bileiden hinnat.

113 posts, 6 pages, 25,128 views

Quu

Posts: 334

#41 • • Quu Mole RAM!
TOi 20.000 Euroa oli liioittelua. Mutta kymmenissä tuhansissa markoissa liikutaan.
Oakenfoldilla on puhelinvastaajassa viesti: Jos tarjous on alle 10.000 puntaa, niin älä vaivaudu jättämään
viestiä. Siihen kun vielä lisätään matkat ja hotellisviitit niin aika railakkaaksi käy hinta.


On sit kiva edes haaveilla mistään oakiesta kun ihmiset pitää 20E pippaloita kalliina.

(muokattu 11.3.2002 23:25:28)
|Cronos|

Posts: 1,118

#42 • • |Cronos| the Moose
no ottaa huomioon ettei meil suomalaisil ole hirveest rahaa.. ainakaan opiskelijoil... ei tääl voi opiskella ja tehä työtä kunnol samaan aikaan... ei koko ajan ole varaa maksaa mitään älyttömiä hintoaj bileistä... siis totta kai mäkin haluaisin paulin tänne mut täytyy sanoa et siit tulee kyl szilloin kallis juhla... huonois lykys ei edes 50 euroa riitä varmaan sisään pääsyyn jen... kellä on niin paljon varaa maksaa lipuist.. ei mul ainakaan.. hyväs jos edes joskus yhtien bileitten koko budjetti on edes tota luokkaa... mist myö suomalaiset saatais paljo rahaa..? ei msitäään... verottaja vei heti jo puolet palkast jne... siinä sitte yrität samal elää ja bilettää samalla...

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

nigel

Posts: 792

#43 • • nigel
itseasiassa 20.000 ei oo ees liiotteluu.. ilman mitään erikoistarjouksia, dj jolla on vähänki nimee maksaa vähintään 1500 (tietenki riippuu musa tyylist myös). tol kyl saa kovan luokan house-dj:n. trance/hardhouse dj:t vetää kyl massii.. Fergiet, PvD:t, Paulit, ymsyms. kyl vetää n.8000-20000.. Carl Cox muistaakseni sai yksist MTV:n Ibiza bileist £100,000. jostain syyst samalaisii summii muistelen PvD:n saavan joistai keikoist..
nii joo. sit tohon tulee päälle viel lennot, majoitukset, ja hedelmäkorit..

pojat maksaa...

quu, pitäsköhän meidänki rupee soittaa trancee? ;)

(muokattu 11.3.2002 23:47:42)
|Cronos|

Posts: 1,118

#44 • • |Cronos| the Moose
okei..elikkäs nyt tää poika alkaa soittamaan...heh... se olis sama ku kissaa rääkkäis...*iloinen**nauraa*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Avatar
#45 • • pulssi Guest
jaajaa. Jos sattuis käymään niin, että lipun hinta vaikuttais ees dekoihin, niin hyvä. Mut ei. Melko nihkeesti dekoihin kukaan jaksaa panostaa, vaikka ne ei tuu ees kalliiks. Paitsi jos niistä maksaa jotain 20E/h tekopalkkaa jollekin ulkopuoliselle.
Ihan sama, eipä oo kovin kallista bilettää nykyään, tyytyväinen olen *nauraa*
scobl

Posts: 755

#46 • • scobl
en tiedä dekoista, mutta laserien puute hieman ärsyttää.. ylkomailla yhdessä bileissä on 4 sellaista lasertykkiä kuin oli laserpointissa (tietysti riippuu klubista, mutta isoimmissa...)

--
bred na net

Quu

Posts: 334

#47 • • Quu Mole RAM!
Lisää kiksua, perkele! *nauru*
arty

Posts: 159

#48 • • arty diskopunk
>> sashas love money.. :)

..oma mielipide - max. 10 E

>> mielummin open air bileet
sisäänpääsy - 0 E..

>> *hih* ..

--
||

arty

Posts: 159

#49 • • arty diskopunk
siis.. "pure raving.. no bullshit.." *plur*

--
||

|Cronos|

Posts: 1,118

#50 • • |Cronos| the Moose
tyytyväinen näihin suomen hintoihin kyllä saa olla..se ei ole haitannu.. visuaalista puolta näis bileissä kyl vois kehittää vähän enemmän...

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Tyly

Posts: 908

#51 • • Tyly
Siis kaikessa voidaan olla suhteellisia... Jos halutaa isoja bileitä ja isoja ja hienoja valohommia tai sit muuta esim hieno paikka.. niin ne maksaa... ja sen sit maksaa bilettäjät... paras olis et olis bileet jossain ruosteisessa kupolihallissa ja siel pari räkästä valoo ja nekin jotai kotivaloja*hymy* sit vaa olis hyvät soittajat...*hymy*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

cicca82

Posts: 190

#53 • • cicca82
Pileitten hinnat mun mielestä ihan sopivat.
Yleensä mitä isommat pippalot, sitä enemmän maksaa
ja ...*ding*
Mä taidan kertoo itsestään selvää asiaa...*igor*
Eli tukin suuni... Onko joku nähnyt mun suukapulaa?
*piis*

--
partyparty im here so also party is here

scobl

Posts: 755

#54 • • scobl
catty, jos et kerro että olet kertomassa itsestään selvää asiaa, ei sitä kukaan huomaa, eikä tarvitse suukapulaa *nauru*

--
bred na net

ilarip

Posts: 731

#55 • • ilarip
Omasta mielestä ei ne kyl niin yli kalliit oo eileen meni joku 50 taas lippuihin

mutta kummiskin tulee pidettyä hauskaa koko rahan edestä yleensä.
jucca

Posts: 89

#56 • • jucca
niin kyl se riippuu bileistä...kyl hyvistä bileistä voi maksaa jonkun verran...mut ei todellakaan kauheesti yli 20...
mut esim joidenkin screenin ja pussyn hinta/laadu suhde on monta kertaa aika
perseestä, ainakin mun mielest....mut niit täytyyki boikotoida...*hih**nauru**nauraa*



(muokattu 13.4.2002 15:13:24)

--
happy happy joy joy

2000

Posts: 420

#57 • • 2000 Opetuslapsi
Todellakin, mä olen varmaan erimieltä.... vai olenko?
Vidu mistä tiedän, mitä bileisiin maksaa...?
Ollaan just lähdössä syviin tunteisiin ja mun mielestä liput on kohtuuhintaisin, jos ei ole, niin hyvä niinkin...
Vidu, vedätetäänks mua täällä?
Pihalla kuin
*ökkö*

--
2 nasty 4 U

scobl

Posts: 755

#58 • • scobl
no jos puhutaan devotionin lipun hinnasta niin se on mielestäni liian kallis: 25
20 on raja...*hymy*

--
bred na net

freba

Posts: 151

#59 • • freba
Nii-i, ne vois vaikka jättää pois Astral Projectionin niin että lipunhinta laskis.. *justjoo**nauru*

Ei vaan, minä maksan ihan mielelläni 25 sellaisesta lineupista. Veikkaisin myös etteivät järkkärit tee paljon voittoa noilla hinnoilla. Joku asiantuntevampi voisi varmaan tarkentaa.

(muokattu 15.4.2002 12:26:16)
scobl

Posts: 755

#60 • • scobl
hmm mikä on sitten sellainen keskihinta bileistä ulkomailla, esim Hollannissa tai Saksassa jossa on paljon kuuluisia soittajia..? Espanjassa oli samaa tasoa... *hymy*

--
bred na net