lävistykset & tatuoinnit

1,818 posts, 91 pages, 948,314 views

Avatar
#61 • • govinda Guest
mulla on nänneissä renkaat.nyt haluisin sellasen tosi pikkusen tatskan jonnekin vaatteiden alle*vink*
en ite tykkää,jos kaikki korut näkyy heti päällepäin..pitää löytyä yllätyksiäkin*heiii*
enkä sit toisaalta ottais ihan mielettömästi metallia itteeni..tulee hirvee jäätymisreaktio pakkasella.nytkin on tissit täynnä jäätä*nauraa**nauraa*

eli kohtuudella kaikki on kaunista.mun mielestä.
killuska

Posts: 748

#62 • • killuska
hmmm pitäis mennä hakee tatska tonne alaselkään..
ei vaan keksi mitään kivaa kuvaa *ding*

--
*killuska*

Panfobia

Posts: 521

#63 • • Panfobia
Meja:

Mulla sama ollu projektina jo kolmisen vuotta! Siis haluu tatskan alaselkään!!!!*joo*



Jep mulla myös. Tuntuu olevan aika trendipaikka naisilla nykyään vaan toi alaselkä. Ja jostain luin, että jos on tatuointi alaselässä, lääkärit ei voi antaa selkäydinpuudutusta[taijtn] synnytyksessä, koska tatskasta vois joutua verenkiertoon vaarallisia aineita. No itse en meinaa moiseen joutua [synnyttämään siis]... *pelle*

--
*sydän*

Panfobia

Posts: 521

#64 • • Panfobia
Meja:

Jaa niinkö? En kyl oikein ihan heti usko, kun eihän sitä piikkiä oo pakko työntää just siitä värillisen kohdan päältä...en mä ainakaan ajatellu ihan koko mustax vetää alaselkää.*nauru*



Niinnojoo...en tiedä asiasta oikeesti mitään. Tommonen artikkeli vaan jostain oli jäänyt mieleen. *hymy*

--
*sydän*

TonySt

Posts: 4,166

#65 • • TonySt mediamoguli
Meja:

Jaa niinkö? En kyl oikein ihan heti usko, kun eihän sitä piikkiä oo pakko työntää just siitä värillisen kohdan päältä...en mä ainakaan ajatellu ihan koko mustax vetää alaselkää.*nauru*
No mut anyway, mä kyl aion siihenkin hommaan (siis synnyttämään) jossain vaiheessa elämääni joutua - jos luoja vaan suo ja sillon kyl tartten kaikki puudutukset ja ilokaasut sun muut eliksiirit! *vink* Sen verran pelottaa se puuha! *eiei*



Nykyäänhän voi ottaa semmosii kestopigmentointi-tatskoi, jotka kestää 3-5 vuotta. Niiden ei luulis ainakaan olevan vaarallisii ja eikä niitä tartte sit loppuikäänsä mukanaan "kantaa"

*ökkö*

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Panfobia

Posts: 521

#66 • • Panfobia
tonppa:

Nykyäänhän voi ottaa semmosii kestopigmentointi-tatskoi, jotka kestää 3-5 vuotta. Niiden ei luulis ainakaan olevan vaarallisii ja eikä niitä tartte sit loppuikäänsä mukanaan "kantaa"



Kuulostais hyvältä vaihtoehdolta. Koska musta ainakin tuntuu, että mulle ei oo olemassakaan sellasta kuvaa, joka ei jossain vaiheessa alkais vaikuttaa tyhmältä / lapselliselta / kyllästyttävältä.

Mistä tollasista sais enemmän infoo?

--
*sydän*

Avatar
#67 • • yana Guest
Panfobia:

Ja jostain luin, että jos on tatuointi alaselässä, lääkärit ei voi antaa selkäydinpuudutusta[taijtn] synnytyksessä, koska tatskasta vois joutua verenkiertoon vaarallisia aineita



selkäydinpuudutus taisi olla ensimmäinen keksintö heti pyörän jälkeen? vai mitenköhän ihmiset on syntyneet ennen sen kehittämistä sitten *täh*
Panfobia

Posts: 521

#68 • • Panfobia
yana4000:

selkäydinpuudutus taisi olla ensimmäinen keksintö heti pyörän jälkeen? vai mitenköhän ihmiset on syntyneet ennen sen kehittämistä sitten *täh*


Joojoo. Kaikki vaan eivät kestä kipua. Ja helppohan se on miesten puhua, kun ette varmastikaan joudu synnyttämään... *hih*

--
*sydän*

sune

Posts: 2,096

#69 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
Panfobia:

Yanna:Melkein kaikki on sanonu ettei kielilävärin ottaminen satu...mua sattu. Kaipa se on yksilöllistä?

Ehdottomasti on. Kipukynnykset on niin erilaisia. Mulla ei varsinaisesti sattunut, mutta täytyy myöntää, että hieman ilkeeltä tuntu ja kyllä vedet tuli silmiin.

Kohta puoliin pitäs saada ittensä liikkeelle uudestaan rei'itettäväks, septum varmaankin tällä kertaa. *iloinen* Kyllähän ne lävistykset siellä Yazkalla maksaa jonkin verran, mutta laadusta oon valmis maksamaan.




kaikki tutut on sanonu ettei kielilävistys tuntunu miltään, mut mul sattu niin saatanasti. Vois sanoo ettei mikää oo sattunu niin paljoo ikinä.. no oli sen arvosta.. tossa se nyt on yli 3v suussa killunu *iloinen*

--
ei kovin ihku eikä plur

Avatar
#70 • • ikj Guest
kieli lävistykset on niiiiiiice*hymy*
Roger Roger

Posts: 3,372

#71 • • Roger Roger Kentti
Onko kellään tietoa paljon maksais laittaa läväri silmäkulmaan (tarkemmin siihen kulmakarvojen tapasten kohdalle). Mulla sattuu olemaan toi maantiedon tuntemus heikkoa, siksi toi arvailu paikasta =)

Niin ja paljon koru maksaa siihen?

Ja tärkein kysymys: Sattuuko se? jos sattuu, niin kuinka kauan aikaa se on kipeänä? Ei se varmaan tapa, mutta varmaankin vahvistaa...

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Henna

Posts: 4,965

#72 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Mul on napaläväri ja 4 tatskaa, love them all! Ja kaikki on peitettävissä jos tarvis.
Se on sellasta kipua jonka kestää mielellään. Uusia kuvia ei suunnitteilla, liika on liikaa.
Panfobia

Posts: 521

#73 • • Panfobia
Roger Roger:

Onko kellään tietoa paljon maksais laittaa läväri silmäkulmaan


Yazkalla ainakin 37 euroo, lävistys ja rengas.

Ja tärkein kysymys: Sattuuko se? jos sattuu, niin kuinka kauan aikaa se on kipeänä?


Itelläni ei oo, mutta luotettavilta tahoilta oon kuullu juttua että ei satu. Vaikka kuten jo todettua se on ihan ihmiskohtasta. *hymy*

--
*sydän*

Caro_79

Posts: 237

#74 • • Caro_79
Mulla on itelläni nenäkoru. Tatuoinnit on ihan jees*joo*
Ne eivät kuitenkaan mun mielestä sovi ihan kaikille ihmisille.

Musta on mukavaa, jos miehellä on kielikoru. Se tuntuu kivalle....*joo* Grhh..*iloinen*
PsyTranceFormer

Posts: 752

#75 • • PsyTranceFormer suriseva sähköjänis
Mulla on kielessä, nenässä(en pidä siinä korua), kulmassa ollut(repes tappelussa irti), korvissa on aikas monta...
Tatuointeja on molemmissa käsivärsissa tribaalit ja kaulassa kax kiinalaistamerkkiä...*igor*
meow

Posts: 1,170

#76 • • meow " rakentavampaa kuvakritiikkiä kiitos "
..mitäs niitä nyt olikaan..molemmat korvanipukat, ylähuuli, leuka, molemmat nännit, 2kertaa napa, ja kyllä, myös siellä..*voiei*..ja sit selkätatuointi, musta aurinko, mahaperhonen, häpykumpulohikäärmeet riimuilla ja nilkassa kuu.

.lisää pitais saada..*justjoo* *nukkuu*

--
Ystävyys on kuin housuun kuseminen:
kaikki näkevät mitä on tapahtunut, mutta vain sinä tunnet lämmön.

00000

Posts: 176

#77 • • 00000
Käsivarressa on tatska vasemmas korvas yx korvis*justjoo* tatskoi pitäis saada lisää mut ei oo yhtään makeeta tatskaa nähny viel*igor*paitsoi se yx mikä mul on*nauru*

[muokattu 18.4.2003 19:19]
super-enkuli

Posts: 1,521

#78 • • super-enkuli
kesäkuun alussa tulossa n.25cm pitkä, ohut lohikäärme yläselkään, selkärangan kohdalle. ei jaksais odottaa millään!!!

edit: tuleekin hieman myöhemmin ja paranneltu versio. + 4 kiinalaista merkkiä sen alapuolelle... ja pienet ohkaiset liekit lohikäärmeen viereen. Kaikki sopivat hyvin yhteen siis ja pientä ja sievää. =)

[muokattu 1.8.2003 21:05]

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Germitbiili

Posts: 1,070

#79 • • Germitbiili Ihmepoika
Lävistys löytyy kielestä........ja jahka kerkiin niin otan yhden lisää nänniin tai tuonne alas......ja tatska tulee käsivarteen melko pian....se ka selkään!!!!!kunhan kerkeen!!!!

--
NO SHIT SHERLOCK

le_chic

Posts: 224

#80 • • le_chic
itseltäni löytyy laajennukset korvista, lävistykset navasta ja ylähuulesta. Suunnitteilla olisi yksi reikä lisää napaan, industrialit korviin. Mielessä on myös käynyt nännilävistykset, sekä septum... Tatskastakin tulee aika ajoin haaveiltua, mutta metalli on vienyt enemmän mennessään *pihkassa*

--
I can suck and i smile.