jean smog, human dextroid, blabagan Nostalgian aika on täällä! nyt taas ja enskerralla myös. Ensimmäisenä siis nostalgioidaan goahengessä, ens kerralla sitten jossain muissa hengissä! wanhuus iskee, mutta niin iskemme mekin! OLDiEs BUt GoLDiEs!