Replying to SALVA MEA presents STEVE THOMAS, SATURDAY 27.8 @ DTM **NEW VENUE!!**:
Kristusmaaria sentään tätä keskustelun tasoa. Kandee tsekata Steven podcastistä vaikka Sunday Advance Beats podcast, http://stevethomas.podomatic.com/player/web/2011-06-14T10_37_46-07_00
jos kyseinen setti on "Tommib:n" nimeämää "tönkötyshousea", niin siinätapauksessa kandee varmaan pysyä himassa. Setissä on melodiaa ja groovea vaikka muille jakaa.
TommiB:lle: Sun postaukset sekä täällä että muutamalla muullakin forumilla ovat muutenkin täynnä sellaista itsetietoisuudessa rypevän forum besserwisserin näennäisoivaltavaa sontaa, kandee lähteä välillä himasta ja ottaa laput silmiltä ja korvilta - voi jopa olla että musa kuulostaa klubilla hieman erilaiselta (ja paremmalta) kun kotona. Jopa tää sun nimeämä "tönkötyshouse", joka perustuu pitkälle himmeseen kikkailuun, looppailuun ja non-stop grooveenei todellakaan välttämättä toimi yhtähyvin kotistereoissa.
Musa menee eteenpäin ja me DJ:t sen mukana. Steve Thomas on malliesimerkki DJ:stä joka on kuitenkin säilyttänyt oman tietynlaisen groovensa vaikka biitti onkin pudonnut Traden hardhouse ajoista muutaman kymmen pykälää. Mulle Steve, esim Tony De Vitin ohella on todellinen legenda ja odotan innolla elokuun loppua ja hänen settiään, erittäin moni noista tuon ajan tyypeistä on heittänyt jo hanskat tiskiin tai siirtynyt soittelemaan tuonpuoleiseen.
Etkö kestä yhtään, että joku sanoo tuon olevan paskaa, onko niin pahasti noussut hattuun? Himmee kikkailu? Groove? Saanen kysyä että missäs tuollaiset on, kun ei löydy mun korvalla. Pelkkää jumijumi ja kaikki kuulostaa samalle. Itse en tuosta löydä mitään grooveen viittaavaa, ainoastaan monotonista tönkötystä. Tech-house, clubhouse ja deep house ovat nykyään aivan puhdasta jumitusta imo. Oikeasti housedj:llä on nykyään skaba kuka jumittaa koviten, kunnon tumputusmeininki imo. En näe mitään syytä, kuten sanoin, maksaa 10€+narikka kuullakseni paskaa. Mielummin sijoitan nuo rahat joko hyvään iltaan tai hyvään levyyn. Ja tämä on vain minun mielipiteeni.
Viime aikoina ainoa hyvä kuulemani house on tullut Purple Musicilta ulos. Siinä on groovea ja kunnon vokaalit.