129 posts, 7 pages, 51,070 views
POSER:
Telemarkkinointi. Tuohan on loistava keino tienata vähällä vaivalle itselleen pennosia
JazzyC:
Jep. Telemarkkinointi on suhteellisen helppoa, mutta täytyy myöntää sen olevan joskus myös varsin vittumaista ja puuduttavaa. Helppous riippuu lähinnä markkinoitavasta tuotteesta...
JazzyC:
Jep. Telemarkkinointi on suhteellisen helppoa, mutta täytyy myöntää sen olevan joskus myös varsin vittumaista ja puuduttavaa. Helppous riippuu lähinnä markkinoitavasta tuotteesta...
Tres:
Ankeaa arkipäivää tässä firmassa:
saan keskimäärin kerran päivässä puhelun
henkilöltä joka haluaa myydä minulle tai
yritykselleni tuotetta jota en/emme tarvitse
enkä/emmekä halua.
Ei muuten mitään, mutta kun yksi 'EI' ei
riitä.
juice:
En tykkää, oikeastaan vihaan. Nykyään onneksi niitä puheluita ei enää tuu. Ennen aina aloin vittuilemaan jos ensimmäinen ja toinen kohtelias ei kiitos ei toiminut.
MR*ENIGMA:
Hyvä myyjä ei ikinä lopeta yhteen eihin. Itseltäkin ois jääny monet kaupat tekemättä jos olisin toiminut niin. Ei tarkoittaa sitä että asiakas haluaa että myyjä perustelee vielä paremmin miksi asiakkaan pitäisi ostaa kyseinen tuote/palvelu.
[Nuclear]:
Ei tarkoittaa mulla ainakin sitä, että EN osta. Todella ärsyttävää kun myyjä alkaa jankkaamaan, mut siinä vaiheessa on helppo alkaa v*ttuilemaan tai lyödä luuri korvaan. Jästipäistä pahimpia kun em. myyjät ovat.
trolli:
Suoramarkkinoinnin kieltorekisterit
Henkilötietolain mukaan rekisteröity voi kieltää tietojensa
käytön mm. suoramarkkinoinnissa. Siksi Suomen
Suoramarkkinointiliitto ry ylläpitää rekistereitä niistä
henkilöistä, jotka eivät halua vastaanottaa osoitteellista
suoramainontaa tai puhelimitse tehtyjä tarjouksia.
http://www.ssml-fdma.fi/main_ohjeistuksia_kielto.html
[muokattu 30.9.2003 13:48]
MR*ENIGMA:
---
trolli:
Suoramarkkinoinnin kieltorekisterit
---
Näitä rekkareita noudattavat ssml:n jäsenyritykset mitä eivät kaikki firmat todellakaan ole.
trolli:
---
MR*ENIGMA:
---
trolli:
Suoramarkkinoinnin kieltorekisterit
---
Näitä rekkareita noudattavat ssml:n jäsenyritykset mitä eivät kaikki firmat todellakaan ole.
---
Jos välttyy yhdeltäki lipeväkieliseltä myyjänplantulta niin
kannattaa soittaa tonne kieltorekisteriin.
Ite oon ollu siellä jo yli vuoden.
MR*ENIGMA:
---
juice:
En tykkää, oikeastaan vihaan. Nykyään onneksi niitä puheluita ei enää tuu. Ennen aina aloin vittuilemaan jos ensimmäinen ja toinen kohtelias ei kiitos ei toiminut.
---
Toimintasi osoittaa harvinaista älykkyyttä. *iihhih*
MR*ENIGMA:
Kyl sen aikahyvin oppii kuulemaan asiakkaan tavasta kieltäytyä saako hänet puhuttua ympäri.
Tres:
Itse olen aika hyvin oppinut erottamaan
äänensävyn perusteella milloin
linjan toisessa päässä on hanakka
helppoheikki jolle kertaalleen kieltäytyminen
ei riitä. Tällöin yleensä lyön luurin korvaan.
trollille kiitos rekisterivinkistä, salainen
numero kun ei ole mikään optio. Mielestäni
kuitenkin röyhkeää, että on erikseen
ilmoitettava ETTEI halua saada häirikköpuheluita