M: Traktor Pro 2 (softa)

13 posts, 1 page, 5,506 views

Marcus Maison

Posts: 505

#1 • • Marcus Maison Armada Music
Nyt olisi myynnissä ihan uunituore, eli aukaisemattomassa paketissa oleva Traktor Pro 2 softa!

Maksoin kyseisestä softasta noin pari viikkoa sitten 189e + postikulut (Thomannilta) ja pyydän nyt 150e + postikulut, eli halvalla lähtee jos on tarvetta kyseiselle softalle!

Yhteydenotot : marcus dot maison at gmail dot com

Ensisijaisesti myyn tätä Ouluun tai lähialueille, mutta toki posti kulkee minne päin Suomea tahansa.
hrdkvr

Posts: 3,929

#2 • • hrdkvr KURGO
postia ei tarvii, kun sä myyt vain lisenssiä. Kaikki voi ladata demon koneelle ja aktivoida avaimella sit ;D

--
-keep it hard-

Jil

Posts: 682

#3 • • Edited Jil
Ja jos nyt on mikä tahansa traktorin softa entuudestaan niin upgraden saa 130 euroon.
Traktorin 1, 2, 3 tai Pro version omaavat köyhtyy hurjat 69 euroa
Marcus Maison

Posts: 505

#4 • • Marcus Maison Armada Music

Replying to M: Traktor Pro 2 (softa):

Ja jos nyt on mikä tahansa traktorin softa entuudestaan niin upgraden saa 130 euroon.
Traktorin 1, 2, 3 tai Pro version omaavat köyhtyy hurjat 69 euroa



Tämä tosin ei taida paljoa liittyä mun myynti-ilmoitukseen? :)
Jil

Posts: 682

#5 • • Jil

Replying to M: Traktor Pro 2 (softa):


---
Ja jos nyt on mikä tahansa traktorin softa entuudestaan niin upgraden saa 130 euroon.
Traktorin 1, 2, 3 tai Pro version omaavat köyhtyy hurjat 69 euroa
---


Tämä tosin ei taida paljoa liittyä mun myynti-ilmoitukseen? :)



Oikeessa olet. Tuskin se hallaakaan sun myynti-ilmotukselles tekee et kukaan ei turhaan ostele täysin uutta versiota.
Marcus Maison

Posts: 505

#6 • • Edited Marcus Maison Armada Music

Replying to M: Traktor Pro 2 (softa):


---

---
Ja jos nyt on mikä tahansa traktorin softa entuudestaan niin upgraden saa 130 euroon.
Traktorin 1, 2, 3 tai Pro version omaavat köyhtyy hurjat 69 euroa
---


Tämä tosin ei taida paljoa liittyä mun myynti-ilmoitukseen? :)
---


Oikeessa olet. Tuskin se hallaakaan sun myynti-ilmotukselles tekee et kukaan ei turhaan ostele täysin uutta versiota.



Ei se tee, mutta pitäisin tämän keskustelun erittäin mielelläni sellaisena, että se liittyisi pelkästään ensimmäiseen viestiin, eli myynti-ilmoitukseeni.

Kiitos kuitenkin infosta, ehkäpä siitä oli tai on jollekulle hyötyä. :)
Jil

Posts: 682

#7 • • Jil

Replying to M: Traktor Pro 2 (softa):



Ei se tee, mutta pitäisin tämän keskustelun erittäin mielelläni sellaisena, että se liittyisi pelkästään ensimmäiseen viestiin, eli myynti-ilmoitukseeni.

Kiitos kuitenkin infosta, ehkäpä siitä oli tai on jollekulle hyötyä. :)



Zorgen. Ei nyt mitään henkilökohtasta ollut. Toivottavasti menee kaupaks, paras softa mitä markkinoilta löytyy.
Marcus Maison

Posts: 505

#8 • • Edited Marcus Maison Armada Music
Jil, eipä se mitään :)

Edelleen on myynnissä, eli jos on tarvetta kyseiselle softalle niin tuskin löytyy monesta paikasta näin edullisesti, ellei sitten harrasta waretusta, mutta sitähän ei tietenkään tueta. :)
Marcus Maison

Posts: 505

#9 • • Marcus Maison Armada Music
Edelleen myynnissä...
walkout__

Posts: 401

#10 • • Edited walkout__ DJ
Mulla on ilmaiseksi Traktor Kontrol S4 -tilaaja lahjana saatu Traktor Pro 2, joten jos haluasin voisin myydä sen vaikka hintaan 2 € mutta en myy työvälinettä.
Marcus Maison

Posts: 505

#11 • • Marcus Maison Armada Music

Replying to M: Traktor Pro 2 (softa):

Mulla on ilmaiseksi Traktor Kontrol S4 -tilaaja lahjana saatu Traktor Pro 2, joten jos haluasin voisin myydä sen vaikka hintaan 2 € mutta en myy työvälinettä.



Kiitos tiedosta. :D