Reportaasi konemusiikkikulttuurista

17 posts, 1 page, 12,558 views

lopez

Posts: 1,972

#2 • • lopez pahan päivän pakkasukko!
No, juu.. ihan jees noin suppean monotoniseksi maalailuksi, etenkin, kun huomioonottaa kyseessä olevan noviisin(?) siis ilmeisesti olevan suht neitsyn hela hoidon osalta.
On sitä hunompiakin lööppejä aiheesta lueskeltu vuosien mittaan ja onhan se kuitenkin AINA hieno homma, jotta joku nyt ylipäätään vaivautuu (valtavirrasta poiketen) "skeneen" tuonkin verran syventymään/perehtymään.

*hihu*

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

Jil

Posts: 682

#3 • • Jil
Eihän toi reportaasi nyt oikeestaan käsitellyt mitään muuta kun "reivi" ja "ug"-kulttuuria, mikä mun tietääkseni on vaan yks palanen koko konemusiikkikulttuurista. Mutta joo, ihan hauskahhan tota oli lukea.
m1kk3

Posts: 5,560

#5 • • m1kk3 no-life

Replying to Reportaasi konemusiikkikulttuurista:

taas vedetään huumeet mukaan tyyliin, ettei näitä ilman voi käydä missään.


Jaa, luettiinkohan me nyt ihan samaa juttua ? En mä kyllä kirveelläkään löytäny tosta tollasta. Minusta ihan asiallinen ja vähän huumorillakin höystetty juttu.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

m1kk3

Posts: 5,560

#7 • • Edited m1kk3 no-life

Replying to Reportaasi konemusiikkikulttuurista:


---
Aika suppealta alueelta katsottu koko reportaasi ja taas vedetään huumeet mukaan tyyliin, ettei näitä ilman voi käydä missään.
---


Samaa ajattelin kun väitetään, että 60-80% käyttää bileissä huumeita =D


Niin, toi mielipide oli yksi monista, joita kirjoittajalle esitettiin kun hän kysyi asioista keskustelupalstalla. Ja se oli 30-80%, ei 60. Ja kuinka harvinaisia te luulette huumeiden olevan psyke-ug-metsäbileissä ? :D Lisäksi tossa jutussa on myös paljon ihan toisensuuntaisia mielipiteitä. Ja muistakaa nyt että tämä oli VAIN YKSI pieni reportaasi yksistä psyke-ug-bileistä, joissa varmasti liikkuu enemmän huumeita ku jossain perushouseklubilla. Eikä toi juttu mitenkään keskittynyt huumeisiin, totesi vaan sen saman asian, mitä kuka tahansa voi todeta käymällä metsäpsykebileissä. Eli että huumeet tollasissa ei oo mitenkään harvinainen ilmiö. Ja se tosiasia ei muutu miksikään sillä että itketään täällä et "OMG, taas huumeet mainittiin konemusabileiden yhteydessä".

Tsiisus, mä toivon ettei kaikki lue tota yhtä juosten kusemalla ku te tunnutte.

edit: ja mua ei vittujakaan kiinnosta, jos joku pitää mua narkkarina ja piripäänä sen takia et käyn bileissä. Vaikken alkoholia kummempaa ikinä bileissä käytäkään. Jos joku noin ajattelee ni sääliksi käy, ottais ensin asioista selvää ja sitten muodostais mielipiteensä.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

lopez

Posts: 1,972

#8 • • lopez pahan päivän pakkasukko!

Replying to Reportaasi konemusiikkikulttuurista:


---
---
Aika suppealta alueelta katsottu koko reportaasi ja taas vedetään huumeet mukaan tyyliin, ettei näitä ilman voi käydä missään.
---
Samaa ajattelin kun väitetään, että 60-80% käyttää bileissä huumeita =D
---
Tsiisus, mä toivon ettei kaikki lue tota yhtä juosten kusemalla ku te tunnutte.


Hahahaha, "second that"!


*piis**nauru*

--
My life fades.... the vision dims.
All that remains are memories.
I remember a time of chaos.
Ruined dreams. This wasted land.

tommib

Posts: 3,204

#9 • • tommib

Replying to Reportaasi konemusiikkikulttuurista:


---

---
Aika suppealta alueelta katsottu koko reportaasi ja taas vedetään huumeet mukaan tyyliin, ettei näitä ilman voi käydä missään.
---


Samaa ajattelin kun väitetään, että 60-80% käyttää bileissä huumeita =D
---

Niin, toi mielipide oli yksi monista, joita kirjoittajalle esitettiin kun hän kysyi asioista keskustelupalstalla. Ja se oli 30-80%, ei 60. Ja kuinka harvinaisia te luulette huumeiden olevan psyke-ug-metsäbileissä ? :D Lisäksi tossa jutussa on myös paljon ihan toisensuuntaisia mielipiteitä. Ja muistakaa nyt että tämä oli VAIN YKSI pieni reportaasi yksistä psyke-ug-bileistä, joissa varmasti liikkuu enemmän huumeita ku jossain perushouseklubilla. Eikä toi juttu mitenkään keskittynyt huumeisiin, totesi vaan sen saman asian, mitä kuka tahansa voi todeta käymällä metsäpsykebileissä. Eli että huumeet tollasissa ei oo mitenkään harvinainen ilmiö. Ja se tosiasia ei muutu miksikään sillä että itketään täällä et "OMG, taas huumeet mainittiin konemusabileiden yhteydessä".

Tsiisus, mä toivon ettei kaikki lue tota yhtä juosten kusemalla ku te tunnutte.

edit: ja mua ei vittujakaan kiinnosta, jos joku pitää mua narkkarina ja piripäänä sen takia et käyn bileissä. Vaikken alkoholia kummempaa ikinä bileissä käytäkään. Jos joku noin ajattelee ni sääliksi käy, ottais ensin asioista selvää ja sitten muodostais mielipiteensä.



Elä nyt hernepussia nenään vedä hyvä mies. Psykebileissä ihan varmana liikkuu eniten kamaa, se on totta. Nuo suuret prosenttiluvut vaan pistävät silmään ja samaten se, että leimataan kaikki konemusa yhden lajin perusteella. Se vaan pistää aina silmään samalla tavalla. Asia olis ihan eri, jos artikkeli olisi tehty nimenomaan psykebileistä, mutta nyt kun artikkeli suppeudessaan yrittää kuvata koko konemusan kirjoa ja antaa sille taas huonon maineen. Se vaan tuossa tökkii. Muutenkin artikkeli oli mitä oli imho.
Viltsu

Posts: 2,010

#10 • • Edited Viltsu noname

" Nebula meltdown: *****-musiikkiin uppoutumisella itsessään on terapeuttisia vaikutuksia samoin kuten juoksulenkeillä käymisellä tai pienoismallien kokoamisella on.

- Se auttaa kuuntelijaa keskittymään itseensä ja kuuntelemaan omia ajatuksia. "



Dissaatte bloggausta jonka yhdessä lauseessa on enemmän sisältöä ja sanomaa mitä jengin jauhamalla p*skalla täällä viikossa ;)

get a grip..

ja iänkaikkisesta hUUmeleimasta voivottelua jonkun yksittäisen boardiquoten perusteella...eimitvit?!"# :D

Tuossa on muuten törkeen hyvää lukemista.. möröt pois kaapista.. ;)
http://www.amazon.co.uk/Altered-State-Story-Ecstasy-Culture/dp/1852423773

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Viltsu

Posts: 2,010

#11 • • Viltsu noname

Replying to Reportaasi konemusiikkikulttuurista:


Se vaan pistää aina silmään samalla tavalla.



Tommi B:lle suosittelen ainakin tuon kirjan lukemista, saa silmä olla rauhassa, ilman turhaa pistelyä..

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

m1kk3

Posts: 5,560

#12 • • m1kk3 no-life

Replying to Reportaasi konemusiikkikulttuurista:


Elä nyt hernepussia nenään vedä hyvä mies.


En vedä :) Mut siis, kyllä se vika on lukijassa, jos ei tajua tän jutun koskevan vaan yksiä bileitä ja hyvin pientä osaa konemusasta ja bileistä. Väitätkö sä että huumeet ei oo hyvin olennainen osa konemusaa ja bileitä ollu jo vuosikymmenet, joten onko ihme jos ne tuodaan vieläkin esiin, etenkään kun ne ei oo mihinkään bileistä hävinneet ? Jos joku mistään mitään tietämätön Pekka Perusjätkä tän lukee ja tän perusteella leimaa kaiken konemusan ja bileet huumesekoiluksi, ni siitä sitten vaan. Se on sen häpeä, jos ei kummemmin tutustu asiaan. Mua ei oikeesti kiinnosta. Ja niinku sanoin ni tässä oli hyvin haastateltu erästä nimekästä psy-artistia, joka antoi täysin vastakkaisen mielipiteen asioihin ku noi muutama ensin mainittu. Niinku kirjottaja ite tuolla kommenteissa sanoi, ni noi Nebula Meltdownin mielipiteet oli ikäänkuin vastapainona noille alun kommenteille. Lukijan tehtävä on sitte päättää mihin uskoo, tai mennä itse kokeilemaan. En nää mitään ongelmaa tossa.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Lupu

Posts: 317

#13 • • Lupu Supersaha

Replying to Reportaasi konemusiikkikulttuurista:

Käsittääkseni aika nollista lähti tutustumaan aiheeseen. Mitä mieltä olette?


Diggasin. Mitään kaikenkattavaa ensyklopediaa ei tästä pirstaloituneesta maailmasta voikaan yhdessä blogipostauksessa tehdä, mutta tuo oli hyvä ajankuva ja faktat mielestäni kohdillaan.
NwB

Posts: 327

#14 • • NwB
Maine meni.

--
Jee! Kumpi voitti!!

Individual

Posts: 10,942

#16 • • Individual HYPNO!
Ihan ok juttu. Tosin alussa oli hieman epäselvää kenen suulla kulloinkin puhutaan, ainakin noiden ennakkoluulojen suhteen. Tiedä sitten onko satunnainen lukija nyt sitten yhtään viisaampi jutun tavattuaan konemusakulttuurista kuin tähäänkään asti.
tommib

Posts: 3,204

#17 • • tommib

Replying to Reportaasi konemusiikkikulttuurista:


---

Se vaan pistää aina silmään samalla tavalla.
---


Tommi B:lle suosittelen ainakin tuon kirjan lukemista, saa silmä olla rauhassa, ilman turhaa pistelyä..



Olen tuon muistakseni lukenut jo samaten Inkisen kirjan Teknosta:) Mutta kiitos linkistä kuitenkin. Jokainen minusta näkee bilekulduurin omien silmien läpi. Itse en huumeisiin ole kuin muutamia kiertoja vuosien saatossa törmännyt ja hyvä niin, kun ei ne kiinnosta. Mutta kukin tyylillään minusta.