Jussi Soro - June 2011 (Techno)

8 posts, 1 page, 6,311 views

Jussi Soro

Posts: 6,385

#1 • • Edited Jussi Soro choon!
podcastklub.jpg

Jussi Soro - June 2011 podcast

iTunes | Subscribe | Download

A new mix showcasing the style I've been trampling with for a while now. It's non-puristic party techno, with influences from tech house, house and trance. Guaranteed to include heavy basslines and groovy percs, this mix is mostly done with 3-4 decks and using different tracks, loops and samples more as a building blocks then as tracks themselves.

www.jussis.info
www.facebook.com/djjussisoro
www.twitter.com/jussisoro
ipe

Posts: 1,845

#2 • • ipe X-Rust / Holvi
hmm. teknisesti hyvä miksaus, musiikki ei vaan toimi.

johtopäätökset: 1) oon ihan liian vanha ja tylsä ja jämähtänyt (myös musiikkimakuni suhteen) nuoruuteeni. 2) tää nykymusiikkityyli on ihan vitun tylsää ja puuduttavaa ja kliseistä ja kuulostaa ylituotetulta. 3) ennenvanhaan (siis 90-luvulla) tehtiin idearikkaampaa ja rohkeampaa musiikkia. 4) miten musta tuntuu että tämmönen "tech-house", tai mitä nyt ikinä onkaan, ei ole kehittynyt 10 vuoteen tippaakaan. se ei ollu hyvää silloin, eikä ole hyvää nyttenkään.

anteeksi.

ennen oli ennen ja nyt on nyt, on tukka päästä lähtenyt...

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

hrdkvr

Posts: 3,929

#3 • • hrdkvr KURGO
nyt oli kyllä vähä "MTV TEKKNO" meininki. Vaikka olisitkin huudattanut 3 raitaa S4:llas samaan aikaan niin en olis edes huomannut, muutakun vähä messevämmät lautaset.

nyt ei ollu käyttistä tää musa.

--
-keep it hard-

Jussi Soro

Posts: 6,385

#4 • • Jussi Soro choon!
Tää miksaus on tosiaan lähinnä tuollaista bileteknosoundia, mutta tohon tulee sitten sotkettua housempaa / trancempaa / elektrompaa jne mukaan aika paljonkin livenä. Nykyään on kuitenkin todella laajalla skaalalla eri genreissä samoissa biittilukemissa (~128) pyörivää matskua ja Traktorin äärettömän siisteillä looppitoiminnoilla noita saa yhdisteltyä huomattavasti saumattomammin yhteen kuin CD:llä soitettaessa.

Tekno- tai mitään muutakaan puristia musta ei saa tekemälläkään, ja toisaalta mun mielestä dj:n tärkein tehtävä on tuoda uutta musaa esille. Silti kyllä mä voin osittain kompata Ipeä siinä, että "wanhaan hyvään aikaan [tm]" teknokin oli vielä teknoa. Tää on nyt erilaista teknoa, joku tykkää ja joku ei :)
Avatar
#5 • • Muussika Guest
Tähän väliin tarvitaan selkeästi nuoremman ja vetreemmän (:D) mielipidettä:

Kuuntelin settiä kävellessäni töihin, aurinko paistoi ja söin jädee samalla. Totesin, että täydellistä kesämusaa. Mä en tosin olekaan mikään oldschool-hifistelijä, tykkään monenmoisesta, kunhan istuu fiilikseen.

Toimii, letkeetä aurinkosoundia. :)
ValaX

Posts: 3,891

#6 • • ValaX
Mä en ole yleensä ollut kauhean innostunut Jussin seteistä mitä olen kuunnellut, mutta tää kyllä toimii. Lisää tätä, kiitos:)
T-Justice

Posts: 892

#7 • • Edited T-Justice
JES! v*tun hyvä setti! piste.
mukavaa vaihtelua Jussilta, toimii! *hymy*
calvin

Posts: 513

#8 • • calvin
Meikälle ainaki uppos ja kolahti, Kiitosta Jussille.