Illusions Productions 15th Anniversary 1.10.2011 @ Helsinki

165 posts, 9 pages, 89,493 views

Josba

Posts: 322

#121 • • Josba Anjunadiggari
Oli ihan huba lähteä aamuyöstä bussilla Turusta, kun normiporukka konttaili baareista himaan... =D Mutta kyllä kannatti, naamalla on vieläkin hymy, ja on varmaan vielä pitkän aikaa. Kiitos!

--
We live our life just once so don´t forget about a thing called love

antti83

Posts: 206

#122 • • antti83
Itse olin paikalla pelkästään aamubileissä. Kyllä kannatti lähteä, täydellistä musiikkia alusta loppuun. Kiva kuulla Orkidealtakin kunnon klassikkotykitystä vaihteeksi. Musiikkitarjonnasta Dj Tabin ja DNA:n hienot klasarisetit toimivat ainakin mulle parhaiten. Ja se katon aukaisu oli kyllä paikallaan. Raikasti mukavasti ilmaa ja jaksoi tanssia loppuun asti kerrankin ilman sisäilmaongelmia :) Kyllä näissä Illusionsin bileissä on aina se oma hohtonsa, toivottavasti jaksatte järkätä bileitä seuraavatkin 15 vuotta ;)
Amma

Posts: 2,383

#123 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Aamuissa loppumetreillä ja voi jösses, mikä meno ja meininki! Parasta! Ja niin paljon ihania vanhoja tuttuja. Tuli tanpattua oikein urakalla. *plur* Aaah! *sydän*
Katto auki! Kaksi kertaa! *aplodit*

--
*etsiskel*

HappyHC

Posts: 51

#124 • • HappyHC
Oli hienot bileet... kuin vanhoina aikoina... olispa hieno, että olis samanlaisia bileitä Nosturissa... ja vanhat ajat tuli mieleen kun moottoripyöräjengin jäsen ja virolainen bodari meni samaan vessan koppiin ja olis siellä ainakin 10min... *nauru* ja loput voitte päätellä itse *pepsodent* ... aluks olin jo valmis turhautuneena etsimään nappeja niiltä jannuilta kun oli vain yksi tiski. mutta suurkiitos tarjoilijoille jotka toimi tehokkaasti eikä siellä ollu jonoa...

--
Muistan Bottan Berliini-illat hyvin...

Kanifarmari

Posts: 479

#125 • • Kanifarmari
Hyvin nukutun yön jälkeen saavuin paikalle minäkin hetkeksi *hymy* Ja oli todella mukavaa! *sydän* *plur*
Harmi vaan, että saavuin niin myöhään.


Toivottavasti näitä järjestetään vielä, koska aamuissa on paljon rauhallisempi meininki ja tunnelma kuin iltabileissä.
AlexS

Posts: 1,389

#126 • • AlexS kummasetä
Niin hirveä määrä tuli naama-virneeseen-biisejä että ei mitään rajaa. Angry Skies, She Does, Mercury & Solace, My Religion, Flight 643 Orkidea remix, I'll See You In Next Life, Solar Coaster, Liberta, Touch Me, Saltwater...ja ne 10+ mitä ei nyt muista. Silloin kun tupsahti mestoille kuudelta olisi ehkä kuullut mielellään junnaavampaa, progempaa "aamukoomamusaa" :D mutta ehkä näin sitten heräsi paremmin.

Black Is Back kuulosti kyllä pätevältä...odotellaan julkaisua.

Toivottavasti ainakin viiden vuoden päästä uusiksi :)

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

Vettis

Posts: 38

#127 • • Edited Vettis
Juna kiisi lähes äänettömästi maisemaa, jossa sininen hetki sai kaiken näyttämään surrealistiselta ja unenomaiselta. Kuulokkeissa pauhasi Veracocha - Carte Blanche. Illuusion särki kovaääninen ping-pong! "Seuraavana Riihimäki. Nästa Riihimäki.", kuului työskentelyhytin kaiuttimista. Kuulutus kuulutukselta upea, positiivista energiaa täynnä oleva viikonloppu lähtestyi kohti vääjäämätöntä pääteasemaansa joka tässä tapauksessa oli tietenkin Pori. Olo oli hieman haikea, mutta hyvällä tavalla haikea. Mielessä kihelmöi jo odotus omaan kotiin palaamisesta, oman perheen näkemisestä ja siitä kun pienen lapsen kasvoille syttyy novan lailla hehkuva hymy, kun hän näkee isin tutut kasvot. ^____^/



Takana oli kuulumisten vaihtamista, pitkiä hyviä keskusteluja, joissa maailma laitettiin jälleen raiteilleen, pakurikääpäteetä ja muita superfoodeja, vanhojen ystävien - vanhojen sielujen - riemun täytteisiä kohtaamisia. Kaiken huipentumana aamujatkot 15-vuotissynttäriään juhlistaneen Club Illusions:n nostalgian täytteisissä kemuissa.



Mistä on hyvät bileet tehty?



Hyväntahtoinen aamuaurinko tervehti nosturin avautuvan katon takaa hikisiä tanssijoita, jotka vastasivat sille ulvoen, tanssien, taputtaen, ja palvoen noita pimeyden leikkaavia kultaisia säteitä. Se ei missään nimessä ollut vihainen heille, kenties tunsi jonkinlaista yhteyttäkin noiden pienten olentojen kanssa. Aika veli- ja siskokultia. ;) Katto liukui hiljalleen takaisin kiinni ja alkuasukkaiden tasolle regressoituneet city-ihmiset - järjestelmäarkkitehdit, web-koodaajat, laboratorioassistentit, vartijat, tarjoilijat ja sairaanhoitajat - muistuttivat kaikki nyt enemmän esi-isiään, jotka nuotion äärellä uppoutuivat shamaanin rytmikkääseen rummutukseen. Thump, thump, thump, thump... Lapsenriemua täynnä olevat bilettäjät ulvoivat yhteen ääneen dj:lle, joka mehusti seuraavalla klassikoraidalla taas energiat kattoon ja läpi.



Oi-oi! Tuostapa on hyvät bileet tehty. :)



Kiitos koko Tarhan etkoilu- / jatkoiluporukalle. Kiitos Yana, Essi, Vaavu, Ville, Jussi, Maija, Susanna, Timo, Roosa, Jere (jäbä on superfoodien ylishamaani!) ja kaikki muut ystävät, puolitutut ja uudet tuttavuudet, jotka todistitte jälleen, että Illupäivä = paras päivä! Peace, love, over and out! <3
k-0ne

Posts: 228

#129 • • k-0ne SESSIONS2
Koska oon iha sikanopee ni kuvat o ny netis!!!

IMG_5833.jpg
UkeUke

Posts: 394

#130 • • UkeUke
WAU! Aeva uskomattomat bileet! Kunpa tällasii tapahtumii olis useemminki, oli niin kiva kattoo ku porukka on oikeesti ilosta ja kääliöitä & överin rajamailla heiluvia kavereit näky vaan muutama hassu. Ihan superb. vaik ei aika riittänykkää ku pelkkii illan bileisii ja ehk pien kateus iski ku kuuli hehkutuksia aamujatkoist.

Eka kertaa Nosturissa olleena voisin kyl sanoo et ehkä yks parait venueit missä oon tähän mennessä ollu. Ihan mahtava mesta!
aivomassa

Posts: 230

#131 • • aivomassa are you ready to lose control ?
Kiitos kiitos ja viellä kerran iso kiitos *sydän* Oli ihanaa päästä kokemaan Nosturi ekaa kertaa ja viellä näin ihanissa merkeissä. Iltabileet omalta osalta oli hieman semmoiset että odottelin vain aamun sarastusta ja säästelin voimiani. Iltakemutuksista karattiin joskus kolmen aikoihin ja möngittiin paikalle takaisin kuuden maissa. Väsymys matkalla oli mieletön , mutta kun pääsi sisälle niin virtaa rupesi löytymään ;) Toivon paljon että tämmöistä saataisiin edes harvakseen lisää..

Kun tämmöisiä aamubileitä on päässyt maistamaan, niin eihän näistä oo takasin paluuta normaaliin. *lmao*

--
Dont expect us to be quiet !

Trixie

Posts: 1,342

#132 • • Edited Trixie
Voi morjens, näitä oli kaivattu *sydän* Kiitos Illu posselle aivan uskomattomista bileistä. Kaikki uppos ja Neonin setti loppuun sai tän naisen liekkeihin ja loppuun RMB:n Spring *sydän**plur* Niin se vaan löyty lihasmuistista liikkeet vaikka hardimpaa ei oo tullu vedettyä enää moneen vuoteen *hih*
Aamuissa jaksoin puol kymppiin, sit ei vaan enää jaksanut, katon aukeaminen jäi kokematta, mutta toivottavasti illut saataisiin joka vuotisix...

Fiilis oli kuin ennen aikoihin, vaikka ihmettelin missä ne monien puhutut kiksukarvat oli?????? Muutamilla oli itseni lisäksi vähän muutakin kuin farkut jalas, no mut aika menee eteenpäin ja that's fine, mut vähän enemmän olin odottanut.... Mut any way, upeita ihmisiä, upeaa musiikkia, upea fiilis, so perfect *sydän*

--
face your fears and live your dreams

remotion

Posts: 5,283

#133 • • remotion nostatus guru

Replying to Illusions Productions 15th Anniversary 1.10.2011 @ Helsinki:

Voi morjens, näitä oli kaivattu *sydän* Kiitos Illu posselle aivan uskomattomista bileistä. Kaikki uppos ja Neonin setti loppuun sai tän naisen liekkeihin ja loppuun RMB:n Spring *sydän**plur* Niin se vaan löyty lihasmuistista liikkeet vaikka hardimpaa ei oo tullu vedettyä enää moneen vuoteen *hih*
Aamuissa jaksoin puol kymppiin, sit ei vaan enää jaksanut, katon aukeaminen jäi kokematta, mutta toivottavasti illut saataisiin joka vuotisix...

Fiilis oli kuin ennen aikoihin, vaikka ihmettelin missä ne monien puhutut kiksukarvat oli?????? Muutamilla oli itseni lisäksi vähän muutakin kuin farkut jalas, no mut aika menee eteenpäin ja that's fine, mut vähän enemmän olin odottanut.... Mut any way, upeita ihmisiä, upeaa musiikkia, upea fiilis, so perfect *sydän*



Tuohon ei ole mitään lisättävää, paitsi täytyy kiittää mutta muuan Trixietä. ;) Sun liekitykset "ruutulipuissa" :P sai itsenikin puristamaan kaikki irti kropasta! :D
Hienoa että löytyy sinun kaltaisia hymyileviä bilettäjiä!

*plur*
Trixie

Posts: 1,342

#134 • • Trixie

Replying to Illusions Productions 15th Anniversary 1.10.2011 @ Helsinki:


---
Voi morjens, näitä oli kaivattu *sydän* Kiitos Illu posselle aivan uskomattomista bileistä. Kaikki uppos ja Neonin setti loppuun sai tän naisen liekkeihin ja loppuun RMB:n Spring *sydän**plur* Niin se vaan löyty lihasmuistista liikkeet vaikka hardimpaa ei oo tullu vedettyä enää moneen vuoteen *hih*
Aamuissa jaksoin puol kymppiin, sit ei vaan enää jaksanut, katon aukeaminen jäi kokematta, mutta toivottavasti illut saataisiin joka vuotisix...

Fiilis oli kuin ennen aikoihin, vaikka ihmettelin missä ne monien puhutut kiksukarvat oli?????? Muutamilla oli itseni lisäksi vähän muutakin kuin farkut jalas, no mut aika menee eteenpäin ja that's fine, mut vähän enemmän olin odottanut.... Mut any way, upeita ihmisiä, upeaa musiikkia, upea fiilis, so perfect *sydän*
---


Tuohon ei ole mitään lisättävää, paitsi täytyy kiittää mutta muuan Trixietä. ;) Sun liekitykset "ruutulipuissa" :P sai itsenikin puristamaan kaikki irti kropasta! :D
Hienoa että löytyy sinun kaltaisia hymyileviä bilettäjiä!

*plur*



Mukava kuulla et mulla oli moisia vaikutuksia *hymy* Ja eihän siellä voinut muuta kuin hymyssä suin tampata, kaikki oli vaan niin täydellistä *joo*

--
face your fears and live your dreams

Avatar
#135 • • niomic Guest

Replying to Illusions Productions 15th Anniversary 1.10.2011 @ Helsinki:

Fiilis oli kuin ennen aikoihin, vaikka ihmettelin missä ne monien puhutut kiksukarvat oli?????? Muutamilla oli itseni lisäksi vähän muutakin kuin farkut jalas, no mut aika menee eteenpäin ja that's fine, mut vähän enemmän olin odottanut.... Mut any way, upeita ihmisiä, upeaa musiikkia, upea fiilis, so perfect *sydän*



Itse olin ainakin positiivisesti yllättynyt (myös itse panostaneena) ns. kiksukansan panostuksen määrästä. Näin nopeasti hihasta vedettynä ainakin aamuissa oli varmaan 100+ mun kirjoissa panostanutta ja se on kyllä paljon. Samoin oli myös tiedossa että monen karvat ja hapsuhousut oli menny jo aikanaan myyntiin tai kiertoon, enkä minä ainakaan rupea vaatimaan et jengi ostaa yksiä fiilistelybileitä varten vanhan ajan kamat :)

"Pääsin" ug:ista paikalle vasta juuri Tapsan setin loppuun (joka oli kyllä kova). Eipä sen missausta ehtinyt pahemmin harmittelemaan ja loppuaamu oli aivan mahtavuutta.

Kiitos kaikille järjestäjille, soittajille, vanhoille ja uusille ihanille ihmisille! Plurts *sydän*
Tapi

Posts: 1,437

#137 • • Edited Tapi Dreamstate
Illusions on tietenkin aamuklubi ja oli ilman muuta selvää, että paras meininki löytyy jälleen kerran klo 05 alkaen. Mr. A:n ja Pietarin Doom-setti oli kuitenkin kuultava ja niinpä piti käydä pyörähtämässä myös iltabileissä. No, herroilla on tuo 90-luvun loppupuolen tukevampi soundi hyvin hallussa ja setti oli hyvä katsaus tuon ajan meininkiin. Yleisöäkin oli oikein mukava määrä ja nuo vanhemmat helmet näytti toimivan hyvin nuorisollekin.

Pari tuntia lepoa ja sen jälkeen takaisin mestoille. Illusionsin aamuissa on vaan jotain selittämätöntä magiaa, joka teki vaikutuksen silloin joskus ja teki vieläkin. Ihmiset ovat silmin nähden hyvällä fiiliksellä ja koko nosturissa vallitsee rennon vapautunut biletunnelma. Kun tätä kaikkea tukee loistava 4-pisteinen soundi, siisti lava ja vakuuttava valoarsenaali, niin ei oikein voi mennä pieleen. Oli tosi hauskaa nähdä paikalla vanhaa Illusions-jengiä, joista ilahduttavan monet vieläpä asianmukaisesti pukeutuneina.

Zwek hoiti aamun valmistelun ihan hyvin, vaikka mielestäni tuohon aikaan ihan noin kiksuksi ei tarvitsisi laittaa. Erikoismaininta Ralphie B:n Monkey Forrestista! Orkidea ja Tab pistivät seuraavaksi melkoisen paraatin pystyyn ehtaan Illusions-tyyliin ja mitäpä siihen lisäämään. Mä diggailen yli kaiken noista vuosituhannen vaihteen progemmista trance-biiseistä ja niitähän riitti. Aamun ykkösvalinnat:

Killahurtz - West On 27th
Tilt vs. Pvd - Rendez-Vous
Quivver - She Does
Schiller - Das Glockenspiel (Humate Remix)

Vaikka Haba sanoi jossain vaiheessa aamua näiden olevan viimeiset Illusions-bileet, niin ehdotan kuitenkin järjestettäväksi vuosittaisia luokkakokouksia Hype-reunionin tyyliin. Ensi vuonna myös alakerta auki!
remotion

Posts: 5,283

#138 • • Edited remotion nostatus guru
Aamubileet ois tietenkin olleet se juttu mutta itse en vaan oo aamubileihmisiä joten ne jäi nyt väliin mutta hyvää nostalgia settiä oli illassakin vaikka tranat ja progetranat oiskin ollu aamussa.

läjäsin ihan pienen känävideo räpellyksen iltabileistä:

&hd=1

äänenlaatu tietysti on täysin kuraa mutta kuitenkin :)
sapeli

Posts: 11,768

#139 • • sapeli jokukukamikä?
Aiemmista Illuista oppineena tulin pelkkiin aamuihin, muutaman tunnin "päiväunia" nukkuneena ja hyvin syöneenä. Oli ilo nähdä niin paljon iloisia ja asuun panostaneita ihmisiä aamuissa pitkästä aikaa! Musa oli koko ajan hyvää, mutta onhan se niin että DNA:n setti vei voiton klassikoillaan, kuten tapahtumaan sopikin. *hihu*

Valot oli laitettu hienoimmiksi ikinä, kunnon tykitystä koko ajan! Tällä kertaa haluan erikseen kiittää vielä valomiehiä, jotka sävelsivät valoilla ihan yhtä taidokkaasti kuin DJ musiikilla. *hymy*

Kyllä se Illufiilis oli taas täällä. Vaikka aluksi mulla olikin väsy ja vähän mieli maassa, loppua kohden hymy vaan leveni ja niin sitä oltiin vikojen biisien aikana hyppimässä ja pomppimassa ja ulvomassa eturivissä! *nauru* Niin se Illufiilis vaan vie mennessään! *jiihaa*

Nyt kun pitkästä aikaa sai maistiaisen tästä herkusta, ei kyllä millään suostu uskomaan että nämä olisivat olleet viimeiset. Ei käy! *eiei*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

thomas

Posts: 5,618

#140 • • thomas
Ensimmäistä kertaa aamuissa (tiedän, häpeän) ja fiilis oli aika sanoinkuvaamaton. Orkidealle iso kiitos klassikoista, Tiltit ne vaan rokkaa vieläkin. ( ja siitä Atlantis Ita:sta *pepsodent* )

Tabilta tuli myös mukavia raitoja, juurikin Tapin mainitsema Rendez-Vous ja For An Angel. Super8 & Tab ei oikein iskenyt, mutta loppupuolella tuli parikin hyvää uusioversiointia vanhoista biiseistä, saatte itse selvittää mitkä ne oli. *pepsodent*

PA oli parasta mitä olen pitkään aikaan bileissä kuullut, bassot tuli napakasti mutta myös syvältä. Juuri sopiva volyymi korvatulpilla, ilman niitä ois varmaan ollut kestämistä kerrakseen.

Kannatan Tapin ajatusta kerran vuodessa reunion-bileistä. Tosin melkoinen kattaus noita vanhan muisteloita on tulossa jo Orkidean 20. taitelijauran tiimoilta.

Puristi kiittää ja kuittaa.