Jan-Peter (Blow!) Pikkuperjantain kunniaksi jälleen tarjolla ILMAISTA boolia klo 20 alkaen. Nopeat juovat taas enemmän kuin hitaat. Sisäänpääsy myös ILMAINEN kuten aina. PS. Ainahan sitä voi yhden ottaa. TERVETULOA