bileiden hinnat.

113 posts, 6 pages, 25,123 views

kimi

Posts: 59

#81 • • kimi
anqqa:

klubitus -> tapahtumat



eikö se 'yleinen bilehöpinä' olisi sopivampi tällaisille?
anqqa

Posts: 4,034

#82 • • anqqa tirehtööri
jees, voishan tän siirtää.. ton siirron aikana ei vielä ollu tätä yleistä aluetta :)

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

anqqa

Posts: 4,034

#83 • • anqqa tirehtööri
unohtu siirtää.. d'oh.. tapahtumat -> bilehöpinä

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Roger Roger

Posts: 3,372

#84 • • Roger Roger Kentti
mun mielestä hinnat on ihan ok. Liian alhaiset hinnat tuopi ei niiin musikista kiinnostuneita ihmisiä paikalle

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Avatar
#85 • • DJ Wayfarer Guest
siis no mun mierli pide ... riippuu tosiaankin ihan line upista etä ketä on soittamassa/esiintymässä *hih* jos mun soitosta on kyse niin lämmin käsi vois olla ihan kiva ja tytöiltä kivat kuteet *nauru* jep jep.. tai "vapaa ehtonen" maksu että saa ne kulut mitä bilieden järkkäilystä on tulla niin sais ne katettua ... jos ei niin sitten taas laittomat kehin .. *joo*
Avatar
#86 • • yana Guest
voihan sitä vapaaehtoisesti bileisiin maksaa enemmänkin kuin pyydetään että järkkärit sais omansa takas ;)
Hixxy

Posts: 522

#87 • • Hixxy HaroPup
Kyl mä sanoisin et 10-30 euroo bileist ei oo mikää paha hinta, ja mitä kalliimmat bileet ni luultavasti sitäkin kovempi meno ja parempi musa,, tai no musasta ei nii välttämättä mut kovempi tj soittamassa ainaki... jos sitäkää kaivataa, paljonkoha Nosferatusta sais maksaa, olis kiva päästä purkaa agressioita lattiaan ja KUNNOLLA!!*pahis*
arikoo

Posts: 245

#88 • • arikoo Virallinen hörhö
No hinta/line-up suhde kyllä heittelee rajusti! Siis onhan välillä pippaloita jotka ovat ihan ääripäissä tolla akselilla. Mutta kyllä noin keskimäärin ne on ihan asiallisissa rajoissa.

Kyllä voin maksaa sen verran että ei tartte ihan omaksi iloksi järkkäillä jos sitten saan hyviä bileitä silleen.

Ja tosta turistien karsimisesta hinnalla... En nyt tiedä onko siinä mitään järkeä ruveta nostamaan hintaa vain siksi ettei kukaan "turisti" tulisi. Jos hintaa nostetaan bileitten parantamiseksi niin se on eri asia.
Pitää myös pitää mielessä ettei siitä ole yhtään haittaa että lisää ihmisiä tulee kuvioihin. Toki ne on välillä sikamaisen ärsyttäviä mutta kyllä niistä osa muuttuu pilehirmuiksi. Kaikki on joskus ollut "turisteja" (minä varmaan vieläkin) Mitä enemmän meitä on sitä enemmän tapahtumia... Vai mitä?

[muokattu 3.11.2002 23:42]

--
-Progredimur quo ducit quemque voluptas-

Jone

Posts: 8,258

#89 • • Jone Archibald Haddock
*Ärrrmuurrkiukkiuk!!!*

Siis ihan pelkästään tän topicin lukaiseminen vaatii välttämättä tupakan tähän päälle että rauhoitun.

Lippujen hinnoissa (noin yleisellä tasolla) ei todellakaan pitäisi olla kenelläkään mitään kitisemistä. Sietää ihmetellä miten tästä maasta yhä edelleen löytyy ihmisiä jotka ovat niin SUUNNATTOMAN TYHMIÄ että ovat aina narisemassa joka hiton asiasta, mutta eivät ole valmiita itse tekemään mitään niiden eteen.

Hieman karrikoiden tän topicin teinareiden mielestä pitäisi ilmeisesti järjestää bileet, jotka maksavat 5, joissa soittaa PvD & kumppanit, joidenka valo ja ääni ovat jotain aivan uskomatonta ja joiden järjestelyt toimivat jouhevasti. Tämän lisäksi promoottorin pitäisi vielä varmaan kädestä pitäen kiittää tulijoita ja ojentaa jokaiselle tikkari.

FFS, jos ei ole rahaa niin jääkää kotiinne itkemään tai tehkää itse sitten yllämainitun kaltaiset bileet, koska se on ilmeisesti mielestänne tosi helppoa ja siitä käärii isot rahat.´

*dissaa*

[muokattu 4.11.2002 13:41]
Jussi Soro

Posts: 6,385

#90 • • Jussi Soro choon!
pHaze:

Tämä nyt tulee tietty vähän eri näkökulmasta kuin normaalin maksavan asiakkaan, mutta... Siinä vaiheessa kun Suomen bileskenen lipunhinnat ja kävijämäärät ovat siinä jamassa, että järjestäjät usein maksavat omasta taskustaan helposti 100 asiakasta sisään ja yleensä ollaan enemmän kuin tyytyväisiä että päästään edes omilleen, niin tietäkää nyt ainakin että niissä lipunhinnoissa ei kyllä ikinä ole tippaakaan ilmaa. Kyllä ne ovat juuri niin halpoja kuin minä ne pystytään pitämään suurimassa osassa tapauksia. Puhumattakaan siitä että yleensä ihmisille kertyy liiketoiminnasta ja/tai työnteosta jopa hieman rahaa vaivanpalkaksi, Suomessa järjestäjille ei kerry juuri muuta kuin stressiä, kuluja ja tappiota ;)



Amen to that.

Vois vielä sanoo, et ennenkun vinkuu väkisin nimeensä listaan, vois miettiä et jos vaikka maksais bileisiin, kun mulla ei oo ainakana enää kauheen montaa kertaa varaa maksaa 100 parasta kaveriani bileisiin.
Jone

Posts: 8,258

#91 • • Jone Archibald Haddock
JussiS:


Amen to that.

Vois vielä sanoo, et ennenkun vinkuu väkisin nimeensä listaan, vois miettiä et jos vaikka maksais bileisiin, kun mulla ei oo ainakana enää kauheen montaa kertaa varaa maksaa 100 parasta kaveriani bileisiin.



Vois ainakin varmana kelata tekeekö rehellisesti sanoen _yhtään mitään_ bileiden tai organisaation hyväksi vippinsä vastineeksi.
Panfobia

Posts: 521

#92 • • Panfobia
Vaikka opiskelijabudjetti ei nyt niin hirviän iso ookaan, kyllä mä sijoitan hyviin bileisiin ihan mielelläni vähän enemmänkin rahaa, kunhan myös saan rahoilleni sitä vastinetta. *hymy* Muutenkin mieluummin satsaan vaikka sitten vähän harvemminkin isompiin ja kalliimpii bileisiin, kun ravaan joka viikonloppu jossain perusjammailuissa...vaikka se joka viikonloppuinen ravaaminen estyy jo tällä suurella välimatkallakin aika tehokkaasti. *uuh*

--
*sydän*

Roger Roger

Posts: 3,372

#93 • • Roger Roger Kentti
ei nurinoita hinnoista. Tulee vain paha mieli....*suru*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Henna

Posts: 4,965

#94 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Ei oo valittamista!
Lachesis

Posts: 190

#95 • • Lachesis
Olen valmis maksamaan bileistä enemmänkin jos tiedän saavani mieluista vastinetta rahoilleni. Artistit tietää nyt etukäteen, mutta dekoraatioiden, valojen ja ilmapiirin tasokkuuden pääsee toteamaan vasta maksettuaan, joten yleensä joutuu turvautumaan ennakkoluuloihin ja huhuihin.

[muokattu 7.12.2002 05:36]
E-man

Posts: 37

#96 • • E-man
Eipä oo valittamista lippujen hinnoista... voisin maksaa enemmänki jos on luvassa hyvää menoo *joo*

--
-::What doesn't kill you, makes you stronger!::-

Susu

Posts: 1,077

#97 • • Susu The Nasu
H:

Ei oo valittamista!





eipä oo mullakaan eikä itse asiassa hirveesto oo koko meiän kaveri porukassa.... jos halutaan bailata niin myös yleensä maksetaan siitä!!!!!*justjoo*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

Myfinesthour

Posts: 420

#98 • • Myfinesthour
Ei kallis vieraileva DJ=hyvä DJ. Mahtavaa, että voimme suomessa nauttia laadukkaista kotimaisista soittajista. Itse olisin valmis maksamaan enemmänkin sisäänpääsyä, jos se on skenen pystyssäpysymisen ehto. Mut nautitaan nyt kohtuuhinnoista, kun kerta voidaan. *iloinen**piis*

--
"..."

kikira

Posts: 91

#99 • • kikira
Lipun huikea hinta = bileiden hyvä laatu, eikös vain? Koskaan en ole sellaisiin bileisiin eksyny joista oon maksanu paljon ja pettynyt pahasti. Tosin en ole paljoa ehtinyt vielä bileitä kiertelemään, lapsi kun olen*blush*. Jostain oon kai lukenu et ulkomailla liput maksaa paaaaljon enemmän ku porukat vetää siel nappei, baaritiski on tyyliin tyhjä. Ja silloinhan ei tuottoa tarpeeksi tule. <- ei luotettavaa tietoa....*täh*

--
I can resist everything but temptation

Avatar
#100 • • kyllästynyt Guest
LIPUT MAKSAA MITÄ MAKSAA.SE ON JÄRJESTÄJIEN ASIA
JOS LIPUT TUNTUU LIIAN KALLIILTA,NIIN AINA VOI VOI JÄÄDÄ KOTIIN TISKAAMAAN BILETTÄMISEN SIAAN.
SUOMESSA EI YKSIKÄÄN JÄRJESTÄJÄ YLIHINNOITTELE LIPPUJA,NIINKUIN MUUALLA MAAILMASSA TEHDÄÄN.SUOMESSA IHMISET JÄRKKÄÄ BILEITÄ BILEIDEN TAKIA,EI RAHAN.JOS JOKU EI SITÄ OLE HUOMANNUT