Laitoin siis 8.12. hyvin yksityiskohtaisen postin lippunumeroineen ja palautustilinumeroineen sun muine yhteystietoineen Tiketille vaan eipä ole kuukauteen kuulunut mitään, ei vaikka laitoin jo toisen kyselypostinkin menemään että mitenköhän asian laita kun ei rahoja näy takaisin. Pistää pikkuhiljaa korpeamaan!
Voiskohan järjestävä taho ystävällisesti olla Tikettiin yhteydessä kun ei näköjään rivikansalaisen yhteydenotoilla ole mitään vaikutusta ??!? Esim. 8.12. klo 9.02 lähetettyyn reklamaatioon saisi vastata ja laittaa rahat paluupostissa. Veikkaan, että jos ei mitään kuulu ennen uutta keikkapäivämäärää, niin sen jälkeen vastaus on jotain tyyliin "Olet jo käyttänyt liput uuden keikkapäivämäärän puitteissa, joten emme voi palauttaa rahoja maksetuista lipuista."
Nyt rotia siihen hommaan, stna!