Levyt muovikoteloista levylaukkuun

4 posts, 1 page, 2,244 views

Aukikco

Posts: 132

#1 • • Aukikco
Tuntuvat sen verta turhalta ja tilaavievältä nuo hyllymetrit muovisia cd-koteloita, että tekee mieli siirtää koko kokoelma (digipäkkejä ja muita erikoisuuksia lukuunottamatta) levylaukkuihin. Ongelmana on, että haluaisin mukaan myös levyjen takakansiläpyskät. Tilasin joskus tämmöisen Slappan keissin, joka on muuten hyvä mutta takaläpysköillä on vähän ahtaat oltavat = ylärivillä sijaitsevat kansipaperit taittuvat helposti kulmista.

Ehdotuksia? Onko jonkun valmistajan laukuissa otettu tämä huomioon?

(Sitten kun joku propellipää keksii vielä sellaisen levylaukun, joka uudelleenjärjestää itsenäisesti oman sisältönsä siten, että levyt pysyvät nätisti aakkosjärjestyksessä... :)
Oj

Posts: 1,349

#2 • • Oj Keep it FILTHY
Kirjoita itse "tracklistit" paperille, niin minä olen aina tehnyt :)

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]

Aukikco

Posts: 132

#3 • • Aukikco

Replying to Levyt muovikoteloista levylaukkuun:

Kirjoita itse "tracklistit" paperille, niin minä olen aina tehnyt :)


Ei kai kyse oo niinkään träklistien puutteesta kuin siitä, että tekis mieli säilyttää ne takaläpyskät. Samassa paikassa kuin levyn muutkin osat.
Oj

Posts: 1,349

#4 • • Oj Keep it FILTHY

Replying to Levyt muovikoteloista levylaukkuun:


---
Kirjoita itse "tracklistit" paperille, niin minä olen aina tehnyt :)
---

Ei kai kyse oo niinkään träklistien puutteesta kuin siitä, että tekis mieli säilyttää ne takaläpyskät. Samassa paikassa kuin levyn muutkin osat.

Siinä tapauksessa ne "läpyskät" varmaankin joutuu hieman kärsimään koska mielestäni nuo laukkujen taskut ovat aina lähes saman kokoisia. Ainakin mitä itselle on eteen tullut.

--
Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE][CODE]Worth dying for, worth killing for, worth going to hell for!![/CODE]