bileiden hinnat.

113 posts, 6 pages, 25,125 views

Tyly

Posts: 908

#21 • • Tyly
Voi kun jaksaisi hakae töitä... *suru* hmm... no ei voi valittaa kun ei oo edes hakenu ja hakemallahan sitä saa vai ??? *vink*
Sit kyl kun duunin hankkii nii tulee biletettyy hilveesti vaik maksais mitä...

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

cosmikki

Posts: 1,261

#23 • • cosmikki
r0X :D

...täytyyhän rahaa juhlimiseen olla. olisi muuten todella tylsää *plur*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

mixed~thunder

Posts: 524

#24 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
JA tosiaan Rock'n rollin kaltasista bileistä ei tunnu pahalta maksaa sitä 14euroa.
Jos ei miellytä,niin voihan joku yrittää järjestää samantasoisia bileitä halvemmallakin,mikälipää kestää.*vink* En usko että onnistuu.
Mutta diablon kanssa samaa mieltä kyllä,että baareihin ei viittis maksaa älyttömiä määriä hilloa*hngh* mutta yleisesti,eiköhän nuo vielä kohtuuden rajoissa ole nuo hinnat.

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

Mice

Posts: 402

#25 • • Mice .: unique :.
..juh totta on että täällä suomessa on kyllä vielä ihan kohtuu rajoissa
noi liput.. kun esim vertaa lontooseen tai muihin euroopan isompiin
kaupunkeihin..
hmm.. mutta toisaalta niissä on kyllä hieman eri lineuppejakin..*nauraa*

--
This won\'t hurt, I promise..

Avatar
#26 • • emilia Guest
Onhan se silti vähän eri juttu jos Briteissä maksaa bileet 80-150mk,
niitten tavalliset dj:tkin on varmaa vähän hintavampia+muuta
sellaista...
Mun mielestä ne on ihan tarpeeksi kalliita jo nyt eli ei hinnan nostoja
*vink*
scobl

Posts: 755

#27 • • scobl
jos ei käydä bileissä joka viikonloppu niin 16 n hinta on aika siedettävä kerran kuussa...

--
bred na net

Tyly

Posts: 908

#28 • • Tyly
Nii mulla sillee ettei jaksa miettii et maksaako vai ei ku kuitenki rahat sillee hupenee ettei sitä huomaa. Kaikkeen pikkuseen sitä rahaa menee.. *suru* Nii sit mielummin sitä laittaa semmoseen minkä muistaa jälki käteen..

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

Mice

Posts: 402

#29 • • Mice .: unique :.
..niin jos muistaa.. *nauru*

--
This won\'t hurt, I promise..

scobl

Posts: 755

#30 • • scobl
no jos ei muista niin muistaa ettei muista! *nauru*

--
bred na net

mixed~thunder

Posts: 524

#31 • • mixed~thunder Toimitusjohtaja
JA sehän on aivan varma että rahat enemmin tai myöhemmin johonkin enemmän tai vähemmän turhaan,niin ei tunnu ollenkaan pahalta maksaa hyvistä elämyksistä*hymy*

--
.:.: Meininkiä ihmiset,meininkiä .:.:

|Cronos|

Posts: 1,118

#32 • • |Cronos| the Moose
toi on kyl totta et vaikka rahaa on kuinka paljon mukanan niin kyl jostain syystä tulee menemään kaikki ja aivan johonkin turhaankin ja sitte aamulla tai huonosti jos käy niin heti aletaan miettimään että mihin ne rahat meni ja mitä turhaa sitä on tultu oikein ostettua jne... MUt täytyy sanoa et olen sitä mieltä, että täällä suomessa nämä hinnat on aivan kohdallaan.... Eri asia on tietenkin esim. Lontoo missä on 50 kertaa enemmän ihmisä ja myöskin isoja paikkoja mihin mennä... myöskin palkka ja muu taso on aivan eri luokkaa kuin täällä...

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

slush

Posts: 685

#33 • • slush
Bileitten hinnat on ollu tähän asti ihan ok ja olen kyllä valmis maksamaan sellaset yli 10 euroa hyvistä bileistä *hymy*

--
Miks mulle aina käy näin???

cosmikki

Posts: 1,261

#34 • • cosmikki
..ja jos ei tuhlaisi rahojaan bileisiin niin ne menisi kuitenkin baariin.. joten parempi näin *plur*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Quu

Posts: 334

#35 • • Quu Mole RAM!
Suomessa pippaloiden hinnat on niin alhaalla kuin olla ja voi. Oikeasti. Alemmaksi ei pääse.

Kaikki tehdään talkootyönä. Lukuunottamatta paria poikkeusta, kukaan ei tienaa suomessa esim. järkkäämällä pileitä tai
kääntämällä lättyjä.

Deejiille korvataan matkakulut, tarjotaan pari olutta ja ehkä 0-100E siihen päälle. thats it. Näin suuremmissa pippaloissa.
Tietenkin pienemmissä pippaloissa ei Dj saa oikeastaan mitään.
Ulkomaanstarat saattaa pyytää yhdestä setistä 20.000E tms.

Järkkärit pitää lippujen hinnat niin alhaisina että omilleen päästään juuri ja juuri.

Toivottavasti kukaan ei ole enään sitä mieltä että suomen pippaloiden lippujen hinnat on korkeita?
scobl

Posts: 755

#36 • • scobl
eihän yksi setti voi maksaa 20 000 *voiei*

--
bred na net

|Cronos|

Posts: 1,118

#37 • • |Cronos| the Moose
heh.. kuulostaa joo toi 20 000 aika saakutin suurelt... suomen markoissa jos puhuttais ni sitte ei olis mitään ihmeteltävää... On tää Suomen systeemi ihan hyviun.. ei tääl ole kumminkaan kellään edes hirveest varaa maksaa mitään älyttömiä hintoja...

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

slush

Posts: 685

#38 • • slush
Ja kun laskee aina matkakulut bileitten päälle (koska kaikki bileet on yleensäkin hesassa) niin kyllä siitä aina se 20 euroo tulee + ne rahat mitä bileissä menee niin siis ihan kohtuulliset hinnat täällä meillä on eli ei ainakaan lippujen hintaa paljo tarvi nostaa.. Tuli kyllä sellasta tekstii että en itekkää enää tajuu mistää mitää.. *vink**nauru**hymy*

--
Miks mulle aina käy näin???

Tyly

Posts: 908

#39 • • Tyly
Siis jos nyt miettii et lähtee perjantai iltana jonnekin... Vaihtoehtoja on et menee frendille dokaa, lähtee jonnekin raflaa tai sit menee bileisii... Hmm eka vaihtoeto maksaa semmoisen kybän säkin verran vähintää ku ei siellä oo mutta tekemistä ja sit kuitenki menee lahikuppilaa ottaa muuttaman lisax...

Toinen vaihtoehto maksaa sen kybä säkin vähän alle + sit sisäänpääsy/narikka raflaan ja sit kaikki rinksut sieltä päälle...

Kolmas vaihtoehto maksaa jollekin ihmiselle tietenkin sen alle kybän säkin ja sit sisään pääsy + muutama rinksu päälle...

eli kolmas vaihtoehto on ilmanmuuta halvin noista... *hymy*
Eli miten jollakin vois olla valittamista hinnoista... eihä kaikkien bileiden hinnalla saa ees kebaa tuplalihalla...*hih*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

|Cronos|

Posts: 1,118

#40 • • |Cronos| the Moose
slush

onks toi mikään yllätys...??? *iloinen**hymy**cool*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-