Super Janne & J.S. PRESENTS
Kevään ensimmäinen Sir Williami pyörähtää käyntiin ensi perjantaina.
Korjaamo uusittu, virheist opittu ja samaa hyvää fiilistä odotellessa.
Ilokseni voin myös kertoa että saatiin hommattua niin että lipun yhteydessä saa nyt myös ilmaisen juoman. Yay. -.-
Arvomme möys 'attending'-ihmisten kesken muutaman nimen listaan.
Shit is fo real!
Liput 8 euroa (Lipun mukana ilmainen olut/siideri)
Kello 22:00 - 03:00
K18