Jan-Peter (Blow!) Grin (Deepscan) Punavuoren Hiutaleen keskiviikkoisin täyttävä "Go w/ the Blow!" jälleen 12.11. Luvassa esim. Cutting Edge Teknoa, Housea ja Elektroa. DJ't: Jan-Peter (Blow!) & Grin (Deepscan) Blow! tarjoaa perinteisesti ILMAISTA boolia kello 20:00 eteenpäin. Ja niinkuin aina, NOPEAT juovat enemmän kuin HITAAT :D Meillä voi nauttia sivistyneesti vaikka Dom Perignon shampanjaa ystäviesi kanssa tai vetää kunnon plexit keskiviikon kunniaksi. Sinä päätät :) Tilaisuus on MAKSUTON! TERVETULOA