Hei Sinä kaunis tyttö mansesta, mihin katosit factory trax kekkereistä?

38 posts, 2 pages, 19,017 views

Max Power

Posts: 186

#1 • • Max Power Techno hoodlum
Tiedä ny sit onks tää oikea paikka tälle läpinälle mut laitetaan ny silti linjoille.

Jäi oikeen vietävästi harmittaan ku katosit niin yllättäen kesken kemujen, olis ehkä pitäny keskittyä johonkin muuhun ku korva-akun antamiseen ja päähierontaan sillä välillä ku Sulla oli maratoonipuhelu päällä joka kesti varmaan aprx x päivää, y tuntia ja z minuuttia. Juteltiin siinä kaiken näköstä mutta päälimmäisenä varmaan "superfoodit" ja se pakuri hämmästytti, en meinannu uskoa korviani. Siemailin Sun sibua ku oma piilopullo oli jo tyhjä, hyvää oli, kiitos siitä. Sulla on vaaleat hiukset ja lumoavat tumman ruskeat silmät. Tampesterista olit Turkuun tullut ja kekkerit oli siis factory trax festival pe 4.11.2011. Muutakin tänne voisi turista mutta eiköhän tämä riitä, uskon että tunnistat itsesi jo tuosta jos tämän luet.

yksäriä linjoille jos kyseessä olet Sinä
FunkyDee

Posts: 729

#2 • • FunkyDee
Ei yhtään epätoivosta. :D
KeijoK

Posts: 1,495

#3 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Nyt mä olen nähnyt kaiken! =D

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

Wolverine

Posts: 1,860

#4 • • Wolverine
mun mielestä tää oli aika liikuttavaa, toivottavasti tyttö löytyy :)
Max Power

Posts: 186

#6 • • Edited Max Power Techno hoodlum
epätoivosta ehkä, ehkä ei, yrittänyttä ei laiteta ja luovuttaa ei saa, elämän ei tarvii olla niin vakavaa ja nyt perään tasapainon vuoksi pelkkää kyllää, kyllä, kyllä, kyllä, kyllä......

numero ja nimi kyllä, mutku joskus hommat menee päin strömsön naapuri pitäjää, eli prinkkalaa, sellast on elämä

nii, ja eiks tää oo just sitä häröilyä vai täh?

ja kaikki vaan rauhassa aukomaan tähän topicciin niin mun ei tarvii käydä tätä joka päivä nostamassa, kiitos siis kommenteista, olipa ne sitte millasia tahansa.
Timce

Posts: 5,381

#7 • • Timce
Olitko sinä se, joka hieroit päätäni ja hymyilit minulle kauniisti? :)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Max Power

Posts: 186

#8 • • Max Power Techno hoodlum
aika hiljast tais olla, mä kutittelin vaan korvia
walkout__

Posts: 401

#9 • • walkout__ DJ
Se vaan, että onko tyttö tällä perusteella kiinnostunut esim. aloittaan seurustelun. Kyllä mullekkin tulee naisia jutteleen ihan vaan kaveripohjalla.
ipe

Posts: 1,845

#10 • • ipe X-Rust / Holvi
Söpöä. Toivottavasti tytteli löytyy. Kannattanee huhuilla myös tuolla facebookin puolella bile-eventissä.

*piis*

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

walkout__

Posts: 401

#11 • • Edited walkout__ DJ
Olis mullakin yksi tyttö (brunette) hukassa vuodelta 2008 Huge-bileistä, joka senoi mulle siellä Sigar-lougessa että: "Sano nyt tolle jotain. Pidä puoles!" kun se joku Afro-amarikkalainen yritti iskee (eikä ollut kiinnostunut siitä Afrosta) sitä sen jälkeen kun oli pumminut multa röökin. Kun siinä kesken jutustelun tuli eräs blondi keskeyttään jutustelun ja ajaan sen brunetten pois. Lupas tulla takasin, mutta ei tullut.
Max Power

Posts: 186

#12 • • Max Power Techno hoodlum
ihan niin viitseliäs en taida olla et jaksais naamakirjaan uutta profiilia avata kun kerran pääsin siitä eroon.

toivottavasti edes jonkun päivä tätä triidiä lukemalla paranee, maanantait ku on muutenki täysin sieltä.
Ressiv

Posts: 1,582

#14 • • Edited Ressiv

Replying to Hei Sinä kaunis tyttö mansesta, mihin katosit factory trax kekkereistä?:

ihan niin viitseliäs en taida olla et jaksais naamakirjaan uutta profiilia avata kun kerran pääsin siitä eroon.

toivottavasti edes jonkun päivä tätä triidiä lukemalla paranee, maanantait ku on muutenki täysin sieltä.



naamakirjasta ei voi päästä eroon, sinne tehty profiili säilyy niin kauan kuin naamakirja on olemassa.
ei muutakuin takasin vonkaamaan ;)

Edit: niin riittää kun vaan kirjaudut jo suljetuilla tunnuksillas takasin, magic!
fi-do

Posts: 380

#15 • • fi-do

Replying to Hei Sinä kaunis tyttö mansesta, mihin katosit factory trax kekkereistä?:


---
ihan niin viitseliäs en taida olla et jaksais naamakirjaan uutta profiilia avata kun kerran pääsin siitä eroon.

toivottavasti edes jonkun päivä tätä triidiä lukemalla paranee, maanantait ku on muutenki täysin sieltä.
---


naamakirjasta ei voi päästä eroon, sinne tehty profiili säilyy niin kauan kuin naamakirja on olemassa.
ei muutakuin takasin vonkaamaan ;)

Edit: niin riittää kun vaan kirjaudut jo suljetuilla tunnuksillas takasin, magic!



Itseasiassa naamakirjasta pitäis kyllä pystyy poistumaan kokonaankin mut ihan niin helpolla se ei käy että poistaa itse vaan profiilinsa *igor*

Mut tähän tarinaan, vielä kun saatais nyt SE daami mukaan tähän keskusteluun niin nähtäis tuleeko tästä vuosisadan rakkaus tarina *plur* Tsemppiä RIKUS
FunkyDee

Posts: 729

#16 • • FunkyDee

Replying to Hei Sinä kaunis tyttö mansesta, mihin katosit factory trax kekkereistä?:


---
Ei yhtään epätoivosta. :D
---


No en nyt tiedä, mulla tästä tuli mieleen ne joskus 20 vuotta sitten Suosikissa sun muissa nuortenlehdissä olleet palstat, joissa oli paljon viestejä tyyliin: "Hei, näin sut risteilyllä diskossa ja sanoit että oot Vantaalta, vastaa mun nimimerkille jos luet tän." Ihan oikee asenne *hihu*



Vitsillähän tuo olikin heitetty. Oikea asenne tässä just on!
Max Power

Posts: 186

#17 • • Max Power Techno hoodlum
Kyl sen naamakirjan saa pois elämästä, jos sen laittaa vain "jäihin" facetuben tukiohjeita käyttäen niin sinne se jää kellumaan, mut jos hakee youbookin ulkopuolelta ni tällä lähtee

http://www.facebook.com/help/contact.php?show_form=delete_account

siitä ei taida olla kellään tietoa jääkö kaikki matsku jonnekki serverille piiloon kytemään mut itse account mennyttä.
sapeli

Posts: 11,768

#18 • • sapeli jokukukamikä?
Mun mielestä tää on aika suloinen idea, toivottavasti löydät sen tytön! *hihu*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Amuck

Posts: 2,396

#19 • • Amuck dub-i-dub
Turku <3 Tampere ^_^

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

diskoeno

Posts: 673

#20 • • diskoeno
Egyptian Loverin hotellihuoneeseen?