10 posts, 1 page, 3,220 views
STU, 10.10.2005 11:21:
Mielestäni kannattaisikin panostaa jo pientenkin tapahtumien osalta mainontaan ja varsinkin paikkoihin mistä se tavoittaa suuren määrän yleisöä, varsinkin nuoria, mm.koulut. Kouluista ainakin yleensä löytyy yleinen ilmoitustaulu. Kaikki eivät eksy klubitukseen.
DjBeliar, 15.10.2005 19:03:
Toinen, mitä suuresti ihmettelen on se, että mihin on kadonnut se 90-luvun innokkuus? Harvoja ihmisiä enää saa jakamaan flaboja ja teippaan kaupungille julisteita sillä palkalla, että saa itselleen ja kaverilleen ilmaiset liput bileisiin? Lähes poikkeuksetta, kun talkooväkeä bileiden järjestelyyn ruvetaan kyseleen, kysytään aina, "mitä siitä maksetaan?" Promoottorin on niin helppo duunata bileitä, ku bileet tuottaa tunnetusti suomessa tuhansia euroja (ironiaa). Saatikka sitten se, että mistä löytyy se luotettava talkooväki, joka tekee sen homman varmasti, mistä on sovittu...
Kunnon avautumista... Sori!
tr3montt, 16.10.2005 20:49:
---
i olla enää 16 vuotiaita. taannoisien tullikamarikemujen (turbulence, unique, resonance etc) mainostus toimi mukavasti lukiossa lukiolaisille, järjestäjien itse ollessa lukiossa. silloiset flabojenjakajat olivat 16-18-vuotiaita järjestäjiä/järjestäjien kavereita jotka saivat sitten liput pippaloihin.