Joululahjaideoita kiitos...

122 posts, 7 pages, 43,364 views

UnityF

Posts: 15,721

#1 • • UnityF joo just se
Joulu on kohta ovella ja kaikki mietti mitä ostaa lahjax toiselle... Joten kertokaa ideoita että tänä vuonna vois olla ehkä pikkusen helpompi löytää toiselle lahjan...
esim itte tehdyt lapaset tai villapusero...
pari leffalippuu...
joku hyvä cd...
liput johonki tapahtumaan...
kertokaa te lisää ideoita...*sydän*

Joulu on taas joulu on taas kattilat täynä puuroo...
Hexa

Posts: 98

#2 • • Hexa Toimittaja
Koska mua v*tuttaa edelleen tää joulun nykyinen kaupallisuus, en tänäkään vuonna osta kenellekään mitään. Itse tehdyis lahjois ei sit tietenkään oo mitään vikaa. Ite oon joskus väkertäny tärkeimmille henkilöille (vanhukset, systä) puusta kaikkee pientä (nikylttii, avaimenperää yms). Lahja ei ole tuossa tapauksessa kovin kummonen, mut ajaa kyl edelleenkin joulun alkuperäisen idean läpi..

--
24 / 7

Panfobia

Posts: 521

#3 • • Panfobia
Mä olen myös aivan toivoton tossa joululahjojen keksimisessä...joka vuosi mut löytää aatonaattona säntäilemästä kaupasta kauppaan, kun koitan keksiä lahjoja ystäville.

Itse tehdyt olis tietysti kaikkein hienoimpia, mutta kun on peukalo keskellä kämmentä kaikessa mikä haiskahtaa vähänkin käsitöille... *suru*

Niin että ei muuta kun hyviä ideoita tulemaan, joo. Ehkäpä mäkin välttäisin sitten ne loppuruuhkat kaupoissa. *hymy*

--
*sydän*

Dragonfly

Posts: 542

#4 • • Dragonfly Mariarawr
mä en oikein tiedä aina mitä muut haluaa ja silleen.. tai tiedän paljonkin, mutta en osaa päättää o_O joten... mä ostelen aina lahjakortteja eri paikkoihin ^_^

--
Uguu~

Avatar
#5 • • antique Guest
ihan sama,mitä joululahjax, kuhan se on jotai,mikä *hellokitty*lämmittää mieltä*hellokitty*
muttah...mä itse ilahdun rahasta,ja villasukista ja lapasista ja säärystimistä ja tupakasta (hyvä vinkki antaa kaverille:))
ja.... *nauru**iloinen**plur**ökkö*
Avatar
#6 • • mikkola Guest
mä haluun pleikka 3 kamera puhelin ja kaikkee muutaki mut se siitä*joo**joo**ökkö*
Katrina

Posts: 605

#7 • • Katrina
Minä tahtoisin antaa kaikille paljon rakkautta ja saada myöskin sitä takaisin.

Omalle kullalle annan ison halauksen ja jotakin salaista siihen päälle....

[muokattu 22.10.2002 22:23]
HzO

Posts: 266

#8 • • HzO 9mm burana auttaa
Kaikki mikä on elektronista ni käy hyvin joululahjaksi.
ajattelin antaa porukoille ikäloppu dvd:n lahjaksi jos ne sponssais sellaisen mikä tekee muutakin ku valittaa r levyistä.


Aini joo kaikkea mikä kiiltää ja tekee myös joulun jälkeen jotain. JA riippuu kenelle ostaa jos ostaa kimmalle pleikkarin ni ei varmaan saa samaa vastaan ottoa ku jollekin pikku terolle.....*justjoo*


mä ajattelin poltella musiikkia mun kavereille se on halpa ja sit erittäin hyvä lahja*ökkö*

[muokattu 22.10.2002 20:20]

--
Kuolema Kuittaa Univelat Joukkohaudassa Et Lepää Yksin

2000

Posts: 420

#9 • • 2000 Opetuslapsi
Katrina:

Minä tahtoisin antaa kaikille paljon rakkautta ja saada myöskin sitä takaisin.

Omalle kullalle annan ison halauksen ja jotakin salaista siihen päälle....

[muokattu 22.10.2002 22:23]



Tuo on tosiaan parasta mitä voi saada!!
Muistaminen on tärkein asia, eikä lahjoilla mitään merkistystä, jos se on hankittu "pakosta" eikä ajatuksella.
( Kliseistä, eikö? ...mutta niin totta! )
Paras tapa lähteä lahjaostoksille, on ystävien kanssa ja minä ainakin lähden ostamaan lahjoja niiden ihmisten kanssa, joille lahjat aion ostaa.
Näin ostamisestakin tulee hauskaa ja jouluun jos johonkin pitäisi yhdessä olon ja hymyn kuulua
*hymy*

Kai se on niin, että iän myötä viisastuu sen verran, että ymmärtää materian merkityksettömäksi ja minulla tulee lähinnä vaivautunut olo, jos joku minulle jotain ostaa.

Viime jouluna oli paras lahja, kun 4 ystävää saapuivat jouluaattona luokseni punkkupullot kainalossa ja ryhdyimme glögiä nauttimaan ja viettämään rauhallista joulua *iloinen*

--
2 nasty 4 U

Jussi Soro

Posts: 6,385

#10 • • Jussi Soro choon!
Mä haluun tän kirjan (hyvä vinkki kaikille asiasta kiinnostuneille):

Brewster, Broughton: Last Night a Dj Saved My Life
tez

Posts: 188

#11 • • tez hottie
lahjakortit on kivoja...*hymy*

--
...do you fuck as well as you dance?

Avatar
#12 • • yana Guest
JussiS:

Mä haluun tän kirjan (hyvä vinkki kaikille asiasta kiinnostuneille):

Brewster, Broughton: Last Night a Dj Saved My Life



mul on se kummankin nimmareilla *hih*
btw $11,20 amazonissa. halpaa kuin saippua.

[muokattu 30.10.2002 15:04]
tematsu

Posts: 436

#13 • • tematsu Innovator
yksi pari urheilusukkia *pelle*
*plur*
niitä ainakin mä saan joka vuosi... *igor*

[muokattu 30.10.2002 15:09]

--
We are left alone, staring into the abyss,
into the laughing face of madness.

ilarip

Posts: 731

#14 • • ilarip
kyl sitä vuoden aikana tulee mieleen mitä mielekiintoisempaa mut viime aikojen lahjat on melkeen kaikki löytynyt alkosta.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#15 • • Lost-Soul los pallos
Aina jokin persoonallinen lahja on tosi kiva... Ei mitään tavallisii rasia suklaata yms.

Tietenkin jos joku jaksaa vaivautua paljon, niin oma tehty on paras silloin... tyyliin jotkut lapaset...

Ja tietenkin voi hankkii jotain mikä poikkeaa niin itsestään... tyliin jos oot jäykkis niin hanki jollekkin pehmolelu... *igor*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Avatar
#16 • • yana Guest
Lost-Soul:

Aina jokin persoonallinen lahja on tosi kiva... Ei mitään tavallisii rasia suklaata yms.



löysin kerran bout metri x metri suklaarasian. maksoi ihan törkeästi mutta oli vain _pakko_ ostaa se lahjaksi yhdelle kaverille

pääs siinä tosin itsekin osingolle.
mixed~thunder

Posts: 524

#17 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
Ostakaa kaiffoillenne Ponit???
Voi olla varma et kukaa toinen ei oo ehtiny ensin,ja varmast on persoonallinen lahja =)

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

Avatar
#18 • • yana Guest
mixed~thunder:

Ostakaa kaiffoillenne Ponit???
Voi olla varma et kukaa toinen ei oo ehtiny ensin,ja varmast on persoonallinen lahja =)



mun kaiffat diggailee enemmä kissoista
Lost-Soul

Posts: 3,107

#19 • • Lost-Soul los pallos
yana4000:

Lost-Soul:Aina jokin persoonallinen lahja on tosi kiva... Ei mitään tavallisii rasia suklaata yms.


löysin kerran bout metri x metri suklaarasian. maksoi ihan törkeästi mutta oli vain _pakko_ ostaa se lahjaksi yhdelle kaverille

pääs siinä tosin itsekin osingolle.



No joo... toi ei nyt ihan tavallinen rasia ollu.... *dissaa*

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Avatar
#20 • • yana Guest
Lost-Soul:


No joo... toi ei nyt ihan tavallinen rasia ollu.... *dissaa*



offtopic. voi VI*** että mä oikeesti vihaan tota keskari"smileytä"


*dissaa**dissaa**dissaa**dissaa*TTUsulle*dissaa**dissaa*näytä viel *dissaa* tota *dissaa* mulle niin tuun *dissaa* ja *dissaa* vien saunantaakse *dissaa**dissaa*



*nauraa*

[muokattu 31.10.2002 14:14]