16.12. NEO: INFECTED MUSHROOM LIVE with LISA LASHES + IM 1st ever DJ SET! @ Circus Helsinki

36 posts, 2 pages, 16,726 views

Hendryk

Posts: 510

#22 • • Hendryk Sen verran, että sapiens
Lisa Lashesin vuoksi tulin ja onneksi tulin. Kaikki kunnia illan muillekin esiintyjille, mutta minulle nämä olivat Lisa Lashes -bileet ja sellaisina myös mieleeni jäävät.

Siihen on ihan oikeasti usein syynsä, että jollakulla dj:llä on mainetta armottomana kepittäjänä. Eikä se maine kasva siitä hyvästä, että dj saa ensimmäisenä listahittien promomiksaukset soitettavakseen ja hän sitten soittaa ne brittiörveltäjille Ibizan megareiveissä. Ehhei, maine kasvaa sen myötä kuinka hyvin dj lukee (maksavan) ylesönsä fiilareita ja malttaa vastata niihin, kerta kerran jälkeen. En minä sitä väitä, että Lady Lisan setti olisi ollut näissä bileissä täysin improvisoitu, mutta hitto vieköön, että osasi mimmi kuitenkin souvata ja tanssittaa!

Infected Mushroom tuntuu löytäneen itsensä livebändinä. Sitä kehityskaarta levynpyörittäjästä kitarasooloiluunhan saa nykyisin halutessaan tarkistaa vaikka kerran kuukaudessa, niin usein tuntuu pumppu piipahtavan Helsingissä. Mutta ok, äsken kuulosti keikka innostuneelta.

--
Härifrån tvättas och linkodes. Och huumori kuivades.

Proteus

Posts: 968

#23 • • Proteus
Olipas kivaa kiitos vaan kaikille!!:D Huh hieman tuli kiire kun soittoajat muuttu yllättäen ja meni omat setit hieman uusiksi mutta huhheijaa ja huulipunaa ei se niin tarkkaa oli loistavat zembalot!!*nauru*
SESSIONS2

Posts: 532

#24 • • SESSIONS2 [ fotogeeninen sielukommuuni ]
SESSIONS2

Hell Yeah!

Neo did it again! They brought Infected Mushroom back to Finland, they brought Lisa Lashes to Finland! OMG whatta party!

Lot's and LOT'S of happy dancing people in da house!

Enjoy the pics..

- Timo


041.jpg
Juhgu

Posts: 7,921

#25 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Hienot bileet! Infected soittaa livenä sanan varsinaisessa merkityksessä, ja heiltä kelpaisi monen muun ison liveartistin ottaa oppia.

Kyllä kelpasi kuunnella, kun (tuurilla?) ympärilläkin sattui olemaan vain hyväntuulisia, musiikkia antaumuksella fiilisteleviä ihmisiä. *hihu*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

waltimo

Posts: 5

#26 • • waltimo
Aivan mahtavaa!! IM:n keikka pisti semmoisen menovaihteen päälle että vanha ei jaksanut enään Lisan settiä vaan joutui poistumaan kotiin hymy naamalla. Seuraavalle keikalle voisin ostaa liput vaikka heti!
villevallaton

Posts: 4

#27 • • villevallaton
IM dj set, liisan setti oli kyl loistavia. ihan oikeen muistot tuli mieleen ku jammaili meneen=)

Kiitos NEO, taas.
psyno

Posts: 7

#30 • • psyno
Eikö tuolta tosiaan ole kuvia muualta kuin main stagelta?
MetsänHenki

Posts: 376

#31 • • MetsänHenki Teknokissat Ry
Parempi myöhään kuin ei milloinkaan vastata, hyvää oli musiikki tarjonta!!! 100 x :)...mutta MISSÄ DECOT!!? tai sitten oon vaan niin monta vuotta käynyt bileissä ja nähnyt sen kuinka kaikki loistokas kuolee aikanaan...ajat muuttuu ja kovasti yritän itse mukana, mutta välillä mietin haikeena niitä aikoja et miksi ei järkätä mitään niin hienoa mitä joskus oli...kukaan ei jaksa kybällä panostaa, miksi?
anis

Posts: 2,451

#32 • • anis
Itelläkin vähän vastaukset kestäneet*hih*. Oli superkivaa ja Lisa Lashes oli mahtislisä kekkereihin. Thanks!

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

polly

Posts: 1,259

#33 • • polly Herra

Replying to 16.12. NEO: INFECTED MUSHROOM LIVE with LISA LASHES + IM 1st ever DJ SET! @ Circus Helsinki:

Parempi myöhään kuin ei milloinkaan vastata, hyvää oli musiikki tarjonta!!! 100 x :)...mutta MISSÄ DECOT!!? tai sitten oon vaan niin monta vuotta käynyt bileissä ja nähnyt sen kuinka kaikki loistokas kuolee aikanaan...ajat muuttuu ja kovasti yritän itse mukana, mutta välillä mietin haikeena niitä aikoja et miksi ei järkätä mitään niin hienoa mitä joskus oli...kukaan ei jaksa kybällä panostaa, miksi?



sä käyt vaan väärissä bileissä ;)
MetsänHenki

Posts: 376

#34 • • MetsänHenki Teknokissat Ry
Saa kutsua paremmin panostettuihin tsembalohin!?*pepsodent* tuun ihan mielelläni tsekkaa onko niissä se sama hohto tallella*hih*
Jil

Posts: 682

#35 • • Edited Jil

Replying to 16.12. NEO: INFECTED MUSHROOM LIVE with LISA LASHES + IM 1st ever DJ SET! @ Circus Helsinki:


Siihen on ihan oikeasti usein syynsä, että jollakulla dj:llä on mainetta armottomana kepittäjänä. Eikä se maine kasva siitä hyvästä, että dj saa ensimmäisenä listahittien promomiksaukset soitettavakseen ja hän sitten soittaa ne brittiörveltäjille Ibizan megareiveissä.


Käväses joku kerta niissä Ibizan megareiveissä ja kommentoi sitten uudestaan jooko. Jos et tiedä missä Ibiza sijaitsee niin google maps sen sulle kertoo...:)