Joululahjaideoita kiitos...

122 posts, 7 pages, 43,490 views

UnityF

Posts: 15,721

#21 • • UnityF joo just se
ohhoh...Joulumieltä rakkaat otukset.... Ei mitään *dissaa* merkkejä... Ei toi kuulu jouluun.... Joulu on aika rauhottua joten paljon *sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*
Avatar
#22 • • Pirpeli Guest
- aromaterapialanppu ja tuoksua...
- teelajitelma ja hyvii keksei
- tyhjäsivunen kirja, ite tehty, kauniit kannet
- runokirja
yms...
ilarip

Posts: 731

#24 • • ilarip
toisaalt vakio et jollekkin on aina tullut joulun ostettua jonkin sortin kynttilä paketti. esim yhtenä jouluna taisin ostaa niitä esim kaikille lähi sukulaisille.
mut just tollasia et levottoman iso kynttilä ja siihe joku kiva jalka ja perkeleesti turhia koristeita siinä ympärillä et sitä voi sit katella ku jumittaa.
Katrina

Posts: 605

#25 • • Katrina
Mun mielestä parhaita lahjoja ovat sellaiset pienet, mukavat ja henkilökohtaiset yllätykset.

Jos vaan olisi selvännäkijä ja osaisi varmasti tietää mistä toiset pitävät.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#26 • • Lost-Soul los pallos
yana4000:



offtopic. voi VI*** että mä oikeesti vihaan tota keskari"smileytä"


*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*TTUsulle*dissaa**dissaa*näytä viel *dissaa* tota *dissaa* mulle niin tuun *dissaa* ja *dissaa* vien saunantaakse *dissaa**dissaa*



*nauraa*

[muokattu 31.10.2002 14:14]



ei ollu tarkotus vittuilla sulle mitenkään...*piis* se vaan sopi siihen niin hyvin... eiköhän vaan pompita joulun ohi *ökkö* ihan *enkeli* lailla...*igor*

tais mennä vähän ihmeelliseks*pupu*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

skasi

Posts: 161

#27 • • skasi
Intis olevalle (minä mukaanlukien), tuli mieleen aika hyvä joululahja tossa päivänä muutamana. Sellanen päiväpeite jos on sinisiä ja valkosia neliöitä.. Ja kyllä tulis hyvännäkösia sänkyjä. Ois punkka kunnos.. "en koskaan tule enää petaamaan sänkyä, kun joskus pääsen pois.."

Mut jos jotain itse haluaisin se olis lämmin halaus joltain kaaniilta tyttöseltä ja Lots of LUUV... (voi lähettää vaiks postissa..=)

--
I love music, any kind of music. I love music, just as long as its groovin!

cosmikki

Posts: 1,261

#28 • • cosmikki
joululahjat on kyllä ikuinen ongelma, mutta itse ainakin selviän sillä taktiikalla että menen vain kauppoja kiertelemään ja ostelen hassuja juttuja.

tosin tänä vuonna ajattelin joillekin ystävilleni tehdä karvalapset kun he sellaisia kovasti himoitsevat. *sydän*

vaikea antaa joululahja vinkkejä ihmisille joiden lahjaideoiden kohteita ei tunne.

persoonallisuus on kuitenkin pop. *plur*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Danskuh

Posts: 675

#29 • • Danskuh pikku-Dee
huh...sekin on taas ihan just...ja saan viettää sen rukalla...*plur* niin itse lahjat........hmm.....must jengi häslää ihan liian paljo niitten takii...voihan muinakin päivin antaa lahjoi/joka päivä...esim...*sydän*kkautta...mut aineellist...hmm----oishan noit....frendeille ostan ainakin semmosseen lahjan mikä kuvastaa ketäkin tai jotenki miten lahja yhdistää meitä/juttuja ...esim.yhelle annan (kuulostanee ehkä tyhmält...mut) hiusvärin(ruskeen),ruisleipää,salmiakkii,ja taateleit(liittyneen nimetykseen)ja jonku kivan paidan...a)hiusväri siksi koska hän on blondi(venatkaa ny!) b)ruileipää siksi koska sitä annetaan mukaan aina(joo,joo)c)taateleit koska....(kuullostaisi rasistiselta joten olen hiljaa..mut en oikeesti oo rasisti...meijän välinen läppä)ja paita koska viit tarvii aina....kyl... ja noi lahjat siksi koska se lähtee puolex vuodex kyprokselle töihin*dissaa* en katkera .....mut jotai tonne päin...ja tietty eri tyypille erillainen lahja...mielikuvitust voi käyttää niin paljon et oksat pois*hih* mut jotai myös mikä säilyy ja mist jää muistot...esim....öö karkkipussi...(ajatushan sekin)ooo hetken ilo...öö samal massil öö vaik kindermuna....oo (yllätys)löytyy laatikost viel joskus vuon 1 ja 2 ....ja viel se et onhan ajatuski jo tärkee lahja..en sitä.mut paras lahja ois ehkä viritettävä,väännettävä*ökkö* ökkö*plur*
UnityF

Posts: 15,721

#30 • • UnityF joo just se
Mä kirjoitin viikonloppuna Joulupukille...
Mä kirjoitin että oon ollu koko vuoden ihan *enkeli*
mut se varmaan jo tietää sen.
*sydän*joulu*sydän*joulu*sydän*
Roger Roger

Posts: 3,372

#31 • • Roger Roger Kentti
Ei tarvi ostaa joululahjoja, koska joulu on * P E R U T T U *

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

sune

Posts: 2,096

#32 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Mä yritän aina ostaa jotain ns. "hyötylahjoja" ja kavereille kyl vähä mitä sattuu.. vaatteita on kiva ostaa kavereille lahjaks (siis jos tietää mistä ne pitää) toisaalta vois ostaa jotai hirveit rytkyi, ja sit ne ei kehtaa sanoo kuin hirveit ne on ja ne joutuis nolona pitää niitä *pahis**nauraa* Mä oon kipee siks näin hauskoja juttuja..

--
ei kovin ihku eikä plur

sune

Posts: 2,096

#33 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Roger Roger:

Ei tarvi ostaa joululahjoja, koska joulu on * P E R U T T U *




älä luulekkaa et se on peruttu...siin peruuntuis samal mun synttärit ja se ei käy..*ankka*

--
ei kovin ihku eikä plur

UnityF

Posts: 15,721

#34 • • UnityF joo just se

Unity(f):
Joulu on kohta ovella ja kaikki mietti mitä ostaa lahjax toiselle... Joten kertokaa ideoita että tänä vuonna vois olla ehkä pikkusen helpompi löytää toiselle lahjan...
esim itte tehdyt lapaset tai villapusero...
pari leffalippuu...
joku hyvä cd...
liput johonki tapahtumaan...
kertokaa te lisää ideoita...*sydän*

Joulu on taas joulu on taas kattilat täynä puuroo...




vuos menny ja sama juttu again....*blush*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#35 • • Lost-Soul los pallos

Unity(f):
vuos menny ja sama juttu again....*blush*



Roger Roger:
Ei tarvi ostaa joululahjoja, koska joulu on * P E R U T T U *



sama juttu jälleen

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Arrrmi

Posts: 405

#36 • • Arrrmi fighter
---
Unity(f):
vuos menny ja sama juttu again....*blush*

---



---
Roger Roger:
Ei tarvi ostaa joululahjoja, koska joulu on * P E R U T T U *

ei joulu mitään peruttu oo!!*hmph*

Mää tykkään joulustaa!!

Unity: mä keksin sulle yhen idean: se on sellanen iso ja pehmee ja tai kova ja korkee ja tai levee ja tooosi söpö ja kiva ja ihana!! ----Se olis sit mulle!!!!!!!*plur**plur**iloinen*

[muokattu 25.11.2003 21:14]

--
usko, toivo ja rakkkaus. Suurin niistä on rakkaus.

UnityF

Posts: 15,721

#37 • • UnityF joo just se

Arrrmi:
Unity: mä keksin sulle yhen idean: se on sellanen iso ja pehmee ja tai kova ja korkee ja tai levee ja tooosi söpö ja kiva ja ihana!! ----Se olis sit mulle!!!!!!!*plur**plur**iloinen*



iso ja pehmee..: pomppulinna
kova ja korkee..: lyhtypylväs
levee ja tooosi söpö..: virtahepo

eli sä saat lahjax vitrahepo pomppulinnan jossa on lyhtypylväs jotta näät pomppia piimeessäkin...
*iloinen*
Arrrmi

Posts: 405

#38 • • Arrrmi fighter

Unity(f):
---
Arrrmi:
Unity: mä keksin sulle yhen idean: se on sellanen iso ja pehmee ja tai kova ja korkee ja tai levee ja tooosi söpö ja kiva ja ihana!! ----Se olis sit mulle!!!!!!!*plur**plur**iloinen*


---


iso ja pehmee..: pomppulinna
kova ja korkee..: lyhtypylväs
levee ja tooosi söpö..: virtahepo

eli sä saat lahjax vitrahepo pomppulinnan jossa on lyhtypylväs jotta näät pomppia piimeessäkin...
*iloinen*



tahtoo tahtoo tahtoo tahtoo tahtoo!!! Jeeee!! Mä kuolen näihin pakkoliikkeisiin ku oon niin innoissani!!! *iloinen**joo**nauru**plur**pelle**sydän**hali**iloinen*

--
usko, toivo ja rakkkaus. Suurin niistä on rakkaus.

Claquesous

Posts: 3,206

#39 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Nytpäs minä olenkin ilonpilaaja...

En ymmärrä tätä jouluhulinaa ja siitä itseaiheutettua stressiä. Siis ihan q joulun syvin idea on se, että saa kalliita lahjoja! Tää joulun kaupallisuus on oikeesti ihan kauheaa! Huomasin tuossa jouluhypetyksen alkaneen jo lokakuun puolella... koht vissiin jo venaillaan joulua kesäkuussa!

Ainoa asia mitä ihmiset venaa joulussa on lahjat ja saaminen... En ole uskovainen ihminen, mutta joulunkin ideana oli alunperin rauha ja yhdessäolo talven pimeimpänä aikana. Koska en halua tässä asiassa olla tekopyhä jeesustelija, en toivo lahjoja itselleni, koska en pysty tällä hetkellä sijoittaa niihin varoja.

Siis asiaan! Paras joululahjaidea onkin joulumieli

--
32. of December

äm

Posts: 2,376

#40 • • äm
Tämä on just se yksi joulun perseys-pointeista.
”Mitä ihmettä mä ostan äidille/serkulle/kaverille joululahjaksi?!”

Mitä helvetin miettimistä siinä pitäisi olla?
Eikös joululahjoja osteta ihan omasta vapaasta tahdosta? Jos ei keksi mitään, ei todella ole pakko ostaa yhtään mitään.
Lahjan saajalle pitäisi tulla IMO enemmänkin sellainen olo, että ”Jee, tuo ihminen välittää minusta ja tuntee makuni” kuin ”No onpas siisti lahja. Paljonkohan tästä sais kanissa”.

Joululahjoja voi ostaa pitkin vuotta, jos sattuu törmäämään johonkin, mistä tulee heti joku rakas ihminen mieleen. Tyyliin: ”Äiti voisi tykätä tästä”.
Mielestäni ei ole mitään ideaa juosta sitten hulluna marras-/joulukuussa kaupoissa ja keuhkota, että mitä sitä nyt keksisi.

Täältä voi nyt sitten keksiä jonkun hienon (?) idean.
”Partakone! Joo, hyvä idea!” Mielessä sitten pähkäilee, että kelleköhän tämän nyt antaisi. Jaa, äiti ei taida tarvita.... ISKÄ SAA TÄN!
Iskä saattaa olla tyytyväinen, mutta eikös se antamisen ilo vähän kärsi siitä, että lahja on kaikkea muuta kuin lämmöllä ajateltu.

Siinä teille joulumieltä äm-mältä *hahjust*

--
Ei omenapuusta kauas putoa.