lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 948,316 views

lostgone

Posts: 2,493

#81 • • lostgone
Kielikorun otin reilu vuosi sitten.. enkä tiedä miten oon tullu toimeen ennen ilman sitä*hih*
Käsivarsissa o kiinalaiset merkit tatuoituna... elikkäs kuten toi alateksti viittaa, olen keskellä vihaa ja totuutta.. *heiii* Ei ole baari-iltaa ettei kukaan kyselisi niitten merkitystä..

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

Late

Posts: 3,441

#82 • • Late team Lasse
tonppa:


Nykyäänhän voi ottaa semmosii kestopigmentointi-tatskoi, jotka kestää 3-5 vuotta. Niiden ei luulis ainakaan olevan vaarallisii ja eikä niitä tartte sit loppuikäänsä mukanaan "kantaa"



Onko siis olemassa jotain tatuointeja jotka kestää tuon 3-5 vuotta?

Mistä löytää lisää tietoa? Kuka tekee?

[muokattu 21.4.2003 21:06]
misjah

Posts: 3,373

#83 • • misjah Team Sika
mä tyydyin vähän perinteisiimpiin läväreihin.. eli oli silmäkulmassa ja korvan yläosassa.. mut joutu ottaa pois ku aloin pelaamaan uudestaan jalkapalloo ja varsinki se silmä kulma menee liian nopeesti umpeen.. *suru*

mut tahtoisin kieleen lävärin ja ottaa syksyllä jonkun tatskan ku ois vähän enemmän pesoja taskussa..*iloinen* keksis vaan jonkun mageen tatskan..*ding* ku en haluu mennä minnekkään ja näyttää jostain kirjasta vaan pitäs saada joku spessu tatska..*iloinen*

[muokattu 23.4.2003 01:18]

--
www.team*possu*.tk

kuu

Posts: 1,174

#84 • • kuu tyttttö
no miulla on kielessä, alahuulen sivussa, septum, inner conch ja korviksia laajentelen tässä aika hitaasti mutta varmasti.ja lisää haluaisin, toisen inner conchin,molemmat tragukset ja nännit.
tatuoinnit on ihan jees, mutta ei mun juttu.no siis ainakaan vielä *justjoo*

--
köh köh

ariel

Posts: 308

#85 • • ariel ananas
Late:

tonppa:
Nykyäänhän voi ottaa semmosii kestopigmentointi-tatskoi, jotka kestää 3-5 vuotta. Niiden ei luulis ainakaan olevan vaarallisii ja eikä niitä tartte sit loppuikäänsä mukanaan "kantaa"

Onko siis olemassa jotain tatuointeja jotka kestää tuon 3-5 vuotta?

Mistä löytää lisää tietoa? Kuka tekee?

[muokattu 21.4.2003 21:06]



Olen miettinyt miltä kyseinen tatuointi sitten näyttää joskus pari vuotta ottamisen jälkeen. Harmaa, sössöinen läiskä nahassa..? Onko joku mahdollisesti nähnyt moista jollain?

Kulmakarvojen tms tatuoinninomainen kestopigmentointi lienee taas asia erikseen. Pysyy ihossa just sen kolmisen vuotta tai jotain, mutta niitähän voi sitten ilmeen haalistumisen vaaniessa meikkailla kuntoon. Tatskan jokapäiväinen korjailu sen sijaan kuulostaa suhteellisen raastavalta touhulta.

--
Vous allez faire des merveilles!

trance(f)

Posts: 976

#86 • • trance(f) metsäkeiju
mulla on tatuointi vasemmas rinnas =) ja makso 120 euroo...ei tulehtunut mutta meinasin mogata koko tatskan kun menin uimaan melkein heti (eikä niin sais tehdä...) niin värit vähän vaaleni...oma moka!!!unelmana olis ottaa toinen tatska yläselkään ja kulma,-kieli- sekä huuliläväri=)=)=)=)
miehil tatskat ja lävärit on sexyi kuhan niit ei oo liikaa *piis* *justjoo*

in (hard)trance i trust...
by the way, miten noi tähdet kerääntyy tohon yläpuolel???????am i stupid or something???*nauru*

[muokattu 22.4.2003 16:33]
-mökämake-

Posts: 88

#87 • • -mökämake-
Jebaa otin pari kuukautta sitte molempiin nänneihin lävistykset ja ei oikeestaan sattunu edes niin paljon ku mä odotin ja on parantunu ihan hyvin ei siis ongelmia. Makso kaverin tekemänä 50 eli ei mikää kallis lähinnä makso korut.
oon kyl ollu tyytyväinen ja ei kun biitsi kelejä odotellessa et pääsee ilman paitaa kulkee*vink*
*heiii*

--
STUTTGART KICKERS

Late

Posts: 3,441

#89 • • Late team Lasse
ariel:

Olen miettinyt miltä kyseinen tatuointi sitten näyttää joskus pari vuotta ottamisen jälkeen. Harmaa, sössöinen läiskä nahassa..? Onko joku mahdollisesti nähnyt moista jollain?



Tossa on pointtia, mutta tuommoisen poistokin käy varmaan helpommin / halvemmalla. Siis jos se joskus rupeaa nyppimään, tai sitten kun se on haalistunut rumaksi. Tai sitten voi uusia sen niin että se kestää taas jokusen vuoden.

-kokemuksia?
Avatar
#90 • • Griotte Guest
PoisoN:

Oon ny sitten päättänyt (97.5%) otta lävärin kieleen.*hih*
Muutama juttu kuitenkin mietityttä.

1. Miten syöminen sujuu sen kanssa
2. Miten duuninantajat suhtautuu siihen (lähinnä ravintola-alalla)

???



1. Mul ainakin syöminen sujuu ihan samal taval kun ilman lävistystäkin. Aluks heti lävärin oton jälkeen kun kieli oli turvoksissa ja kipee oli vaikeeta, mutta eiköhän se siitä muutamassa viikossa...

2. Ei kai sun kieltäs tartte kenellekään näyttää?! Oon kyl huomannu et toisilla voi näkyä kielilävistys ihan normaalisti puhuessa, toisilla ei. Ite kuulun tähän jälkimmäiseen joukkoon. Kukaan ei oo huomannu, ellen oo kieltäni näyttänyt tai kielareita antanut. *vink*
Wintermute

Posts: 170

#92 • • Wintermute peacemaker
meow:

..mitäs niitä nyt olikaan..molemmat korvanipukat, ylähuuli, leuka, molemmat nännit, 2kertaa napa, ja kyllä, myös siellä..*voiei*..



Vaikka nyt quotaankin meowia, niin muutkin voivat valaista tätä juttua mulle. Mitä järkeä klitorislävistyksissä on? *justjoo* Niitä on nyt useammalla foorumilla pompsahtanut eteen. Eikö se satu ihan törkeästi? Saako joku kiksejä niistä? No tietysti saa, saahan joku kiksejä vaikka kumisaappaista... *nauru* Mutta tunteeko sillä klitoriksella enää mitään? Ja sehän on sitten koko ajan tielläkin. Ja mitä jos se repeää irti? Argh!!! *nyyh* Ihan pimeetä... *ding*

--
"The Tragedy of our times is that we may get exactly what we wanted."

misjah

Posts: 3,373

#93 • • misjah Team Sika
Wintermute:


Vaikka nyt quotaankin meowia, niin muutkin voivat valaista tätä juttua mulle. Mitä järkeä klitorislävistyksissä on? *justjoo* Niitä on nyt useammalla foorumilla pompsahtanut eteen. Eikö se satu ihan törkeästi? Saako joku kiksejä niistä? No tietysti saa, saahan joku kiksejä vaikka kumisaappaista... *nauru* Mutta tunteeko sillä klitoriksella enää mitään? Ja sehän on sitten koko ajan tielläkin. Ja mitä jos se repeää irti? Argh!!! *nyyh* Ihan pimeetä... *ding*



mä en tiedä muuta ku et klitsa lävärillä varustettua pimppiä on ihana nuolla..*vink*

--
www.team*possu*.tk

misjah

Posts: 3,373

#94 • • misjah Team Sika
trance(f):

by the way, miten noi tähdet kerääntyy tohon yläpuolel???????am i stupid or something???*nauru*

[muokattu 22.4.2003 16:33]



tost on lisää topicissa nuista tähdistä... joka on klubitus.org osiossa..

[muokattu 23.4.2003 01:25]

--
www.team*possu*.tk

diezel

Posts: 430

#95 • • diezel -
KLITORISläväreitä taitaa Suomessa olla yhden käden sormilla laskettava määrä.. en ole kuullut kenelläkään sellaista olevan, tai sellaista kuullut oikein tehtävänkään..

klitoriksen huppua varmaan tarkotit.. hieman eri asia, ja sehän on vaan nahan pala, ettei siitä mitään tuntoa voi pois lähteä kun taas klitorisläväristä vois.. huppu nyt juuri mitenkään ei seksielämääkään paranna, mut trianglen pitäis jo vähän ekstrastimulaatiota tuoda.. eli jos ei ymmärrä seksuaalisen nautinnon päälle.. niin *nauraa*
Avatar
#96 • • tuntematon Guest
itellä suunnitelmissa olis kesällä pikku tattoo ja sit läväri nännii aluksi :D
olisin varmaan ihan reikä juusto jos ei duuni kieltäisi noita :D
Tonyw

Posts: 197

#97 • • Tonyw Manufackture
qinie tuntematon:

itellä suunnitelmissa olis kesällä pikku tattoo ja sit läväri nännii aluksi :D
olisin varmaan ihan reikä juusto jos ei duuni kieltäisi noita :D



[muokattu 23.4.2003 07:55]
kuu

Posts: 1,174

#98 • • kuu tyttttö
PoisoN:

Oon ny sitten päättänyt (97.5%) otta lävärin kieleen.*hih*
Muutama juttu kuitenkin mietityttä.

1. Miten syöminen sujuu sen kanssa
2. Miten duuninantajat suhtautuu siihen (lähinnä ravintola-alalla)

???



hmm, minäkin avitan..

1.heti lävistyksen oton jälkeen ei oikeen pystynyt syömään juuri mitään kovaa ja vaikeeta.keittoja ja sellasta nestemäistä esim. pilttejä ja viilejä ym. pysty syömään ihan hyvin.tällästä menee noin pari päivää, mutta aika nopeesti pystyy syömään normaalejakin juttuja.kieli lon lävistyksistä kaikkein nopeiten parantuva lävistys.sitten kun se killutin on ollut kielessä jo pidemmän aikaa, niin syömisessä eikä missään ole minkäänlaisia ongelmia.varsinkin kun sen pitkän aloitustapin on vaihtanut lyhyeen, oman kielen paksuiseen koruun, niin ei ole oikeesti mitään vaikeuksia missään!

2.on olemassa sellaisia koruja, joissa on se näkyvä osa ihan kielen värinen, eikä sitä huomaa millään.se on juuri tarkoitettu sellaisiin vaikeisiin tapauksiin kuin vaikeat työnantajat ja pelottavat vanhemmat!yazkan sivuilta sen voi vaikka tilata.

eli kannattaa vaan jo heti juosta ottamaan kielilävistys!se on todella kiva ja harmiton kapistus.

--
köh köh

ariel

Posts: 308

#99 • • ariel ananas
puollan kielikorun hankkimista täysin. minullakin, jonka kaikki muut korut ovat vihoitelleet varsin esimerkillisesti mahdollisimman pitkään ja ikävästi, kielen paraneminen kesti muutaman vaivaisen päivän. odottelin kauhuissani, koska reikä tulehtuu ja herään jonain aamuna suu tupaten täynnä tykyttävää, paisunutta kieltä ja metallia *voiei*, mutta ei _mitään. varsin yllättävää.

hieman ongelmallista oli harjoituskorun kanssa kieltämättä se kun koru toisinaan koikkelehti etenkin syödessä tai muuten suun jauhaessa täysin holtittomasti ja joutui hampaitten väliin. kiillettä lohkeili pikkuisen. uhh. siitäkin vaivasta pääsee vaihtaessaan tilalle oikean pituisen tapin.

...täytyy nyt vielä mainita, että kun asiaa harkitsee miespuolinen henkilö, niin mahdollinen tyttöystävä tms kyllä myös riemastuu uudesta lelusta.*vink*

PoisoN, ota se.

--
Vous allez faire des merveilles!

kuu

Posts: 1,174

#100 • • kuu tyttttö
ja kun ottaa sen kielilävistyksen, niin sen hoitaminen alkuvaiheessa lävistäjäsi ohjeiden mukaan on todella kannattavaa ja tärkeää!ajattelin vain muistuttaa, ku kaikille se ei näytä menevän kaaliin *iloinen*

--
köh köh