En kyllä usko että tuollaisella pohjustuksella heteromies lähtisi tuntemattoman miehen kutsusta kahville. Kuvio on ihan erilainen jos puheeksi on jo tullut joku yhteinen kiinnostuksen aihe (vaikkapa urheilu tai konemusiikki) ja kysymys on pikemminkin muotoa "Mennäänkö joskus bisselle?", tai mieluummin avoin toteamus "Pitää joskus mennä jäbän kanssa bisselle!".
Tuolla sinun kuvailemallasi tavalla esitettynä tuosta tulisi ainakin minulle aika selkeä kuva siitä, että tutustumisella tavoitellaan jotain muuta kuin pelkkää kaveruutta.
Toisaalta jos MINULTA noin kysyttäisiin, luultavasti lähtisin. Toki siinä täytyisi vähän katsoa kysyjän ulkonäköä ja yleisvaikutelmaa, mutta jos siinä ei olisi vikaa niin miksei?
Edit: no joo, voi tulla vähän epäluotettava galluppi jos vaihdat kysymystä välillä... Kysyykö tässä nyt mies naista vai nais miestä vai mies miestä?
Vai ajatko takaa tässä sitä että jos yhteensopivaa sukupuolta oleva henkilö tulee kysymään kahville, miten siihen oletusarvoisesti vastaisi?
En uskalla lukita vastausta, jos tuleekin vielä 8. muokkaus!
Tämänhetkiseen kysymykseen: kyllä mä lempeästi tiedustelisin lisäsyitä miksi lähteä. En siis oitis sanoisi ei vaan antaisin mahdollisuuden, mutta jos mielenkiinto ei tuon lyhyen jutustelun aikana mitenkään herää, niin miksipä lähtisin.
Mutta mitä tehdä kun salilla tosi söpön näkönen, treenaava tyyppi kutsuu sua hassuksi kun satut pieraisemaan ja hymyilee ihanasti ja painojen kanssa telkutessa et voi kuin hymyillä takaisin. Voisko sille antaa, vaikka oletkin ruma, karvainen heteromies jolla ei seiso muuta kuin järki?
T. nimim. Siis enhän minä homo ole, perkele.
Mutta mitä tehdä kun salilla tosi söpön näkönen, treenaava tyyppi kutsuu sua hassuksi kun satut pieraisemaan ja hymyilee ihanasti ja painojen kanssa telkutessa et voi kuin hymyillä takaisin. Voisko sille antaa, vaikka oletkin ruma, karvainen heteromies jolla ei seiso muuta kuin järki?
T. nimim. Siis enhän minä homo ole, perkele.