bileiden hinnat.

113 posts, 6 pages, 25,124 views

jucca

Posts: 89

#61 • • jucca
opiskelija lippui pileisiin...*hih**hih*

--
happy happy joy joy

Andy Braun

Posts: 646

#62 • • Andy Braun housebase
ja sivarit puoleen hintaan!! *iloinen*
patis

Posts: 1,158

#63 • • patis 10
Sivarit tuplahintaan *hih*
tuitui

Posts: 1,258

#64 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
tosta kun tuli mieleen että...bonzai on 19 ja monen mielestä käypä hinta tuollaiselle line-upille...mut sit valittaa devotion awakeningista tai celebration generationin hinnoista!! uskomatonta!
awakeningiin lippu on nyt 18 ja siellä on RMB!!!...for gods sake! ja siellä on jussis,pHaze ja saimaan sälli..siis..evh!
cele genessä line-up on sellainen jota ei kai kovin hevillä unohda eikä toista samanlaista varmaan ihan heti Suomeen tule!
Luulisi ihmisillä olevan jonkinlainen hinnoittelukyky...
mä ainakin makasisin devotionin kevään7kesän bileistä mieluusti sen 25-30:kin jos line-upit on moiset..valittamatta.

*oma mielipide*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

patis

Posts: 1,158

#65 • • patis 10
jeesh, marski puhuu asiaa.

Toi planet bonzain hinta ois mun mielestä kohdallaan jos noi bileet ois esmes
kaapelilla/telakalla tai jossain edes vähän "reivimmässä" paikassa. lineupissa ei
mitää vikaa.

celeb genin hinnasta ei todellakaan voi valittaa, hyvä paikka ja äärimmäisen hyvä lineuppi.

Toisaalta sitte jos (kalliista) bileistä jää paska maku suuhun niin se maksettu hinta
vituttaa huolella, omalla kohdalla tämmöisiä ovat viim. vuodelta renaissance,
technology, laserpoint ja laby.
jucca

Posts: 89

#66 • • jucca
ei devosionin hinnois okkaan mitään valittamista....line up on kyl aika mahtava...*joo*

--
happy happy joy joy

Avatar
#67 • • Jenska Guest
Siis onko Rauman Labyihin tosiaankin yhen illan lippu 29E???? Mun mielestä se on aika kiskomista jo..vaikka tiedänkin et ne on hienot bileet yms mut viime vuonna oli sinne vaan 90mk. Vai onko toi 29e eri hinta kun meet sinne ostaa portilta lippuja...Mielipiteitä kiitos!!!*nyyh*0



*ökkö*
Hopee

Posts: 37

#68 • • Hopee Iloinen Poika
sanokoon jengi mitä sanoo, mut mun mielest on väärin valittaa devotionin lipun hinnast jo siks, et kukaa ei oo viel ollu niis bileis eikä voi etukätee sanoo et saiks rahalle vastinetta vai ei. ja kuiteski devotionin lineupis on kuiteski niin suuria nimiä konemusiikin saralla et ei voi ku kiittää et joku ees tuo niit tänne suomee...onhan täs ollu labyt mihin oli mun mielest 100mk liikaa lipun hintaa siihen nähden millaset bileet ne oli...ei mua ainaka kiinnosta maksaa liki 200mk jostai funk star deluxest ja actos deist sekä hardcore dreamteamist ku ne tuntuu soittavan myöski niis bileis mihin liput maksaa noin 10 euroo. ja todennäkösesti ne on pitkälti samoi ihmisii mitkä marisee lippujen hinnoist ja sit maksaa kuiteski illuihin sen 15 euroo...huvittavaa=). kaikki respecti devotion posselle=), uskon et teijän bileet on tän vuoden NE bileet! sellaset ihmiset jotka käy illusionin järkkäämis bileis maksavina asiakkaina voi kattoo peiliin ennenku rupee kitisee muitten bileitten hinnast.

(muokattu 4.5.2002 19:11:15)

--
I´m smiling again:)

Avatar
#69 • • rollie beater Guest
support your local ravepromotor. Tosin johonki se rajaki on vedettävä, jos lineuppi kestää niin pyytäkää vaikka 50 . mut en todellakaan maksa samoista naamoista/ biiseistä joka viikonloppu 15:sta euroo

Pitää kyllä nostaa maljaa kaikille jotka uskaltavat ylipäänsä tuoda ketään suomeen näinä aikoina, ku tuntuu et kukaan ei kävis enää missään... toimivin scene taitaa hetkellä olla rumpubassoilijoilla?
Mice

Posts: 402

#70 • • Mice .: unique :.
..onhan tässä tietenkin sekin että viimeaikoina on ollut kiitettävän paljon clubeja ja kunnon lineuppeja.. Ja jos kaikkiin olisi mennyt olisi rahaa kyllä uponnut melkoisetmäärät pelkästään pääsymaksuihin. Se on totta että hyvistä bileistä kyllä kannattaa maksaa.. Harmittaa vain kun jotkut hyvät bileet menee mönkään jonkun typerän kömmähdyksen/ajattelemattomuuden takia.. Esim pidetään bileet jossain ihan orvossa paikassa..

Itse suosin kyllä myös niitä jotka keksivät jotain uutta & erikoista. Minusta nuo ulkoilmabileet olisivat jees näin kesäaikaan.. mutta niiden suunnittelu on sitten hieman vaikeampaa kun kaikkihan me tiedetään tämä suomen kesä.. *suru*

--
This won\'t hurt, I promise..

Avatar
#71 • • eric Guest
ei oikeesti enään kiinnosta käydä kattoo samoja dj:tä, jotka melkeinpä aina heittää samaa settiä, kuin puolet halvemmissa bileissä. Parhaat bileet on, kun menen shoutcast.com -sivuille ja laitan jonkin ihanan setin!!! Ja vielä ilmatteeksi!! Bileisiin menen vasta, kun Oakie/Tiesto/Digweed/AVB/DeepDish etc. tason kaverit tulee soittaa. Hah!!! *plur*
Lost-Soul

Posts: 3,107

#72 • • Lost-Soul los pallos
No enpä tiedä että pitäiskö hintojen enää nousta hirveesti... Mikäs siinä jos sitten saadaan jotain tosi suurta ja ihmeellistä.... Mulla ainakin jäi Koneisto väliin täysin hinnan takia... =(

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Gastione

Posts: 114

#73 • • Gastione
Kun tulee kuitenkin joka viikko jossain kuitenkin käytyä niin kyllä sitä välillä alkaa vertaillee bileitten hintoi...esimerkkinä voisi antaa viime viikonlopun kun vaihtoehtona oli Koneisto 35 ja Vanha 2 niin kyllä vanha vei voiton hinnan perusteella. Vanhan äänenlaatuhan ei ole mikään paras mut tais silti olla parhaat 2 mitä oon satsannu*hih*
Säde Weekend oli erittäin loistavasti hinnoiteltu ja oli muutenkin aivan älyttömän hyvät bileet, eli niis oli hinta-laatu suhde kohdallaan.....
Mielestäni bileitten hinnat ovat kyllä välillä aika huimia mutta kyllä se on sen arvoista.....ainakin useimiten....
Riku

Posts: 3,187

#74 • • Riku The Little Prince
Tämä nyt tulee tietty vähän eri näkökulmasta kuin normaalin maksavan asiakkaan, mutta... Siinä vaiheessa kun Suomen bileskenen lipunhinnat ja kävijämäärät ovat siinä jamassa, että järjestäjät usein maksavat omasta taskustaan helposti 100 asiakasta sisään ja yleensä ollaan enemmän kuin tyytyväisiä että päästään edes omilleen, niin tietäkää nyt ainakin että niissä lipunhinnoissa ei kyllä ikinä ole tippaakaan ilmaa. Kyllä ne ovat juuri niin halpoja kuin minä ne pystytään pitämään suurimassa osassa tapauksia. Puhumattakaan siitä että yleensä ihmisille kertyy liiketoiminnasta ja/tai työnteosta jopa hieman rahaa vaivanpalkaksi, Suomessa järjestäjille ei kerry juuri muuta kuin stressiä, kuluja ja tappiota ;)

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Avatar
#75 • • Pirpeli Guest
kertaakaan ei ole tarvinnu hinnoista valittaa. jos on oikein hyvät bileet, niin niistä maksaa (melkein mitä tahansa). tähän mennessä ollut vain parhautta*plur*
ToniO

Posts: 178

#76 • • ToniO Toimittaja
pHaze:

Tämä nyt tulee tietty vähän eri näkökulmasta kuin normaalin maksavan asiakkaan, mutta... Siinä vaiheessa kun Suomen bileskenen lipunhinnat ja kävijämäärät ovat siinä jamassa, että järjestäjät usein maksavat omasta taskustaan helposti 100 asiakasta sisään ja yleensä ollaan enemmän kuin tyytyväisiä että päästään edes omilleen, niin tietäkää nyt ainakin että niissä lipunhinnoissa ei kyllä ikinä ole tippaakaan ilmaa. Kyllä ne ovat juuri niin halpoja kuin minä ne pystytään pitämään suurimassa osassa tapauksia. Puhumattakaan siitä että yleensä ihmisille kertyy liiketoiminnasta ja/tai työnteosta jopa hieman rahaa vaivanpalkaksi, Suomessa järjestäjille ei kerry juuri muuta kuin stressiä, kuluja ja tappiota ;)



Säästy minulta pitkän kirjoituksen vaiva*iloinen*
Tämä kaveri puhuu täyttä asiaa en ymmärrä miksi ihmiset aina jaksavat valittaa HINNOISTA. Harva promoottori saa palkkaa kaikelle työlle ja promootori kantaa yleensä kaiken vastuun varsinkin jos tulee miinusmerkkinen luku, bileiden järjestäminen ei ole aina helppoa. On tuhat & yksi asiaa jotka pitää ottaa huomioon varsinkin jos haluaa järkkää hyvät bileet. Onneksi itse olen tehnyt vain kahdesti tappiota muuten ollaan plussan puolella *iloinen Yleisesti suomen HINNAT on halpoja...

[muokattu 25.9.2002 20:46]

--
Hype 101
joka
perjantai
Lähiradion
taajuudella
100,3 MHz
alkaen
kello
22:30.

Alex

Posts: 244

#77 • • Alex Life is shit & it is GREAT!!
Mut toisalta: miten kallempi on bileet sitä vähemmän turisteja tulee...*pahis*

--
Nähdään helvetissä.. ..kohta ollaan kaikki siellä! *piis**pahis**piis*

UnityF

Posts: 15,721

#78 • • UnityF joo just se
Mun mielestä bileiden hinnat on vähän*justjoo*liian korkeat...*nauru*Ne voisi olla siinä 10e tai vähemmän...*sydän*
kimi

Posts: 59

#79 • • kimi
Hinnoista... Hmm... Mun mielestä sopiva hinta normaalibileistä on 10-15 . 20 vaatii jo jotain Erikoisempaa/Staroja. Mutta koska itsekin olen ns turisti, niin en saa kauheasti kicksejä Staroista, vaan meen bileisiin enemmän nimenomaan bilettämään. *heiii*

Ja kuten tuossa aiemminkin on verrattu, niin maksaa sellainen perusraflakäyntikin saman verran. Ainakin täällä Hikilässä 6-7 on normaalihinta viikonloppuisin. Ja sillä ei yleensä saa kuin vittumaisia pokeja, tylyä palvelua ja nrj-hittejä... *nukkuu*
anqqa

Posts: 4,034

#80 • • anqqa tirehtööri
klubitus -> tapahtumat

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!