bileiden hinnat.

113 posts, 6 pages, 25,066 views

nigel

Posts: 792

#1 • • nigel
mitäs mieltä porukka on bileiden lippuhinnoista? saisiko lipun hinta nousta?
esim. tääl briteis päin helposti saa maksaa 80-150mk. suht.koht. normi bileist joka viikonloppu.


your opinion please! :)
Tyly

Posts: 908

#2 • • Tyly
No siis ymmärrän hyvin ku ne joutuu ottaa kovaankin hintaa ku ei järkkääminen ilmaista oo... *suru* Itelläni ei kyl oo koskaan bileisiin meno kaatunut hintaan, tosin voinut olla auttamassa asiaa ehkä jonkun verran mut kuitenki aika vähän.

Viikonloppuviettoa kun miettii niin jos lähtis esim dokaamaan niin eipä sit bilehinta juuri mitään, ellei tietenki siel sitten tokaile.

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

Yohanna

Posts: 137

#3 • • Yohanna
No enmä tiedä oisko se mukavaa, jos ne tosta vielä nousis.. joskus kyllä ite saattaa jättää johonkin bileisiin menemästä, kun hinta niin rasvanen.. mut aika harvoin, jos ei oo rahaa niin ei tuu lähettyy sitten mihkään! Jokaisesta kerrasta otettava täböllä kaikki irti! *pahis*

--
-Yo

Avatar
#4 • • Jenska Guest
Jooja toinen juttu miks nebilehinnat on aika usein korkeet on se et ne ei haluu sinne ihan kaikkia pahimpia "narkkareita"..juu nou. Koska niillä ei kuitenkaan oo varaa..tj.Näin mulle on selitetty. En sitte tiä.*ding*
nigel

Posts: 792

#5 • • nigel
no niil on aika tiukat dress codet ihan sitä varten.. plus pahimmil narkkareil on varmaa rahaa ku saa kummiski niit huumeit ostettuu.. tai jotai. mä en tiiä noist huume jutuist mitää.. mut siis suurimmaks osaksee tääl on korkeet lippuhinnat ku sashast saa maksaa 100.000mk / ilta yms.. lippuhintojen korottaminen suomessa tarkoittais parempii palkkoja dj:lle. jatkuvampia/kannattavmpia klubeja.. mahdollisuudet parantaa klubia, sisustusta yms kerta kerran jälkeen. ja kaikkee tollast. suurimpia syitä miks suomes ei uskalleta välttämäti nostaa hintoja korkeelle on asiakkaiden menettämisen pelko plus maine (eli possee ajattelee ett vitsi mitä kiskureita).. suurella kirjoitan perään IMO

now it's time for your opinion..

:)
cosmikki

Posts: 1,261

#6 • • cosmikki
...kyllähän laadukkaammista bileistä mielellään enemmänkin maksaa, mutta toisaalta saattaisi (ainakin osan) ihmisten bileissä käyntiaste jossain määrin vähentyäkin (ei tosin koskisi itseäni).
..ja se miksi englannissa lippujen hinnat ovat korkeammat kuin täällä Suomen maassa niin veikkaisin johtuvan lähinnä juuri dj;den keikkapalkkioista, jne.

...olen siis tyytyväinen nykyiseen tilanteeseen.

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

bianca

Posts: 207

#7 • • bianca hippiäinen
kipeäähän se tekee kun ei ole aina varaa bileisiin tai vaikka olisikin niin kirpasee maksaa päälle satanen bileistä, mutta maksaahan toi järkkääminen mammonaa ja kaiketi pitkälti tuottavat jotkut tappiotakin vaikka ois kuinka kalliit lipun?
ja tavallaanhan bileisiin mennään 'keikalle' ja maksaahan noi rokkikonsertitkin maltaita, vielä enemmän kun noi bileet. jotai sellasta.*hih*

--
en tiedä minne olen menossa
mutta olen matkalla

Tyly

Posts: 908

#8 • • Tyly
Joo siis bileet on sillee aika jännät ku ne ei varsinaisesti oo siis konsertti tai siis semone eikä myöskään niinku rafla... Mut kyl noista voi maksaa silloin ku tekee mieli päästä irrottelee...

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

cosmikki

Posts: 1,261

#9 • • cosmikki
..ja onhan noita halvempiakin bileitä. esim. vanhan bileet on aina makanu alle 50mk. ja joka kerta talo ollut täynnä nimekkäitä soittajiakin. että näin...

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Tyly

Posts: 908

#10 • • Tyly
Joo Vanhalle kyl iso plussa siit ettei bileidfen hinnat oo noussu korkeix. Ne o ihan normaalin raflan hinnaassa. 5 ei tod paha bileistä...

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

Mice

Posts: 402

#11 • • Mice .: unique :.
..mutta silti vaikka on bileissä mitä staroja on minusta 20 katto.. 15 on myös siinäjasiinä, mutta sen vielä voi maksaa.. jos menee yli ton kahdenkymmenen
niin kyllä minulta jää (yleensä) bileet väliin..

Tosin poikkeuksiakin on.. *nauru*

--
This won\'t hurt, I promise..

Avatar
#12 • • Jenska Guest
Mutta nii...kai sitte. Ku ne narkkarithan pistää kaikki rahas niihin huumeisiin tai jotain.*ding* Mut ihan sama mulle...Kuhan vaan on meininkiä jossain...Välillä van haluis uusia ihmisiäkin mukaan...*igor* Koska tääl turun suunnalla on aina samat ihmiset,oli bileet mitkä hyvänsä...*mur* Ja se nokkimis järjestys..mut kai se on ihan normaalii.*justjoo*
cosmikki

Posts: 1,261

#13 • • cosmikki
nojoo. harvemmin itsekään bileisiin eksyn jotka lähemmäksi 20 maksavat. no moren 14:kin kyllä jo laittoi mietityttämään, mutta onneksi maksoin sen *iloinen*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

puupi

Posts: 385

#14 • • puupi the puupi
Biletten hinnat on täälä ihan järkeviä.. Itse asiassa voisin hyvin maksaa jopa enemmän.. mutta en välttämättä mistään isoista staroista (kunhan puhun) mut noi isot strat on ollu kyllä joskus aika pettymyksiä.. ja just siks ku on maksanukkin enemmän niitten biittiin pilettääkseen.. On poikkeuksi.. tai ehkä ennemminki ne pettymykset.. mut mielellään noille järkkääjille ja mieijän omille soittaja pojille pikkusen sponssii.. Mä haluun hallipippaloita ja reivi meininkii!!!!
(ei menis liikaa massii sisustukseen) vaan hyvää biittii ja tunnelmaa.. vaikka talkoilla :)*pahis**plur*

--
KM

Tyly

Posts: 908

#15 • • Tyly
Se on jännä et kuuluisuuksista saa maksaa eniten, vaik parhaan menon saattaa kylläkin saada pienillä nimillä, joilla ei oo mitään odotuksia... Ne vaa soittaa niin kuin mieli tekee ku ei oo mitää menetettävää... *hymy*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

nigel

Posts: 792

#16 • • nigel
syy on siinä että kuuluisuudet vetää porukkaa varmasti (paitsi suomes) :), eli ne voi pyytää hintaa koska järjestäjä on valmis maksaa. vaikka kuinka kannattais pikku nimii ja vaikka välil ne whooppaa kuuluisuuksien assii ihan huolel, useimmiten porukka kummiski menee sinne jossa on se iso nimi.


it's just like that, and that's the way it is...

kait.. joskus.. melkein.. ehkä.

en sano mitää.
kaaputin

Posts: 610

#17 • • kaaputin pällikääliö
juu ja totta nuo tuolla puhuu.. iso nimi tai pien nimi ku tietää vaan et ihanat bileet on tiedossa ni voi vaikka maksaa 50 eikä tunnu ku seuraavan viikon kaurapuurossa kenties..

mut siis for real mä ainakin oon valmis maksaa itteni pipiks jos vaan saan järjettömän fiiliksen päälle ja nään teidät kaikki ihanat mussukat *vink*

--
elämä on <3

Andy Braun

Posts: 646

#18 • • Andy Braun housebase
Jos promoottorit tekisivät enemmän pienempiä tapahtumia ison tapahtuman rinnalle ja sitä kautta rahoittasivat sitä isoa tapahtumaa niin lippujen hinnat eivät olisi niin pirun kalliit. Täällä suomessa kun on muutenkin jo niin kallista et huh...*hmph*
Mut tietysti kaikki riippuu esiintyjistä, paikan vuokrasta jne. pakollisista kuluista ja etenkin siitä kuinka paljon järkkääjät haluat saada omaan taskuun rahaa... *heiii*
Vielä lippujen hinnat ovat siedettäviä mut eipä niissä hirveästi ole tällä hetkellä varaa nostamiseen.

Nim. 4vuoteen en ola maksanut mihinkään sisälle.... *enkeli*
|Cronos|

Posts: 1,118

#19 • • |Cronos| the Moose
Mun mielest hinna t on täl hetkel aika kohallaan... Kyl vähän isommsit bileist vois sen 200 mk jo maksaakin mut siihen ois sitte hyvä kuulua jo jatkot jne... Jos bileet on jossain baarissa niin sitte on kyllä tollasia hintoja pulittasi vaan ehkä hyväs lykys vois jonkuu 50 maximissaan maksaa.... Eihän köyhäl opiskelijal oli hirveest varaa...=)

(muokattu 1.3.2002 12:51:35)

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

cosmikki

Posts: 1,261

#20 • • cosmikki
niin. siksi pitääkin käydä töissä että on varaa käydä bileissä *plur*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-