuinka hirmuisalla tavalla tämä valtio voi ihmisen elämän raunioittaa.

Tämän valtion vaino minua kohtaan on alkanut jo kun olin lapsi. Tykkäsin kiipeillä puissa, mutta niin ei saanut tehdä. Tykkäsin juosta käytävillä, mutta niin ei saanut tehdä. Uhmani auktoriteetteja kohtaan aiheutti sen, että opettajat soittivat sossutädeille jotka tunkeutuivat kotiimme tonkimaan.

Meillä oli hyvä perhe. Iso omakotitalo ja iso tontti, harjoitimme myös kennelitoimintaa. Sossutädit kuitenkin alkoivat vainoamaan minua, koska en suostunut tottelemaan opettajien typeriä sääntöjä. Myöhemmin ylä-asteella minun piti käydä myös psykiatrilla, joka oli itse ihan pihalla ja selitti jostain avaruusjutuista vaan kokoajan.

Kun olin teini, niin sosiaalihuolto vaati minua ja kihlattuani purkamaan kihlauksemme, koska kasvatin hamppua. Kun emme suostuneet, niin rakastettuni lähetettiin 500 kilometrin päähän lastenkotiin. Kun muutin perässä, jätin kaverit, perheeni, kotini, niin tämän jälkeen uhattiin sulkea kihlattuni suljetulle osastolle. Karkasimme. Jäimme myöhemmin kiinni ja kihlattuni oli silloin jo viidennellä kuulla raskaana, mutta päätti lähteä juopottelemaan kavereittensa kanssa. Hän sai keskenmenon.

Lopulta tiemme erkanivat, sossutädit saivat viimein haluamansa. Seurustelimme noin neljä vuotta. Olin murtunut monta vuotta, itsesääli vaati aikansa. Mutta kun haavat parantuivat, olin monta kokemusta viisaampi ihminen. Olin myös vahvempi ja nyt minulla oli uusi päämärää elämälleni: poistaa korruptio maastamme. Opin kovan läksyn tämän valtion todellisesta luonteesta, kuinka virkamiehet tai naiset voivat tehdä määrättömästi rikoksia ilman mitään seuraamuksia. Opin tosi läksyn korruptiosta maassamme.

Sosiaalihuollon vaino minua kohtaan ei kuitenkaan loppunut siihen. Muutin Tampereelle jonka jälkeen sosiaalitukeni alkoi olla jatkuvasti myöhässä ja sain selitellä vuokranantajalle jatkuvasti, että miksi en saa maksettua vuokraa. Tein tästä asiaankuuluvat valitukset, mihin pitäisi vastata "kohtuullisessa ajassa". Nyt viisi vuotta myöhemmin odotan edelleen vastausta. Olen myös lähettänyt eduskunnan oikeusasiamiehelle tästä valitukset, turhaan.

Olen lähettänyt useita kymmeniä sivuja tekstiä sosiaalihuoltoon tuon ajan kuluessa, mutta ainoastaan vuokra alkoi myöhästyä enemmän ja enemmän kunnes jouluna sain yllättäen vain 12 euroa toimeentulotukea. Hyvä joululahja sossulta! Todellista huumorintajua. Tästä alkaen kesti noin 4 kuukautta, ennen kuin sain yhtään rahaa sossusta. Miten ihmeessä ihmiset, joiden tarkoitus on auttaa, tällä tavoin tahallaan ja tietentahtoen yrittävät aiheuttaa harmia ihmisen elämään?

Äitini myös maksoi sähkölaskujani noin 500 euron edestä ja näitä rahoja edelleen odotan. Lähetin maksetut sähkölaskut sossuun, mutta ne "hävisivät". Tilasin sähkölaitokselta ne uudestaan ja vein ne henkilökohtaisesti sosiaalihuollon postilaatikkoon. Ei mitään vaikutusta.

Tässä on kolme videota, kun soitan sosiaalihuoltoon ja myös sosiaalihuollon päällikölle Timo Ruoholalle, joka ensin väittää ettei ole tutustunut asiaan, mutta kohta hän sanookin lukeneensa kirjeeni. Hänen mielestään on myös herjausta, koska sanoin kirjeissäni sossun papereita "paskapapereiksi". Timo Ruohola on kuin taru sormusten herrasta trilogian puuihminen, entti, koska hän tuntee tällaista tarvetta toimia papereiden asianajajana.

(pahoittelen olutta videossa, mutta se kuvasi elämäntilannettani silloin hyvin):







Minulla oli myös eräässä vaiheessa kyhmy kiveksissäni, mutta tämä paljastui myöhemmin vain laajentuneeksi valtimoksi. Soitin kuitenkin poliisiille, että en pääse kuulusteluun hampunkasvatuksestani, lääketieteellisestä syistä. Syövän leviämistä edistää nimittäin stressi, joten oli terveyteni mukaista perua kuulustelu kunnes olisin käynyt lääkärillä. Mutta tämäkin valtion kasvoton palvelija täysin hylkäsi kohtuullisen pyyntöni ja etsintäkuulutti minut. Tämän jälkeen vietin päiväni Sherwoodin metsissä samoillen ja mietiskellen. Tässä videosarja siitä:









Kun poliisit olivat siis jo kerran tuhonneet matofarmissani kasvaneet Suomen lain sallimat kuituhamput, päätin rakentaa barrikadit kotiini. Aikaisemmin sossutäti oli lähettänyt minulle lapun, jossa minulle oli varattu aika mielenterveystoimistosta. Syynä oli "psykoosi". Tämä tapahtui heti sen jälkeen, kun olin julkaissut internetissä yhden näistä lähettämistäni virallisista huomautuksista ja puheluni sosiaalihuoltoon. Tässä seuraavaksi pakkohoidon perusteita, nämä pitää siis KAIKKI täyttyä, mutta miten ihmeessä julkinen virallinen huomautus täyttäisi näistä yhtään? Suomessa PITÄISI olla sananvapaus, joten miten ylipäätään MIKÄÄN netissä kirjoittelu voisi olla pakkohoidon syynä? Suomessa nääs pitäisi olla sananvapaus ja myös uskonnonvapaus.

- Todettava lääketieteellisin perustein.
- Edellyttää huolellista tutkimusta.
- Vakavasti vaarantaisi hänen terveyttään tai turvallisuuttaan
- Vakavasti vaarantaisi muiden henkilöiden terveyttä tai turvallisuutta
- Esimerkiksi potilas ei suostu minkäänlaiseen hoitoon tai on vakavassa itsemurhavaarassa.

Mitä seuraavaksi kerron onkin paljon dramaattisempaa ja vakavampaa. Tein ennustuksen siitä, olenko todella legendaarinen Lännen Valkoinen Tiikeri. Ennustin, että "taivaalta sataa tulta" ja samana hetkenä Japanissa räjähti ydinvoimala. Taivaalta satava tuli symbolisoi ydinjätettä, joka tosiaan voi polttaa ihoa. Tai sitten kyseessä oli HAARP-järjestelmä, millä aiheutettiin maanjäristys.

Tässä suomalaisen tiedemiehen ja entisen ydinvoimalan työntekijän Arto Laurin teoria tapahtuneesta:




Tässä on Arto Laurin kuvailema metaaniklaraattiräjähdys:




Suomeksi tietoa HAARPista:

http://paranormaaliblogi.net/index.php/tag/haarp/

http://www.magneettimedia.com/?p=6481


Tässä dokumentti HAARP-järjestelmästä:




Tässä on ennustukseni joka toteutui, Universumin viesti on selvä: turmiollinen ydinvoima tulee lopettaa, se ei ole harmoniassa elämän kanssa planeetallamme. Viesti oli myös, että minä tosiaan olen tämän legendaarisen olennon reinkarnaatio eli jälleensyntymä:

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=41280


Lue täältä aiheesta lisää Lännen Valkoisesta Tiikeristä:

http://www.astro.fi/forum/index.php?topic=44002.0


Blogini uudessasuomessa tietysti poistettiin, mutta alkuperäiset tekstit voi lukea täältä sivustolta:

http://ytimessa.org/fuku.html


Seuraavaksi STUK:n sivut suljettiin paniikissa, ettei ketään näkisi kun laskeuma saapuu Suomeen. Näin meneteltiin myös Tshernobylin jälkeen eikä koko onnettomuudesta kerrottu aluksi mitään. Mutta tällä kertaa maailmanparantajilla ja totuuden puolestapuhujilla oli internetti apunaan! Tein välittömästi aiheita ympäri internettiä ja yritin varoittaa ihmisiä pysymään sisällä, mutta törmäsin raivokkaaseen sensuuriin. Ympäri internettiä aiheet poistettiin apinan raivolla, vain muutamat sivustot sallivat aiheet. Korruptio tarkoittaa jonkin asian vääristymistä, monet internetfoorumit ovat sellaisen ylläpidon hallussa, ketkä eivät kunnioita sananvapautta ja tässä tapauksessa myös ihmisten terveyttä.

Kun olin tehnyt nämä aiheet niin yllättäen muutaman päivän jälkeen minuun otti yhteyttä haastemies. Puhuin hänen kanssaan puhelimessa ja hän kertoi, että "osastolta tuli käsky, että asia on kiireellinen". Sain lopulta käteeni haasteen käräjille hampunkasvatuksestani. Tämä tapaus siis oli se, kun olin kasvattanut Suomen lain sallimaa kuituhamppua ja poliisi oli jättänyt kaikki testit tekemättä, myös syyttäjän velvollisuus olisi ollut jättää syyte nostamatta, koska mitään todisteita ei huumausainekasvatuksesta ollut. Päinvastoin, jos olisin kasvattanut huumeeksi niin se tehdään vesikasvatuksessa. Minä sensijaan käytin perinteistä multaa, jossa satoa tulee noin puolet vähemmän ja aikaa menee useita kertoja enemmän. Lisäksi huumekasvatuksessa käytetään "lämpölamppua" eli korkeatehoista, useiden satojen wattien SPNA-valaisinta. Minulla taas oli muutaman kymmenen watin energiasäästölamput. Vesiviljelyn tekeminen maksaa myös noin 60 euroa, mutta mullat tarvikkeineen maksoivat matofarmi #3:ssa noin 250 euroa.

Miksi näin pieni asia oli tehty kiireelliseksi? Kyseessä oli vain muutama, lähes kitukasvuinen hamppu. Miten ihmeessä se voi kiilata paljon vakavempien rikosten edelle? Hampunkasvatuksessa ei edes ole uhria, millaista oikeutta tämä oikein on, kun oikeat rikokset jätetään huomiotta hampunkasvatuksen takia? Syy oli tietenkin se, että illuminati tiesi minun olevan sulkeutunut asuntooni ja halusi nyt jälleen kerran toteuttaa kasvotonta väkivaltaansa.

Sain paperit siis kaksi päivää ennen oikeudenkäyntiä, jolloin tehtiin myös mahdottomaksi valmistautua kunnollisesti oikeudenkäyntiin. Yleensä paperit toimitetaan useita viikkoja ennen käsittelyä. Tässä jälleen sain todisteen siitä, että viranomaisten "hyvä veli" järjestö, illuminati todellakin on olemassa ja vieläpä hyvin aktiivinen toimissaan. Tämä oli tutkivaa journalismia valtiomme korruptiosta.

Illuminati eli vapaamuurarit on siis todella olemassa. Heillä on jopa omat sivunsa Suomessa:

http://www.vapaamuurarit.fi/


Asiasta wikipediassa:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Vapaamuurarit


Tämä sivusto on keskittynyt seuraamaan illuminatin tekosia:

http://nwohavaintoja.blogspot.com/


Kannattaa myös katsoa verkkomedia, joka kertoo maailman tapahtumista niitä kaunistelematta:

http://www.verkkomedia.org/


Kun Japanissa räjähti, niin suljin välittömästi kaikki tuuletuskanavat. Mutta kuitenkin suussani alkoi maistua metallinen maku ja keuhkoni sattuivat. Huomasin myöhemmin, että ikkunan tuuletuskanava oli jäänyt auki verhojen takana. Oireet loppuivat välittömästi kun suljin tuon pienenkin raon. Pienikin määrä ydinlaskeumaa on siis erittäin epäterveellistä. Japanissa paloi myös paljon erilaisia kemikaalitehtaita ja niiden myrkkysavut sekoittuivat ydinlaskeumaan: muodostaen ennen näkemättömän vaarallisen saastepilven.

Tästä videosta voit itse nähdä, kuinka Ranskan, Japanin ja Norjan viranomaisten tekemät simulaatiot näyttävät miten säteilylaskeuma saapuu Suomeen:




Tein aiheita jälleen, jossa kysyin onko muillakin ollut oireita. Nämäkin aiheet poistettiin luonnollisesti todella tehokkaasti. Tein kuitenkin lisää aiheita jatkuvasti, jolloin aina välillä joku ehti vastaamaan ennenkuin aihe poistettiin ja sain tietää, että myös muilla oli näitä oireita. Suomessa oli säteilyvaara, mutta korruptiotunut valtiomme halusi vain lakaista asian maton alle: ihmisten terveyden kustannuksella! Amerikoissa ja Kanadassa nähtiin saman toiminnan seurauksena jopa 50% nousu vastasyntyneiden kuolleisuudessa. Illuminatin todelliset kasvot.

Illuminatin toimesta kuitenkin minut haluttiin ulos asunnostani. Olen huomannut, että toimeni internetissä ovat saaneet lähes aina jonkun vastauksen: joko poliisit tulevat tappamaan hamput, sossutädit lähettelevät minulle psykoosikirjeitä tai sitten tulee kummallisia haasteita. Lähetin oikeuteen sähköpostin, että on terveyteni kannalta vaarallista mennä ulos, koska siellä on säteilylaskeumaa. Sain tästä kuittauksen sähköpostiini, mutta en mitään vastausta joten oletin asian olevan kunnossa. Toisin kuitenkin kävi, sillä illuminatilla oli suunnitelma varalleni..

Eräänä päivänä ovi laukesi barrikadeja vasten: siellä olivat poliisit tulossa sisälle, koputtamatta edes! Tilanne kärjistyi siihen, että paikalle kutsuttiin iskuryhmä. Kun barrikadien välistä vilkkuivat lasertähtäinvalot, niin tiesin toden olevan kyseessä. Mutta minulla oli vielä viimeisenä vapaan tahtoni eleenä vesisaavit valmiina, jotka viskasin tunkeilijoitten niskaan. Tästä poliisit pelästyivät niin, että usuttivat kimppuuni poliisikoiran joka raateli vatsani. Tämän jälkeen poliisit ryntäsivät paikalle kun karjuin perkelettä koira vatsassani repimässä kiinni. Koira oli täysin luonnevikainen, koska sen olisi pitänyt purra käteen tai jalkaan. Se ei hellittänyt raateluotettaan edes poliisiohjaajan sitä käskiessä, vaan sen leuat piti avata erityisellä metallisella vääntimellä. Poliisit ilmeisesti olivat tienneet koiran olevan täysin hallitsematon, koska heillä oli mukanaan tuo väline.

Poliisit olisivat voineet neuvotella. Poliisit olisivat voineet koputtaa. Poliisit olisivat voineet jättää rauhallisen hampunkasvattajan kokonaan rauhaan. Mutta ilmeisesti oli tullut käsky ylemmältä taholta käyttää silmitöntä väkivaltaa, jotta "vaarallinen hampunkasvattaja" saataisiin pakkohoitoon. Oli ilmiselvää, että minut haluttiin suljetulle osastolle vain siitä syystä, että yritin varoittaa ihmisiä säteilylaskeumasta Suomessa. Illuminati haluaa rakentaa lisää näitä ydinvoimaloita ja nyt Suomeen ollaan suunnittelemassa myös muiden maiden ydinjätevarastoja. Ei olisi ollenkaan hyvää imagoa "saasteettomalle ja turvalliselle" ydinvoimalle, jos Suomessa tiedotettaisiin olevan säteilylaskeumaa.

Tämän jälkeen minut painettiin väkivaltaisesti maahan ja raudoitettiin. Paikalle tullut ensihoitaja totesi, että haavat ovat pinnallisia enkä saanut edes haavoihin kaapissani olevaa Aloe Vera kasvia ja echinachea uutetta. Minut kuskattiin raudoissa ja vertavuotavana lääkärille, joka työnsi vanupuikkoa useita senttejä isoimmasta haavasta sisuksiini sisälle ja totesi vain, että parin päivän päästä saa tietää onko suoli puhjennut. Ei siitä sen enempää, tämän jälkeen minut pakotettiin riisumaan housunikin jolloin viimeiset ihmisarvon rippeet riistettiin: pakottivat paljastamaan häpyni. Tämän jälkeen minut suljettiin putkaan, missä viemäristä ryömivät mukavat bakteerit pääsivät kosketuksiin paljaan haavan kanssa. Onneksi olin elänyt niin luonnonmukaista elämää, että haavat paranivat ilman tulehdusta, mutta tuollainen käytös oli todella ala-arvoista. Lääkäreitä pitäisi sitoa vala, mutta näköjään säännöt ovat tehty rikottaviksi.

Vaivuin syvään meditaatio ja parannustilaan putkan lattialle, jonkin ajan kuluttua lääkäri tuli kertomaan, että otetaan verikokeet. Kieltäydyin, jonka jälkeen kaksi korstoa tuli pitelemään minua paikallaan, jotta verenimijä pääsi työhönsä. Oli tärkeää saada nääs huumetestit. Tämän jälkeen minut taas jätettiin tunneiksi vuotamaan haavat paljaana putkaan, kunnes ilmoitettiin että minut laitetaan pakkohoitoon.

Tuolla hoidossa minua jälleen uhattiin, että väkivalloin tullaan piikillä pistämään minuun synteettisiä huumeita, ellen suostu niitä nielemään. Olisin voinut taistella vastaan, mutta koska "karatessa ei ole ensimmäistä iskua" niin päätin pysyä rauhan tiellä oman itsenikin takia. Vaikka olisinkin saanut muutamalle tyypille opetettua hieman nöyryyttä, niin lopulta valtion kasvottomat korstot olisivat alistaneet vastarintani ylivoimallaan. Päätin siis kovettaa mieleni ja kestää tulevan psyykkeeni raiskaamisen intiaanimaisen tyynenä.

Tästä useita kuukausia jouduin syömään tuolla valtion huumeluolastossa synteettisiä huumeita. Muistan erään vanhemman rouvan, joka oli lääkitty niin tokkuraan, että häneltä vain valui kuolaa suostaan valtoimenaan paidalleen. Se oli hyvin surullinen näky ja tulen muistamaan sen aina. Vuokrantajani perui vuokrasopimuksen, hän ei tainnut olla kovin ilahtunut rikotusta ovesta ja barrikadien sirpaleista. Poliisit myös varastivat chilieni kasvuvalot, jotka jätettiin törkeästi kuolemaan asuntoon.

Pakkohoidossa kaikki ravintoni lakkautettiin. Elin sitä ennen hyvin luonnonmukaisesti ja luomutuotteilla, mutta ylilääkäriä myöten tämä ravinto kiellettiin minulta. En saanut syödä esim. hampunsiemeniä enkä myöskään siitepölyrakeita. Tämä on myös lääkärin valaa vastaan, koska äkillinen ruokavalion muutos voi aiheuttaa kehossa stressitilan ja olin kaiken lisäksi parantumassa vakavista haavoista vatsassani joten olisin tarvinnut näitä luonnontuotteita voidakseni hyvin. Oli siis todella törkeää ja lapsellista kieltää minulta nämä ravintoaineet, mutta mitään syytä ei annettu. Kun yritin keskustella tästä asiasta lääkärin kanssa, hän vain nauroi. Yhteiskuntamme kasvoton väkivalta iski jälleen kerran kasvojani vasten, mutta selvisin enkä saanut edes jäykkäkouristusta. "Kyllä luonto pitää huolen omistaan".

Huomionarvoinen asia on myös se, että heti kun minut revittiin pois asunnostani, missä ilma ulkoa ei päässyt sisään niin minulla alkoi nenä vuotaa verta päivittäin sen jälkeen. Tämä kesti useita viikkoja, josta sanoin myös lääkärille mutta syynä oli hänen mielestään "kuiva ilma". Yritin myös selittää hänelle, että asunnossani oli useita satoja kasveja joita päivittäin hoidin: miten psykoosissa oleva ihminen pystyisi pitämään huolta kokonaisesta puutarhasta? Yritin myös selittää, että internetissä on luettavissa tieto siitä, että myös Suomeen on saapunut huomattava määrä ydinjätettä, mutta hän ohitti kaiken tiedon mitä yritin selittää olankohautuksella. "Teen vain työtäni". Miksi tässä valtiossa on ihmisiä, joiden työ on aiheuttaa ongelmia ja mielipahaa toisten ihmisten elämään? Miksi tämä valtio vihaa niin raivokkaasti vapautta?

Äitini lähetti myös poliisipäällikölle kirjallisen kirjeen, missä hän kysyi syytä poliisikoiran käytökseen ja myös vaati, että hampuistani mitataan THC-arvot jotta ne oltaisiin voitu todeta kuituhampuiksi eikä huumehampuiksi. Mitään ei tehty, poliisit vain väittivät minun kasvattaneen huumehamppua, ilman todisteita. Tästä on minulla vielä oikeudenkäynti tulossa, missä olen syytettynä huumausainerikoksesta, vaikka poliisi ei ole tehnyt edes vaadittavia testejä hampuille. Lisäksi minua syytetään virkamiehen väkivaltaisesta vastustamisesta.

Tämän nykyisen valtion/yritysten päämäärä on, että ihmiset passivoituvat kotikarsinoihinsa: salkkareiden, sipsien ja huonolaatuisen oluen äärelle jotta he voivat vuodesta toiseen tehdä suurella rahalla vaalejaan, joiden tulos on aivan sama koska asiat menevät kuitenkin samaan suuntaan, aivan sama mitä puoluetta äänestät. Tämän valtion tarkoitus on, että ihmiset eivät ole omavaraisia ja esim. kasvata hamppua kotonaan. Olen omassa elämässäni oppinut, että hamppu aiheuttaa viranomaisissa todella vahvan reaktion: ei tätä kasvia turhaan kutsuta vapauden kasviksi!

On valtion/yritysten edun mukaista, että ihmiset voivat huonosti. Lääkebisnes on valtavan iso bisnes. Valtiot aloittavat sotia, kuka siis sanoi että tämä sota ei ole meitä kaikkia kohtaan? Onko joku sanonut, että valtioiden hulluus rajoittuisi pommien pudottamiseen lapsien päälle tai ydinvoimaloiden rakentamiseen? Minäpä nostan kissan pöydälle: me olemme kaikki sodassa, sodassa meidän omaa valtiotamme vastaan! Tämä valtio on uhka ihmiselämälle! Uhka meidän elämällemme ja uhka tulevien sukupolvien elämälle!

Ehkä voidaan jopa puhua, että meidät on lahjottu tällaiseen tilaan, jotta heittäisimme vapaaehtoisesti pois viimeisetkin oikeutemme. Lahjottu halvalla kaljalla ja ala-arvoisella ravinnolla. Istut vain kotonasi katsomassa telkkaria ja käyt raatomarketissa ostoksilla. Ei tarvitse huolehtia mistään, koska sitähän varten meillä on poliitikot.

Natsi-eu maksaa suomalaisille viljelijöille tukea, jotta he eivät viljelisi peltojaan. Samaan aikaan maanviljelyksen byrokratia on tehty niin hankalaksi, että rehellisen maanviljelijän ajasta menee enemmän paperitöiden tekemiseen, kuin itse viljelystyöhön. Tämä mahdollistaa sen, että ulkomailta tuodaan halpaa, mutta ala-arvoista ruokaa Suomeen, kun suomalaiset eivät enää viljele maataan.

Amerikoissa SWAT tiimit ratsaavat jo luomukauppiaita. Tämä on suoraa seurausta hampun kieltolaille, seuraavaksi ovat vuorossa myös muut yrtit. Joissakin maissa on jopa sadeveden kerääminen laitonta. Tällä tavoin poliitikot pitävät meistä huolta.

Jotta voisimme rakentaa parempaa maailmaa, meidän pitää tietää mitä me rakennamme. Hampusta voi rakentaa talon ja alkuperäinen diesel moottori suunniteltiin käymään hamppuöljyllä. Demokratiakin suunniteltiin varmasti aluksi toimimaan meidän kaikkien hyväksi. Mutta onko se hyvä, että meillä on paljon huonoa olutta, paljon huonoa ravintoa, paljon huonoja ohjelmia telkkarista? Eikö ihminen tarvitse jotain muutakin elämältään, kuin tällaisia näennäisiä hyödykkeitä, jotka tosiasiassa vain tylsistyttävät mielen ja ruumiin? Aivan kuten hampusta ei rakenneta taloja, vaikka se on varmasti parasta rakennusainetta maailmassa, niin valtiokaan ei toimi demokratian ehdoilla. Ihminen tarvitsee elämälleen suunnan, oikeata työtä millä on tarkoitus.

Meidän tulee varmistaa, että Uusi Suomi tulee toimimaan niin, että on jatkuva valmiuden tila vastaanottaa uusia ihmisiä mukaan toimintaan: niin nuorille kuin vanhoillekin. Ilman koulutuksia ja ilman rahaa, ainoastaan se riittää edellytykseksi, että omasta vapaasta tahdostaan haluaa auttaa. Suomen nuorissa on tämän maan toivo, mutta tämä toivo ei pääse nykysysteemissä oikeutukseensa. Pitää käydä kouluja, pitää käyttää rahaa, että voi tehdä töitä. Miksi ei ole enää kisällejä ja oppimestareita? Miksi et voi tehdä työtä vain työn tekemisen ilosta?

Meidän tulee luoda uudet edellytykset ihmisille toimia. Meidän tulee ensiarvoisesti nyt miettiä uusia toimintatapoja, eikä luoda sääntöjä toiminnallemme. On houkuttelevaa alkaa rakentelemaan säännöistä leegolinnaa, mutta mielestäni säännöt tulevat vasta toisena. Ehkä pitäisi tehdä sääntö, että ei ole sääntöjä?

Meidän tulee perustaa toimintaryhmiä kuten julisteiden levittämistä kaupunkiin, maalausryhmiä, mietiskelyryhmiä, toiminnansuunnitteluryhmiä. Luodaan väriskaalaa, ei harmaata. Mitä monimuotoisempaa toiminta on, sitä useampi ihminen löytää itselleen uuden ammatin anonyyminä maailmanparantajana.

Mielestäni on myös vältettävä sitä, että luomme itsellemme johtajia medialle. Tämä voi johtaa hyvin pian siihen, että kansanedustajiksi haluavat keulakuvat poseeraavat lehdessä ja puhuvat omista tavoitteistaan, mitkä eivät enää ole meidän kaikkien tavoitteita. Meidän tavoitteenamme on luoda muutos, ei sulautua osaksi korruptoitunutta järjestelmää. Meidän on tarkoitus luoda uutta, ei rakentaa samaa vanhaa systeemiä mikä on perustuksiltaan mätä. Annetaan paskan sortua ja tuhkasta nousee Feenix: me kansa vapautuneena sortajiemme ikeestä!

On aika palata alkujuurille, monissa asioissa. Me olemme unohtaneet, mitä tarkoittaa olla suomalainen: mitä tarkoittaa eläminen. Ei eläminen ole sitä, että sinä käyt töissä kuin orava polkee polkupyöräänsä jotta voit ostaa rahalla kauniita ja kiiltäviä asioita. Ei elämä ole sitä, että elämme kuin vankilassa seinien kokoajan lähetessä meitä: vankilan pienentyessä ja oikeuksiemme yksitellen valuessa uppohiekkaan. Ei, niin asiat eivät kuuluisi toden totta olla!

Se, mikä nimenomaan meidän yhteiskuntaamme vaivaa, on tällainen elämäntapa. "Salkkaripsykoosi". Kun ihmiset ovat niin tainnutettuina, huonosti ravittuja, joskus sekaisin synteettisistä "lääkkeistä", kännissä tai muuten hukassa elämänsä kanssa, niin onko ihmekään että korruption rikkaruoho saa vapaana rehottaa Suomineidon maaperässä? Kun ihmiset eivät tiedä mitä maailmassa tapahtuu, heidät on helppo ohjata vaalikarsinoihin ja "demokratia" toteutuu. Meidän tärkein tehtävämme tällä hetkellä on jakaa tietoa ihmisille epäkohdista yhteiskunnassamme. Älkäämme unohtako sitä mihin todella tällä pyrimme, on tarkoitus herättää ihmiset: ei ole tarkoitus saada liikkeestä mediaseksikästä. Me teemme omat mediamme, me luomme vaikka seksikkyyden käsitteen uudestaan tarvittaessa!

Miksi niin suuri osa nuorista syrjäytyy? Miksi niin suuri osa Suomenkin ihmisistä käyttää masennuslääkkeitä? Miksi meidän valtiomme on tällainen paska korruptiokasa?

Koska me olemme sallineet sen olla. Me kaikki olemme hiljaisella myöntymisellämme sallineet tämän nykytilanteen. Mutta toverit, veljet ja siskot: älkäämme salliko enää tämän vääryyden jatkua! Tämän vääryyden, mikä väjäämättä ei ainoastaan riuduta meitä henkisesti ja fyysisesti, vaan myös varastaa tulevien sukupolvien oikeuden puhtaaseen ja terveeseen elämään!

Meissä kaikissa on se syy, että asiat ovat näin. Mutta meissä kaikissa on myös toivon valo muuttaa tämä asia, meissä kaikissa on potentiaalia suuriin tekoihin: kirkastakaa sydämenne, avatkaa silmänne, nähkää uusi mahdollisuus sillä muutoksen ajat ovat ovella! Yhdennellätoista hetkellä ihmiskunta TULEE muuttamaan tapansa, vaikkakin pakon edessä, niin sankaruus ei ole vaipunut unholaan: me kaikki voimme tuntea sisällämme heräävän jotain suurta ja mahtavaa, kun näemme ympäri maailmaa ihmisiä tuhansittain, sadoin tuhansittain, miljoonittain, täyttävän kadut, valtaamalla kaupungit takaisin itselleen! Vaalikaa sitä ilon ja rakkauden tunnetta, kun näette veljet ja siskot ympäri maailmaa jotka ovat nousseet yhdeksi rintamaksi vastustamaan korruptiota! Täyttäkää sydämenne sillä tunteella, niin olette kykeneväisiä sankaritekoihin!

Intiaanit ovat hyvin viisaita. Yksi heidän sananlaskunsa on, että "tämä maa on vain lainassa tulevilta sukupolvilta". "Parempi kuolla vapaana, kuin elää orjana." Martin Luther King: "mies, joka ei ole valmis kuolemaan jonkin asian puolesta, ei ole sopiva elämään."

"Vasta sitten, kun
viimeinenkin puu on kaadettu,
vasta sitten, kun
viimeinenkin joki on myrkytetty,
vasta sitten, kun
viimeinenkin kala on pyydetty,
vasta sitten,
te huomaatte, että
rahaa ei voi syödä."

- Lakota-intiaanit -

Suomi on pieni maa. Vähän niinkuin pohjolan Japani. Asiat on täällä helppo saada takaisin oikeille urille. Tällä hetkellä Suomessa ei tärkeintä ole yrittää saada ihmisiä kaduille. Ei nyt, mutta seuraavana kesänä luulisin ajan olevan kypsä. Suomen Kiltajärjestelmä on nähnyt nämä tapahtumat ennalta ja olemme jo vuonna 2010 yrittäneet järjestää Kansan Kokoontumista, torikokousta, occupyliikettä. Mutta aika ei ollut kypsä.

Tässä alkuperäinen ilmoitus Kansan Kokoontumisesta:

http://takku.net/forum/viewtopic.php?showtopic=8087


Nyt on kuitenkin aika aloittaa massiivinen internetin valtaaminen. Monet ihmiset ovat nähneet mitä olen tehnyt internetissä vuosia: valloittanut foorumeita, jakanut siellä tietoa asioista, mitkä halutaan lakaista maton alle. Nyt nämä ihmiset ovat itse samassa työssä, puhumassa ihmisille näistä asioista: on äärimmäisen ja kriittisen tärkeää, että meillä on varma astinlauta tulevalle vallankumoukselle, että me olemme saaneet tarpeeksi monta ihmistä herätettyä Uuteen Maailmanjärjestykseen! Uusi Maailmanjärjestys olemme me ihmiset, me ihmiset olemme se Uusi Maailma; yhdistyneenä ja järjestyksenä toimii rauha ja rakkaus!

Meillä on koko talvi aikaa tehdä tätä. Meidän on todella otettava vakavasti tämä asia, sen ollessa nyt ensi askel siihen, että saamme ihmiset ulos karsinoistaan kaduille ensi kesäksi. On myös alettava suunnittelemaan musiikkitapahtumia ensi kesäksi. Konemusaa, räppiä, rockia ja punkkia. Meidän on myös pyydettävä meidän rakkaita rauhan ja rakkauden puolustajia vegaaneja järjestämään paikalle paljon purtavaa!

Jos alamme valloittamaan katuja, niin meillä on oltava kansan tuki takanamme. Mitä mielenkiintoisemman tapahtuman saamme torikokouksesta, sitä useampi ihminen sinne ilmestyy. Internet on tällä hetkellä se media, minkä kautta voimme parhaiten vaikuttaa. Ei ole niin pientä tekoa tai sanaa, etteikö se jotenkin vaikuttaisi johonkin. Meidän tulee aloittaa internetin järjestelmällinen valtaaminen, esinäytöksenä tulevalle vallankumoukselle. Harjoituksena sille, että joskus ne ihmiset kenelle puhumme internetissä, ovat elävinä edessämme, vaatimassa meiltä selitystä miksi pidämme torikokouksia, miksi haluamme muutosta.

Olen perustanut facebookkiin myös ryhmän, mihin kaikki tähän tiedotustehtävään haluavat voivat liittyä:

http://www.facebook.com/groups/234856786577674/?ref=ts

Tässä vielä lopuksi muutamia painavia asioita mietittäväksi:

- Eläimiä on alkanut massakuolemaan miljoonittain. Tätä on jatkunut jo vuosia eikä kukaan tiedä siihen syytä. Mikä sen aiheuttaakaan, niin tämä tulee oletettavasti vain lisääntymään ajan kuluessa koska olemme rikkoneet suuria osia ekosysteemin herkästä verkosta. Mitä jos kaikki mehiläiset kuolevat? Se tarkoittaa Einsteinen mukaan ihmiskunnan loppua.

Ehkä syy on tässä:


"Vuosina 2003 ja 2004 on suomalaisesta hunajasta löydetty lääkejäämiä niin paljon, että viranomaiset ovat tuhonneet kauppojen hyllyiltä useita eriä viime vuosina!"

- Kari Koivulehto / Helsingin Yliopisto 2008

Tähän olen jo alkanut varautumaan: kyseessä on bonsai ekosysteemi-tutkimukseni. Hienon nimen takana on kuitenkin varsin yksinkertainen ajatus: että ihmiset alkaisivat jälleen omavaraisiksi. Pyydänkin siis kaikkia osallistumaan mukaan kehittelyyn, koska jokaisen mielipiteet asiasta ovat tärkeitä. Myös vuonna 2012 on monien lähteiden mukaan mahdollisesti tulossa niin suuri aurinkomyrsky, että se saattaa tuhota kaiken digitaalisen elektroniikan. Tämän luonnollinen seuraus on esim. se, että ei tule enää sähköä ja ydinvoimalat saattavat räjähdellä kaikkialla. Tästäkin syystä olisi elintärkeää, jos ihmisillä olisi boneko.

www.forum.BonekoBrothers.com

- Valtiot tulevat kaatumaan. Tämä on luonnollinen kehityssuunta, koska korruptio on vallannut valtiot. Valtiot on rakennettu kestämättömille perustoille. Pitää kuitenkin olla jokin järjestys, joka kuitenkin olisi kaikille vapaaehtoinen. Jokaisella on oikeus omaan elämäänsä ja myös se päätös, että haluaako kuulua valtioon. Tätä varten olemme jälleenpalauttamassa Suomen Kiltajärjestelmää. Järjestelmiä voi olla muitakin ja ne voivat toimia yhteistyössä, mutta valtion on mentävä pois.

Myös tähän hankkeeseen jokaisen apu on tervetullut. Ei ole huonoja tai hyviä mielipiteitä: vähiten paras vaihtoehto toimii kontrastina parhaimmalle vaihtoehdolle. Tervetuloa siis kaikki mukaan suunnittelemaan Uutta Suomea!

www.forum.SuomenKillat.org

Vuonna 2012 koittaa kuulemma Rakkauden Aika. Mayat sanoivat, että "Suuri Valo Saapuu Galaksin Keskustasta". Myös hopi-intiaanien vanhat ennustukset ovat ennakoineet nämä ajat. Raamatussa puhutaan "lopun ajoista". Vuonna 2012 kuulemma tapahtuu Jeesuksen toinen tuleminen. Kuulemma Obama on antikristus ja paavi hänen väärä profeettansa.

Itse näkisin asian niin, että galaksimme keskustassa oleva musta aukko on se mistä "Suuri Valo" saapuu. Musta aukko siis imee itseensä materiaa, mutta kummastakin sen päästä suihkuaa järjettömän voimakas energiasuihku: kuin kaksi viisaria. Nyt planeettamme on lipumassa pikkuhiljaa tuollaisen viisarin kohdalle. Vuonna 2012 osumme tuon energiasuihkun keskipisteeseen.

Mielestäni tämä siis tarkoittaa, että ihmisen evoluutio kokee uuden asteen: aivan kuten joskus olemme saaneet tietoisuuden, mikä nyt erottaa meidät eläimistä niin tulemme vuonna 2012 saamaan jälleen korotetun tietoisuuden. Koittaa Rakkauden Aika, koska ihmisten uusi tietoisuus ei tule sallimaan nykyistä järjestelmää mikä toimii riistolla ja väkivallalla.

Jos olet kiinnostunut vuoden 2012 aiheesta, niin tässä siitä kertova sivusto:

Pakko siis lopuksi todeta, että hipit ovat kokoajan olleet oikeassa. Myös foliohatut saattavat olla tosiaan käteviä, koska ne suojaavat säteilyltä joka jatkuvasti moukaroi hermosolujamme.

Tästä asiasta lisää täällä:

http://www.ytimessa.org/kanny.html


Lue myös totuus hampusta ja taikatateista:

http://www.ytimessa.org/hamppu.html


Tässä myös aihe tupakasta ja siihen lisättävistä synteettisistä huumeista:

http://www.ytimessa.org/tupakka.html


Erittäin tärkeä asia on myös kemikaalivanat. Lue siitä lisää täältä:

http://www.ytimessa.org/kemi.html


Pieni maailmanparannusoppaani:


http://forum.bonekobrothers.com/%28%29-luonnonmukaisen-elaman-ylivoimaisuus-%28%29/maailmanparannusopas/


Lisää tietoa torikokouksista ja occupy-liikkeestä:


http://helsinginleiri.wordpress.com/2011/10/19/leiri-nousee-helsinkiin-2010-camp-to-helsinki-2010/

Torikokous on avoin foorumi, johon kuka tahansa voi tulla ottamaan osaa yhteisten asioiden hoitamiseen.

Suomen Torikokousryhmä on yhteenliittymä kaikille Suomen "suuttuneille" eli yksityishenkilöille, jotka:
a) ovat kyllästyneitä toimimattomaan poliittiseen ja taloudelliseen järjestelmään, ts. "edustukselliseen demokratiaan" ja "velka/korkoperustaiseen rahatalouteen",
b) vaativat muutosta parempaan ja
c) ovat valmiita kantamaan siitä vastuun.

Suomessa kansanliike alkoi 15.10.2011 alkaneista torikokouksista ympäri Suomen ja se on osa ympäri maailmaa tapahtuvaa liikehdintää ((Indignant Citizens, Demokracia Real Ya, Occupy-liike jne).

LISÄTIETOA:

Suomen torikokousten web-sivu: http://torillatavataan.wordpress.com/
Tapahtumat suorana: https://torikokouslive.wordpress.com/
Uutisia meiltä ja maailmalta: http://www.scoop.it/t/15m-suomi
Perusymmärrystä nykyjärjestelmästä: http://youtu.be/lW4J1e2WW68
Livekuvaa maailmalta: http://www.livestream.com/glob​alrevolution
Maailmanlaajuisen liikkeen pöytäkirjat: http://generalassemblies.info/
Euroopan liikehdintä Facebookissa: https://www.facebook.com/europ​ean1revolution
Amerikkalainen yhteenliittymä: http://www.occupytogether.org/

"Olemme tavallisia ihmisiä, jotka lähtevät joka aamu opiskelemaan, töihin tai etsimään työtä, ihmisiä joilla on perhe ja ystäviä, ihmisiä, jotka työskentelevät kovasti joka päivä tarjotakseen paremman tulevaisuuden lähipiirilleen.

Jotkut meistä pitävät itseään edistyksellisinä, toiset konservatiiveina. Jotkut meistä ovat uskovaisia, toiset eivät. Joillain meistä on selkeästi määritellyt ideologiat, toiset ovat epäpoliittisia. Mutta meitä yhdistää se, että olemme kaikki huolestuneita ja vihaisia ympärillämme vallitsevasta poliittisesta, taloudellisesta ja sosiaalisesta tilanteesta; korruptoituneet poliitikot, liikemiehet ja pankkiirit jättävät meidät avuttomiksi, vaille ääntä.

Tästä tilanteesta on muodostunut normaali, päivittäinen kärsimys ilman toivoa. Mutta jos yhdistämme voimamme, pystymme muuttamaan tilanteen. On aika muuttaa asioita, aika rakentaa yhdessä parempi yhteiskunta."

Täällä lisää tietoa aiheesta ja videoita:

http://ytimessa.org/suomi24.html


- Henri Markku Mikael Lentonen, Herran vuonna 2011
Funktion

Posts: 1,720

#2 • • Edited Funktion over 9000

Replying to Occupy Finland - Torikokoukset:


Vaivuin syvään meditaatio ja parannustilaan putkan lattialle



Äijä veti kel'no'reemit *nauru*

tl;dr

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Lnn Sika

Posts: 2,847

#3 • • Lnn Sika

Replying to Occupy Finland - Torikokoukset:


Suomalaiset äänestivät jälleen vaaleissa, muutoksen toivossa: persuja. Mutta muuttuiko mikään? Ehei, vaan päinvastoin Suomineitoa ollaan yhä raivokkaammin repimässä veriseksi mötöksi ja kohti natsi-eu liittovaltiota.


Ei se muutos yhdessä yössä tapahdu.
m1kk3

Posts: 5,560

#4 • • m1kk3 no-life
ootsä kyllä sitkee sissi, harva jaksais väsätä yli kahtakymmentä eri nikkiä et saa postata tänne :D

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti