Joululahjaideoita kiitos...

122 posts, 7 pages, 43,517 views

Pätkis

Posts: 1,038

#102 • • Edited Pätkis Pikkis

mayah, 14.12.2005 17:38:
Rakas joulupukki.

Uus telkku ois pop. Ei tarvii ees olla sellanen littee, vanhan mallinenkin käy.

T: Maija


Haluutsä uuden vai käyttökelpoisen vanhan?

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

tomii

Posts: 3,594

#103 • • tomii kallion herttua
Mä taidan käydä tänään ostamassa pikkusen kankaan ja maalaan iskälle taulun lahjaksi (jotakin kalastusmeninkiä tottakai kalamiehelle *vink*). Äiskän ja broidin lahjat ovat vielä mietinnässä. *hymy*
Itse haluisin levyjä ja rahaa, jolla ostaa vaatteita. Uusi tiattarikin olisi tosi helmi juttu, mutta ei nyt varmaan pukki ihan sellaista tuo. *hih*

--
reivaan kunnes kuolen

Pätkis

Posts: 1,038

#104 • • Pätkis Pikkis

mayah, Rakas joulupukki!

Kiitos, että vastasit kirjeeseeni näin pian. Käytetty vanhakin kävisi, jos siinä on kotiinkuljetus.

T: Maija



On siinä, mutta ukkotonttu tahtoisi lahjastaan viiskymppiä *justjoo*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Nitta

Posts: 5,021

#106 • • Nitta Sateenkaaren päässä
Jos haluaa antaa jotain toiselle tärkeää ja mielekästä eikä ole sijoittaa rahaa niin...

Oma lahjakortti tyyliin...

hieronta haluamaasi aikaan
kynttiläillallinen ja minä tiskaan

ym. aiheilla mikä miellyttää vastaanottajaa. Ideana siis että itse lupautuu tekemään asian lahjan saajalle *hymy*
¡ Previous post about a year ago !
maikkiainen

Posts: 258

#110 • • maikkiainen Virallisesti Tampio
Mulla ei ole varaa hankkia joululahjoja, joten meinasin porukoille kertoa "unohtaneeni" niiden lahjat kotiin.
Tammialesta löytää sitten kätevästi kaikkea kivaa ja sopivaa *tirsk*Nyt on kaupoissa niin kamalat ruuhkatkin.

--
Sori kulta, muutin...

Miinapiina

Posts: 3,494

#112 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Amnesia, 8.12.2007 12:31:
Olisko jotain hyviä lahjaideoita sellaiselle 1v 8kk ikäiselle tytölle (=veljentyttö)?



olis *hymy* riippuu tietty minkä hintasta ja mitä lapsella jo on.

http://www.lelumaailma.com/fi/etusivu tossa sivun ylhäällä on tollanen hauvan kuva (siniset korvat, eriväriset tassut) se laulaa kaikenlaisia lauluja ja muuta vastaavaa kivaa, meil on sellai ja se on pop *hymy*
jostain muualta sen varmaan vaan saa halvemmalla ku tuolta.

sit voisin suositella jtn keittiösettiä, eli uuni/hella ja siihen astioita (hong kongista löytyy 18,90 uuni jossa ku valitsee jonku toiminnon, ni sisälle syttyy valo ja uuni hurisee tietyn aikaa... on tulossa meille, tosin mirolle *pepsodent* miina saa ilmeisesti jonku megakeittiön *tirsk*)

jos lapsella ei oo nukkeja ni tietty sellanen, jos on ni sit sille nukelle kaikkee sälää (sänky, tuttipullo, potta, rattaat, vaunut tms tms)

meitin miina on just 2 täyttänyt ja tykkää tosi kovasti nuppipalapeleistä, eli jtn tollasta kivaa vois kanssa aatella... kirjakin vois olla kiva, vaikka sellai mis on eläimien kuvia.

ei missään nimessä vaatteita, koska pehmeet paketit ei oo hauska juttu *nauru*
pehmolelujakaan en suosittele, ellei lapsi niistä erityisesti tykkää, sillä meilläkin vain harvat ja valitut on päätynyt unileluiks, muut lojuu hyllyssä ja välil ne levitetään lattialle, mut niil ei leikitä.

ponit vois kans olla hauska juttu, miinalla on sellanen poni, joka kylmässä on punainen ja osaks sininen, sit ku sen lämpimään tai koskee lämpimillä käsillä, ne värit katoaa ja siit ponista tulee valkonen, mukana tulee sellaisia "kyniä" mihin laitetaan vettä sisään ja ne jäädytetään pakastimessa, jolloin niil voi "värittää" sitä ponia, ja ne punaset ja siniset tulee näkyviin.

myös joku sellanen leikkihauva, joka pomppii, istuu ja haukkuu vois olla kiva. puhuva imuri on myös hauska, se näyttää kivalta kuulostaa hassulta (löytyy myös meiltä ja en suosittele jos lapsi pelkää imuria *nauru* meillä sillä leikittiinki aluks ilman ääniä *tirsk*)

kaikki "prinsessasälät" on kans pop... eli joku laukku vaikka, missä on sit sisällä ponnareita, kaulakoruja tms. pikkutytöt tykkää aina kannella laukkuja ees taas ja tunkee sinne tavaraa *joo*
samoin sellanen pieni matkalaukku systeemi on kiva, miina sai sellasen synttärilahjaks (helinä-keijun kuvalla varustettuna) ja raahaa sitä perässään jatkuvasti.

--
pinkki on pop!!!

larzizi

Posts: 1,661

#113 • • larzizi

Miinapiina, 18.12.2007 14:41:
tossa sivun ylhäällä on tollanen hauvan kuva (siniset korvat, eriväriset tassut) se laulaa kaikenlaisia lauluja ja muuta vastaavaa kivaa, meil on sellai ja se on pop *hymy*



Eikä, kaverilla on ollut tollanen autossaan *nauru* Ensimmäisen kerran kun sen sieltä löysi, oli itse kukin innoissaan. Sitten alkoi mennä hermot, kun se alkoi joka kerta soimaan yksinään siellä takapenkillä ilman, että kukaan koski siihen *igor*

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Jutu

Posts: 3,054

#115 • • Jutu Blondi

Miinapiina, 18.12.2007 14:41:
http://www.lelumaailma.com/fi/etusivu tossa sivun ylhäällä on tollanen hauvan kuva (siniset korvat, eriväriset tassut) se laulaa kaikenlaisia lauluja ja muuta vastaavaa kivaa, meil on sellai ja se on pop *hymy*
jostain muualta sen varmaan vaan saa halvemmalla ku tuolta.


Mä ostin tollasen kaverin pojalle 1-vuotislahjaksi ja se oli kyllä menestys. Vanhemmilla tosin meni hermo jo siihen sen koiran lallatteluun *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Peppi

Posts: 397

#116 • • Peppi Pepe The Journalist
Itse toivoin vuohea jostain kehitysmaasta. Lahjoiksi voi ostaa myös koulupukuja, lehmän tai vaikkapa kaivon. En voi tajuta, miten ihmiset, joilla on perustarpeet kunnossa, viitsii haaskata niin paljon aikaa ja rahaa vain ostaakseen toisilleen lisää turhakkeita.

Eikös tärkeintä joulussa ole yhdessäolo & tunnelma eivätkä puoleen väliin olohuonetta pursuavat lahjakasat? Lahjassa tärkeintä on idea ja antamisen ilo - ei suuruus koolla tai euroissa mitattuna.

Mua ottaa vuosi vuodelta enemmän päähän jokajouluinen kulutusjuhla ja kaupoissa kuin henkensä kaupalla poukkoilevat ihmiset, joiden sanavarastosta "anteeksi" tuntuu tyystin kaikonneen. Kaupoissa myytävät joulukrääsät ja niissä soivat joululaulut pitäisi myös rajoittaa viimeiseen viikkoon ennen joulua. Nykyisellään jouluun kyllästyy jo ennen aattoa :(

--
Happiness is when what you think, what you say, and what you do are in harmony. - Mahatma Gandhi

Miinapiina

Posts: 3,494

#117 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

larzizi, 18.12.2007 18:40:

Eikä, kaverilla on ollut tollanen autossaan *nauru* Ensimmäisen kerran kun sen sieltä löysi, oli itse kukin innoissaan. Sitten alkoi mennä hermot, kun se alkoi joka kerta soimaan yksinään siellä takapenkillä ilman, että kukaan koski siihen *igor*



juu, aika nopeesti tollaseen menee hermot jos sitä joutuu kuuntelee aamusta iltaan *nauru*
meillä joutuu äänilelut välillä "jäähylle" *tirsk*

Jutu, 18.12.2007 18:53:

Mä ostin tollasen kaverin pojalle 1-vuotislahjaksi ja se oli kyllä menestys. Vanhemmilla tosin meni hermo jo siihen sen koiran lallatteluun *nauru*



joo miina sai joululahjaks vuos sitten ja oli todellakin menestys myös täällä suunnassa *joo*

--
pinkki on pop!!!

maikkiainen

Posts: 258

#118 • • maikkiainen Virallisesti Tampio

Peppi, 18.12.2007 18:58:
Nykyisellään jouluun kyllästyy jo ennen aattoa :(



Niin totta kyllä.

--
Sori kulta, muutin...

Jago

Posts: 4,039

#119 • • Jago un-trained monkee
Yks mun joululahjoista perheelle on, että leikkaan keesin vasta joulun jälkeen*pepsodent*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe